Reklama małego sklepu w Google

Prowadzenie małego sklepu nie jest obecnie najłatwiejszym zadaniem dla przedsiębiorcy. Konkurowanie z dużymi firmami, w których klienci mogą kupować tańsze produkty, problemy z rozpoznawalnością marki czy zakupy tylko przez internet – to problemy, z którymi muszą się mierzyć właściciele małych sklepów. Jednak nie trzeba zamykać swojej działalności z powodu takiej konkurencji. Trzeba wiedzieć jakie zabiegi marketingowe należy zastosować, aby zmaksymalizować zyski ze sprzedaży swoich produktów.

Internet to bardzo potężne narzędzie, które daje szansę niewielkim firmom na zwiększenie swojego grona klientów. Należy tylko wiedzieć, jak z niego korzystać. Poniżej znajdziecie kompleksowy poradnik jak można w prosty sposób reklamować sklep w sieci.

reklama sklepu internetowego w internecie

Czym jest wizytówka Google Moja Firma?

Google Moja Firma to coś więcej niż tylko wizytówka. W ostatnim czasie Google wyjątkowo mocno skupił się na dodawaniu do wizytówki nowych opcji, które w jeszcze większym stopniu mają pomóc w promocji Twojego biznesu. Poprawnie zoptymalizowana wizytówka Google Moja Firma wpłynie na lepszą komunikację z klientami, a także pozwoli im na lepsze poznanie Twojej firmy. Zwykło się mówić, że posiadanie wizytówki w Google jest jednym z najważniejszych działań, które skupiają się na promocji lokalnej w Internecie. Wizytówka pojawia się zarówno w organicznych wynikach wyszukiwania jak i w Mapach Google. Posiadanie wizytówki pozwala na łatwiejsze odnalezienie przez klientów, ponieważ wyniki wyszukiwania dotyczą też lokalizacji. Jeśli znajdujemy się we Wrocławiu i wpiszemy w Google zapytanie “agencja SEO”, wówczas pierwsze, co otrzymamy w wynikach wyszukiwania, to mapę i wizytówkę firmy. Dopiero za nimi znajduje się strona internetowa danej działalności. Jest to jasny sygnał, że wizytówka pojawia się nad wynikami organicznymi. 

Możemy zobaczyć przykład na naszej agencji SEO, po wpisaniu zapytania, otrzymujemy w Google następujący wynik:

wizytówka Google Strategiczni.pl

Dlatego tak ważne jest to, żeby taką wizytówkę posiadać. Coraz więcej osób kieruje się wizytówkami zamiast stronami internetowymi. Wizytówka umożliwia łatwy kontakt, a także wskazuje drogę dojazdu do siedziby firmy. Można też na niej w prosty sposób sprawdzić opinie o firmie i zadecydować, czy warto z jej usług skorzystać.

Brak wizytówki Google Moja Firma w przypadku lokalnego biznesu, to duży błąd. Nasi klienci bardzo często decydują się na wdrażanie wizytówki, ponieważ jest ona doskonałym uzupełnieniem działań pozycjonujących. Dziś możemy stwierdzić, że optymalizacja strony w połączeniu z Google Moja Firma daje nie tylko wyższe pozycje (lepsze pozycjonowanie), ale znacznie zwiększa też ruch na stronie.

Co powinno znaleźć się w wizytówce Google Moja Firma?

Zakładając wizytówkę Google Moja Firma powinniśmy wziąć pod uwagę nie tylko wymagane informacje, ale też możliwości, jakie nam ta wizytówka daje.

  • Nazwa firmy

Nazwa firmy to nie tylko jej nazwa urzędowa. Warto w nazwie dodać słowo kluczowe, które pozwoli nas odnaleźć i już na samym początku poprawnie sklasyfikować.

Spójrzmy na przykład naszej agencji:

W nazwie firmy zawarliśmy informacje o tym, czym się zajmujemy i jakiego typu agencją jesteśmy. Nie zdecydowaliśmy się na dodanie nazwy urzędowej – Strategiczni.pl Sp.z o.o., ponieważ nie jest to istotne dla naszych klientów.

Stawiaj więc na wartościowe słowa kluczowe, które pomogą dotrzeć Ci do większej ilości osób.

  • Dane kontaktowe

Kontakt jest kluczem każdego biznesu. Nie raz trafiliśmy na wizytówki, gdzie dane adresowe były złe. Jeśli w Twojej wizytówce dane są niepoprawne lub ich brakuje, to utrudniasz kontakt z Tobą. Zwróć szczególną uwagę na: adres siedziby firmy, telefon kontaktowy oraz kalendarz spotkań.

  • Godziny otwarcia

Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że godziny otwarcia są niezwykle ważne. Wiele osób kieruje się nimi, gdy chce dojechać do naszej firmy. Jeśli godziny będą ustawione źle lub nie będzie ich wcale, możemy stracić klienta.

Pssst! Pamiętaj również o ustawieniu godzin pracy w dniach ustawowo wolnych od pracy, a także w Święta i Nowy Rok. Taka konfiguracja sprawia, że przekażesz swoim klientom jasną informację i nie będą oni do Ciebie jechać lub dzwonić na marnę.

  • Wskazówki dojazdu

Jeśli w swojej wizytówce zawrzesz dobry adres siedziby firmy, ułatwisz dojazd swoim klientom. Będą oni mogli jednym kliknięciem ustawić nawigację do Ciebie.

  • Produkty

Skorzystaj z możliwości, które oferuje Ci Google Moja Firma i wdroż na niej wszystkie (lub najważniejsze produkty), które oferujesz w swoim sklepie lub firmie. Dzięki czemu potencjalni klienci będą mogli poznać w prosty sposób Twoją ofertę. Jeśli dany produkt im się spodoba, będą mogli się z Tobą bezpośrednio skontaktować.

Poniżej możesz zobaczyć, jak wyglądają poprawnie zoptymalizowane produkty:

  • Wpisy

Od niedawna możemy cieszyć się również wpisami. Wpisy to nic innego jak: nowości w firmie, informacja o nowym poście na blogu, promocje, ważne wydarzenia. Warto z nich korzystać i być na bieżąco z klientami.

  • Zdjęcia

Nie zapominajmy o zdjęciach. Ważne, żeby wizytówka posiadała logo oraz okładkę. Dodatkowo warto dodać do niej zdjęcia produktów, realizacji. Bardzo dobrze odbierane są również zdjęcia zespołu.

  • Opinie

Opinie są ważnym punktem każdej wizytówki. Dbaj o dobre relacje z klientami i nie bój pytać się o ich opinię. Reaguj, gdy na Twoim koncie pojawiają się opinie – zarówno te pozytywne jak i negatywne. Brak odpowiedzi na opinię jest błędem. Jeśli dostałeś pozytywną opinię, podziękuj. Jeśli jest negatywna, spróbuj dojść do porozumienia.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej, sprawdź nasz poradnik “Jak dodać swoją firmę do Google Moja Firma?”.

Z ust do ust, czyli jak duże znaczenie mają opinie przy marketingu małego sklepu

Każdy z nas wielokrotnie korzystał z poleceń znajomych przy wyborze restauracji, firmy remontowej czy dobrego lekarza. Opinie dla firm, w szczególności małych są bardzo ważne. Pozwalają budować zaufanie i dobrą pozycję na rynku, w szczególnie wtedy, gdy liczy się dla nas każdy klient.

Co zrobić, aby klienci chętnie wystawiali opinie?

Poproś ich osobiście przy zakupie w sklepie stacjonarnym. Większość osób posiada obecnie smartfony i stały dostęp do internetu, więc kliknięcie polubienia czy wystawienie 5 gwiazdek w wizytówce nie będzie stanowiło problemu. Jeżeli zaproponujesz przy tym bon rabatowy na kolejne zakupy, niewiele osób będzie w stanie ci odmówić.
Jeżeli posiadasz adresy mailowe swoich klientów, możesz wysłać do nich wiadomość o tym, jak bardzo liczy się dla ciebie ich opinia. Jeśli jak w przykładzie powyżej, dołączysz do tego rabat lub bon, zwiększysz szansę na sukces.
I najważniejsze. Oferuj wysokiej jakości produkty i utrzymuj dobre relacje z klientami. Jeśli kupujący jest zadowolony z tego, co otrzymał, sam będzie chętnie polecał wśród znajomych i w internecie. Postaraj się w miarę możliwości rozpatrywać konflikty na rzecz klientów. Czasami odpuszczenie w sporze przyniesie więcej korzyści wizerunkowych, niż może się wydawać.

Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w Google Moja Firma?

Negatywne komentarze w Google Moja Firma są nieuniknione. Powinny być opinią osób, które korzystały z naszych usług, jednakże negatywne komentarze to często broń konkurencji, której zależy na obniżeniu naszej oceny w Google.

Na takie działania nie ma recepty. Każdy może dodać opinię o naszej firmie. Ważne jest to, żeby umieć sobie z negatywną opinią poradzić.

Spotykamy się z przekonaniem, że na negatywne opinie lepiej nie odpowiadać, ponieważ może rozpętać się jeszcze większy problem. Absolutnie nie popieramy takiego rozwiązania. Negatywna opinia, która zostaje bez odpowiedzi jest dla potencjalnego klienta dużym zniechęceniem. Nie wie on, czy taka sytuacja faktycznie miała miejsce, a jeśli miała to widzi, że właściciel nie pokusił się na jej wyjaśnienie, co nie świadczy o nim zbyt dobrze.

Co więc robić z negatywnymi opiniami?

Odpowiadać! Zacznij od tego, żeby zweryfikować, czy dana osoba była Twoim klientem. Jeśli faktycznie nim była i negatywna opinia spowodowana jest na przykład kiepską jakością usługi lub innymi, to warto byłoby przeprosić, zaproponować rekompensatę i zapewnić, że taka sytuacja nie powtórzy się w przyszłości.

Jeśli jednak opinia jest negatywnym działaniem konkurencji, wówczas należy podjąć bardziej radykalne kroki. Doskonałym przykładem tego jest negatywna opinia, która pojawiła się na wizytówce Google naszej agencji:

Dostaliśmy negatywną opinię od osoby, która nigdy z nami nie współpracowała. Jesteśmy przekonani, iż jest to czarny marketing konkurencji. Postanowiliśmy odpisać na tą opinię. Dlaczego? Zależy nam, żeby nasi klienci, a także osoby zainteresowane współpracą z nami, wiedziały, że opinia ta nie jest prawdziwa i ma na celu jedynie oczernienie nas.

Jeśli dostaniesz negatywną opinię od osoby, która nie była Twoim klientem, działaj według schematu:

Zweryfikuj osobę, która wystawiła Ci opinię, sprawdź czy była Twoim klientem,
Sprawdź pozostałe opinie tej osoby, często zdarza się, że takie konta dają negatywne opinie wielu firmom w obrębie danej branży, a tylko jedną pozytywną.
Postaraj się wyjaśnić sytuację w prosty i przejrzysty sposób. Pamiętaj, że inni muszą Cię zrozumieć.

Facebook – genialne narzędzie do poszerzenia bazy swoich klientów

Facebook to ogromna platforma społecznościowa, z której na co dzień korzysta już prawie 2,5 miliarda użytkowników na całym świecie. Codziennie przy śniadaniu, w drodze do szkoły czy pracy wiele osób przegląda nowe posty wrzucane co kilka sekund. Od jakiegoś czasu krąży w sieci powiedzenie “nie ma Cię na Facebooku – nie istniejesz”. Jeśli posiadasz własną firmę czy markę, nie możesz sobie pozwolić na brak profesjonalnego profilu w mediach społecznościowych. Mimo, iż nie ma on bezpośredniego wpływu na SEO twojej strony internetowej, tak ogromnego bogactwa potencjalnych klientów nie można pominąć.

Użytkownicy przy rejestracji podają swoje dane, takie jak: imię i nazwisko, wiek, płeć i miejsce zamieszkania. Dzięki polubieniom różnych stron ujawniają także swoje zainteresowania, ulubione gatunki muzyki, filmów czy nawet marek odzieżowych czy kosmetycznych. To sprawia, że jest optymalnym narzędziem do tworzenia pewnych kampanii reklamowych nastawionych na konkretnego odbiorcę.

6 kroków do optymalizacji profilu firmowego na Facebooku

Uzupełnij kluczowe dane

Wykorzystaj maksymalnie potencjał swojego profilu. Dodaj adres, numer telefonu, godziny otwarcia czy stronę internetową, aby twoi klienci mogli bez przeszkód cię znaleźć. Uzupełnij także kategorię twojej działalności, aby Facebook wyświetlał cię w proponowanych profilach dla użytkowników.

Pozostań w kontakcie z twoimi klientami

Nie zapomnij także o uzupełnieniu danych dotyczących wiadomości. Dzięki czemu twoi klienci będą z tobą w stałym kontakcie. Odpisując natychmiast lub po krótkim czasie, budujesz pozytywny wizerunek swojego sklepu i zyskujesz zaufanie. Możesz także ustawić automatyczne odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz powitanie, które będzie się wyświetlać w messengerze za każdym razem, gdy klient kliknie w ikonkę “skontaktuj się z nami”.

Postaw na płatne reklamy na Facebooku

Czy wiesz, że 40% użytkowników nie ma polubionych stron żadnej firmy? – Oznacza to, że jedyną formą dotarcia do nich może być Facebook Ads – czyli reklamy płatne. Od września 2019 roku tworzenie kampanii marketingowej na Facebooku się znacznie zmieniło. Nie można już ręcznie nią zarządzać, należy już tylko korzystać z Campaign Budget Optimisation. Jest to narzędzie, które automatycznie planuje wyświetlane reklamy na podstawie założonego budżetu i własnych algorytmów. Więcej dowiecie się z naszego poradnika “Reklamowanie na Facebooku – zmiany od września 2019”.

Systematyczność ma znaczenie

Jeżeli poważnie podchodzisz do wizerunku firmy na Facebooku, musisz dbać o jej profil. Jeśli nie będziesz kilka razy w tygodniu wrzucał postów, portal może zmniejszyć twoje zasięgi wśród fanów. Pamiętaj, że każdy z nich musi być unikalny, zawierać ciekawą treść i przede wszystkim zdjęcia lub grafiki. Bez nich zginie w gąszczu informacji i reklam niezauważony przez potencjalnych odbiorców.

Zawsze na czas

Czy zastanawiałeś się w jakich porach dnia i tygodnia ludzie korzystają z Facebooka. Odpowiedni czas zamieszczenia posta na tablicy ma ogromne znaczenie. Według danych opublikowanie treści o 19:00 powoduje więcej kliknięć niż o 20:00. Z drugiej strony połowa osód w wieku od 18 do 24 lat sprawdza Facebooka zaraz po przebudzeniu. (źródło: https://zephoria.com/top-15-valuable-facebook-statistics/  ) Ustal docelową grupę odbiorców i wykorzystaj dane statystyczne, aby dotrzeć do jak największej liczby ludzi.

Promocje stacjonarnie i on-line

Jeżeli organizujesz promocje i obniżki w sklepie stacjonarnym, to dlaczego nie poinformować o nich w poście facebookowym? Dzięki temu, więcej osób będzie mogło z nich skorzystać, a ty zwiększysz zyski ze sprzedaży. Dobrym pomysłem jest również organizowanie akcji promocyjnych tylko dla fanów twojego profilu społecznościowego. “Polub nasz profil, udostępnij tego posta, a zyskasz 20% na zakupy”. Z taką kampanią nie tylko wzrośnie sprzedaż stacjonarna, ale również nowi użytkownicy dowiedzą się o twojej marce.

Z ust do ust czyli jak duże znaczenie mają opinie przy marketingu małego sklepu

Każdy z nas wielokrotnie korzystał z poleceń znajomych przy wyborze restauracji, firmy remontowej czy dobrego lekarza. Opinie dla firm, w szczególności małych są bardzo ważne. Pozwalają budować zaufanie i dobrą pozycję na rynku, w szczególnie wtedy, gdy liczy się dla nas każdy klient. 

4 gwiazdki opinie klientów

Co zrobić, aby klienci chętnie wystawiali opinie?

  1. Poproś ich osobiście przy zakupie w sklepie stacjonarnym. Większość osób posiada obecnie smartfony i stały dostęp do internetu, więc kliknięcie polubienia czy wystawienie 5 gwiazdek w wizytówce nie będzie stanowiło problemu. Jeżeli zaproponujesz przy tym bon rabatowy na kolejne zakupy, niewiele osób będzie w stanie ci odmówić.
  2. Jeżeli posiadasz adresy mailowe swoich klientów, możesz wysłać do nich wiadomość o tym, jak bardzo liczy się dla ciebie ich opinia. Jeśli jak w przykładzie powyżej, dołączysz do tego rabat lub bon, zwiększysz szansę na sukces.
  3. I najważniejsze. Oferuj wysokiej jakości produkty i utrzymuj dobre relacje z klientami. Jeśli kupujący jest zadowolony z tego, co otrzymał, sam będzie chętnie polecał wśród znajomych i w internecie. Postaraj się w miarę możliwości rozpatrywać konflikty na rzecz klientów. Czasami odpuszczenie w sporze przyniesie więcej korzyści wizerunkowych, niż może się wydawać.

Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w Google Moja Firma?

Negatywne komentarze w Google Moja Firma są nieuniknione. Powinny być opinią osób, które korzystały z naszych usług, jednakże negatywne komentarze to często broń konkurencji, której zależy na obniżeniu naszej oceny w Google.

Na takie działania nie ma recepty. Każdy może dodać opinię o naszej firmie. Ważne jest to, żeby umieć sobie z negatywną opinią poradzić. 

Spotykamy się z przekonaniem, że na negatywne opinie lepiej nie odpowiadać, ponieważ może rozpętać się jeszcze większy problem. Absolutnie nie popieramy takiego rozwiązania. Negatywna opinia, która zostaje bez odpowiedzi jest dla potencjalnego klienta dużym zniechęceniem. Nie wie on, czy taka sytuacja faktycznie miała miejsce, a jeśli miała to widzi, że właściciel nie pokusił się na jej wyjaśnienie, co nie świadczy o nim zbyt dobrze.

Co więc robić z negatywnymi opiniami?

Odpowiadać! Zacznij od tego, żeby zweryfikować, czy dana osoba była Twoim klientem. Jeśli faktycznie nim była i negatywna opinia spowodowana jest na przykład kiepską jakością usługi lub innymi, to warto byłoby przeprosić, zaproponować rekompensatę i zapewnić, że taka sytuacja nie powtórzy się w przyszłości.

Jeśli jednak opinia jest negatywnym działaniem konkurencji, wówczas należy podjąć bardziej radykalne kroki. Doskonałym przykładem tego jest negatywna opinia, która pojawiła się na wizytówce Google naszej agencji:

jak radzić sobie z negatywnymi opiniami w Google

Dostaliśmy negatywną opinię od osoby, która nigdy z nami nie współpracowała. Jesteśmy przekonani, iż jest to czarny marketing konkurencji. Postanowiliśmy odpisać na tą opinię. Dlaczego? Zależy nam, żeby nasi klienci, a także osoby zainteresowane współpracą z nami, wiedziały, że opinia ta nie jest prawdziwa i ma na celu jedynie oczernienie nas.

Jeśli dostaniesz negatywną opinię od osoby, która nie była Twoim klientem, działaj według schematu:

  1. Zweryfikuj osobę, która wystawiła Ci opinię, sprawdź czy była Twoim klientem,
  2. Sprawdź pozostałe opinie tej osoby, często zdarza się, że takie konta dają negatywne opinie wielu firmom w obrębie danej branży, a tylko jedną pozytywną.
  3. Postaraj się wyjaśnić sytuację w prosty i przejrzysty sposób. Pamiętaj, że inni muszą Cię zrozumieć.

 

Facebook – genialne narzędzie do poszerzenia bazy swoich klientów

Facebook to ogromna platforma społecznościowa, z której na co dzień korzysta już prawie 2,5 miliarda użytkowników na całym świecie. Codziennie przy śniadaniu, w drodze do szkoły czy pracy wiele osób przegląda nowe posty wrzucane co kilka sekund. Od jakiegoś czasu krąży w sieci powiedzenie “nie ma Cię na Facebooku – nie istniejesz”. Jeśli posiadasz własną firmę czy markę, nie możesz sobie pozwolić na brak profesjonalnego profilu w mediach społecznościowych. Mimo, iż nie ma on bezpośredniego wpływu na SEO twojej strony internetowej, tak ogromnego bogactwa potencjalnych klientów nie można pominąć.

reklama na facebooku

Użytkownicy przy rejestracji podają swoje dane, takie jak: imię i nazwisko, wiek, płeć i miejsce zamieszkania. Dzięki polubieniom różnych stron ujawniają także swoje zainteresowania, ulubione gatunki muzyki, filmów czy nawet marek odzieżowych czy kosmetycznych. To sprawia, że jest optymalnym narzędziem do tworzenia pewnych kampanii reklamowych nastawionych na konkretnego odbiorcę.

6 kroków do optymalizacji profilu firmowego na Facebooku

  • Uzupełnij kluczowe dane

Wykorzystaj maksymalnie potencjał swojego profilu. Dodaj adres, numer telefonu, godziny otwarcia czy stronę internetową, aby twoi klienci mogli bez przeszkód cię znaleźć. Uzupełnij także kategorię twojej działalności, aby Facebook wyświetlał cię w proponowanych profilach dla użytkowników.

dane strony facebook

  • Pozostań w kontakcie z twoimi klientami

Nie zapomnij także o uzupełnieniu danych dotyczących wiadomości. Dzięki czemu twoi klienci będą z tobą w stałym kontakcie. Odpisując natychmiast lub po krótkim czasie, budujesz pozytywny wizerunek swojego sklepu i zyskujesz zaufanie. Możesz także ustawić automatyczne odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz powitanie, które będzie się wyświetlać w messengerze za każdym razem, gdy klient kliknie w ikonkę “skontaktuj się z nami”.

messenger reklama

  • Postaw na płatne reklamy na Facebooku

Czy wiesz, że 40% użytkowników nie ma polubionych stron żadnej firmy? – Oznacza to, że jedyną formą dotarcia do nich może być Facebook Ads – czyli reklamy płatne. Od września 2019 roku tworzenie kampanii marketingowej na Facebooku się znacznie zmieniło. Nie można już ręcznie nią zarządzać, należy już tylko korzystać z Campaign Budget Optimisation. Jest to narzędzie, które automatycznie planuje wyświetlane reklamy na podstawie założonego budżetu i własnych algorytmów. Więcej dowiecie się z naszego poradnika “Reklamowanie na Facebooku – zmiany od września 2019”.

  • Systematyczność ma znaczenie

Jeżeli poważnie podchodzisz do wizerunku firmy na Facebooku, musisz dbać o jej profil. Jeśli nie będziesz kilka razy w tygodniu wrzucał postów, portal może zmniejszyć twoje zasięgi wśród fanów. Pamiętaj, że każdy z nich musi być unikalny, zawierać ciekawą treść i przede wszystkim zdjęcia lub grafiki. Bez nich zginie w gąszczu informacji i reklam niezauważony przez potencjalnych odbiorców.

  • Zawsze na czas

Czy zastanawiałeś się w jakich porach dnia i tygodnia ludzie korzystają z Facebooka. Odpowiedni czas zamieszczenia posta na tablicy ma ogromne znaczenie. Według danych opublikowanie treści o 19:00 powoduje więcej kliknięć niż o 20:00. Z drugiej strony połowa osód w wieku od 18 do 24 lat sprawdza Facebooka zaraz po przebudzeniu. (źródło: https://zephoria.com/top-15-valuable-facebook-statistics/  ) Ustal docelową grupę odbiorców i wykorzystaj dane statystyczne, aby dotrzeć do jak największej liczby ludzi.

post na facebooku

  • Promocje stacjonarnie i on-line

Jeżeli organizujesz promocje i obniżki w sklepie stacjonarnym, to dlaczego nie poinformować o nich w poście facebookowym? Dzięki temu, więcej osób będzie mogło z nich skorzystać, a ty zwiększysz zyski ze sprzedaży. Dobrym pomysłem jest również organizowanie akcji promocyjnych tylko dla fanów twojego profilu społecznościowego. “Polub nasz profil, udostępnij tego posta, a zyskasz 20% na zakupy”. Z taką kampanią nie tylko wzrośnie sprzedaż stacjonarna, ale również nowi użytkownicy dowiedzą się o twojej marce.

 

Prowadzenie małego sklepu może być nie lada wyzwaniem dla przedsiębiorcy. Konkurowanie razem z dużymi sieciówkami, gdzie klienci mają najniższe ceny i duży wybór asortymentu jest trudne, ale możliwe. Dzięki narzędziom internetowym, takim jak: Google Moja Firma czy Facebook można zbudować swoją pozycję na lokalnym rynku i czerpać maksymalne zyski z prowadzenia własnego biznesu. Jeżeli chcesz oddać reklamę twojego sklepu w ręce specjalistów, skontaktuj się ze Strategiczni.pl!

Sprawdź nasze pozostałe posty, które związane są z promocją w Internecie:

https://strategiczni.pl/pozycjonowanie-lokalne-seo-w-google-maps/)

Reklamy na Facebooku – poradnik

Firma w Google Maps i wizytówce Google krok po kroku

Wizytówka Google Moja Firma – Jak dodać firmę do Google Maps? Poradnik

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się