Audyt konta i kampanii Google Ads

Sprawdź czy wykorzystujesz cały potencjał Google Ads

Szachy
Ludzie rozmawiający przy biurku

Jeśli dynamika sprzedaży Twojej firmy spada, dostajesz coraz mniej zapytań ze strony www
to znak, że czegoś brakuje lub coś nie działa jak powinno w Twojej strategii marketingowej.

Strategia

Na podstawie naszego doświadczenia, warto skupić się na solidnym poznaniu rynku docelowego, wart zadbać o techniczne SEO oraz zwrócić uwagę na edukację i content marketing. Szczegółowy opis strategii przestawiamy w ramach case study.

Case study

Case study

Case study

Mieliśmy przyjemność pracować

 

Audyt konta i kampanii AdWords

Wykonamy dla Państwa szczegółową analizę konta AdWors. 

W naszej analizie skupimy się na ogólnej skuteczności konta, zastosowanych dobrych praktykach. Wskażemy również obszary wymagające poprawy.

Nasza usługa skierowana jest do wszystkich, które prowadzą kampanie Google Ads (AdWords) i chcą sprawdzić czy w pełni wykorzystują potencjał jaki drzemie w kampaniach Google AdWords.

Kiedy warto wykonać audyt konta AdWords?

  • Czy Twoje konto Google AdWords działa w 100% wydajnie?
  • Czy Twoje kampanie zostały poprawnie skonfigurowane
  • Czy wiesz, które kampanie są najskuteczniejsze?
  • Czy korzystasz ze wszystkich najnowszych rozwiązań oferowanych przez Google AdWords
  • Czy wiesz, że błędy w konfiguracji wpływają na skuteczność oraz koszt Twoich reklam?

Audyt kampanii AdWords

Czy wiesz, że dzięki właściwej konfiguracji konta oraz kampanii reklamowych Google AdWords możesz osiągnąć lepszą skuteczność reklamową a także obniżyć koszty? Właściwa konfiguracja oraz prowadzenie kampanii są kluczem do sukcesu.Strategiczni.pl – oferujemy drobiazgowy audyt kont Google AdWords.W trakcie audytu sprawdzamy ogólną konfigurację konta oraz jego strukturę jak również poszczególne kampanie.

Nasz audyt wykonywany jest przez certyfikowanych specjalistów Google AdWords (jesteśmy Partnerem Google). Dodatkowo, każdy z naszych specjalistów posiada co najmniej 10 letnie doświadczenie w Google AdWords. Mimo, to nieustanie się szkolimy i rozwijamy swoją wiedzę, aby zapewnić Państwu usługi na najwyższym poziomie.

Najczęstsze pytania

Jak najbardziej, oczywiście działania takie wymagają odpowiedniej strategii oraz wdrożonej optymalizacji. Posiadamy jednak doświadczenie, które pozwala budować widoczność oraz ruch organiczny na zagranicznych rynkach.

Przede wszystkim zaczniemy od dokładnej analizy oferty Państwa firmy, następnie sprawdzimy czego szukają użytkownicy w danym kraju. Na bazie tego przygotujemy szczegółowe wytyczne, które pozwolą na stworzenie dobrze zoptymalizowanego serwisu. Na koniec będziemy pracować nad zbudowaniem odpowiedniej popularności serwisu dzięki tworzeniu atrakcyjnych treści.

Nie, każdy rynek to dla nas osobny przypadek. Zanim rozpoczniemy współprace analizujemy dokładnie specyfikę danego rynku określając wymagany zakres działań oraz rekomendowany budżet.

Nie, oba kraje to dwie różne wyszukiwarki. Oznacza to, że każdy z tych rynków traktujemy jako osobną usługę. Sytuacja wygląda tak samo w przypadku wszystkich krajów anglojęzycznych.