Pozycjonowanie

Dzięki naszemu doświadczeniu i bogatej historii pozycjonowania stron, konsulting z naszą firmą w zakresie SEO daje Twojej stronie silną przewagę konkurencyjną w wynikach wyszukiwarki. Bierzemy pod lupę optymalizację na Twojej stronie, strategię pozyskiwania linków i badamy Twoją konkurencję, żeby stworzyć dopasowany pakiet SEO do Twojego budżetu i potrzeb.

SEO to nie tylko nauka. To sztuka. Łącząc ekspertyzę algorytmów, wybuchowe treści i skuteczne linki, pozycjonujemy marki tam, gdzie ich miejsce w naturalnych wynikach wyszukiwarki. Jednocześnie stawiają na ich utrzymanie tam.

Jeśli chodzi o pozycjonowanie stron, podchodzimy do tego kompleksowo. Pracujemy razem, żeby stworzyć zdroworozsądkową strategię, pomagamy Ci zrozumieć konkurencję i pokażemy, które słowa kluczowe są najbardziej istotne do osiągnięcia sukcesu.

pole wyszukiwania Google i ikonka SEO

Nasz pakiet usług SEO zawiera:

  • Rozwój strategii SEO: Nie jesteś pewien co potrzebujesz, ale masz budżet na pozycjonowanie? Pomożemy zdefiniować indywidualną ocenę potrzeb oraz długoterminową strategię sukcesu marketingu wyszukiwania.
  • Wytyczne implementacji: Masz w głowie wyraźny kierunek pozycjonowania strony, ale potrzebujesz pomocy we wprowadzaniu Twoich pomysłów w życie, tak, żeby nie stracić w rankingach Google? Nakierujemy co możesz poprawić na swojej stronie i jak wspólnie możemy wdrożyć Twoje pomysły.
  • Audyt SEO: W każdym audycie opracowujemy dogłębną analizę optymalizacji Twojej strony i lokalizujemy bezpośrednie obszary ulepszeń. Rozumiemy, że żadna strona ani branża nie są jednakowe, dlatego audyt może być tak dokładny lub ogólny jak potrzeba. Tak czy owak, Twój zespół będzie miał mnóstwo podstaw do działania.
  • Badanie i analiza słów kluczowych: Może się wydawać, że analiza słów kluczowych to najnudniejsza i wzbudzająca postrach dziedzina Search Marketingu, która przytłacza wielu pozycjonerów. My robimy całą brudną robotę tak, żebyś Ty mógł skoncentrować się na szerszej perspektywie. Analiza mocno wykracza poza Planer Słów Kluczowych Google, po przez analizę wielu czynników, w tym korzyści i trudność fraz, bierzemy pod uwagę również intencję wyszukiwania. Priorytetem zawsze są frazy najbardziej konwertujące i konkurencyjne, takie, które odczujesz w ilości wyświetleń oraz realizacji celów.
  • Analiza konkurencji: Czy Twoja strona walczy o pozycję łeb w łeb z konkurencją i potrzebujesz wiedzieć, co dokładnie robią i jak? Rozbijemy na czynniki pierwsze i działania na stronie oraz poza nią, ustalimy skąd czerpią ruch i z jakich potencjalnych usług korzystają.
  • Audyt profilu linków: Nie jesteś pewien czy agencja, z którą aktualnie współpracujesz działa na Twoją korzyść? Sprawdzimy niezależnie jakie działania zostały podjęte i czy nie grozi Twojej stronie filtr Google.
  • Pozyskiwanie linków: Potrzebujesz naturalne i wartościowe linki? Nie ustawiamy budowania linków na autopilocie. Wręcz przeciwnie, starannie dobieramy „chwyty marketingowe”, kontent i źródła z Twoją marką oraz długoterminowym sukcesie w myślach. Jeśli nie posiadasz odpowiednich treści do linkowania lub optymalizacji na stronie, będziemy pracować z Tobą, żeby wydobyć jakość Twojej strony zgodną z naszymi standardami budowy linków.
  • Wytyczne przeprojektowania strony: Czy Twoja strona działa w konkurencyjnej branży, potrzebujesz przebudować stronę, ale boisz się, że będzie miało to negatywny rezultat w pozycjach Google? Doradzimy co można zmienić na stronie i na co zwracać uwagę.

Postaw na strategiczne SEO

Każdego dnia pojawiają się nowe strony w Google, nie pozwól, żeby to konkurencja wyświetlała się wyżej w rankingach.

Dlaczego SEO?

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (search engine optimization) to jeden z największych faktorów decydujących o pozycjonowaniu strony. Jeśli Twoja strona nie jest widoczna w Google, Twoja firma traci dużo pieniędzy. Bez widoczności w sieci praktycznie oddajesz pieniądze konkurencji. Żaden biznes nie może sobie na to pozwolić.

Strona musi być dobrze zoptymalizowana, żeby osiągnąć wyższe pozycje w wyszukiwarkach jak Google czy Bing. Dobrze zoptymalizowane strony prowadzą bezpośrednio do popularności contentu i produktów, innymi słowy do przychodów w Twojej firmie. Optymalizacja wymaga profesjonalisty lub konsultanta, który rozumie jak działa cały proces. Współpraca z MZ ad world - wrocławska firma SEO, to gwarancja dostępu do specjalisty, który nie tylko zoptymalizuje, ale powiększy obecność Twojej firmy w sieci.

Agencja SEO zaoszczędzi Ci wiele czasu. Trudno jest zrozumieć wszystkie algorytmy, które odpowiadają za organiczne pozycje w wyszukiwarce Google. Ekspert od pozycjonowania potrzebuje tylko spojrzeć na zawartość Twojej strony, konkurencję i podjęte wcześniej działania, żeby zaproponować rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb.

Coraz więcej ludzi wykorzystuje Google, żeby znaleźć odpowiedzi na pytania lub rozwiązania swoich problemów. Jeśli potrzebują malarza, mechanika czy odpowiedzi na życiowe pytania, wyszukiwarka internetowa staje się kopalnią wiedzy.

Ekspert SEO musi umieć rozpoznać słowa kluczowe, jakie wykorzystują potencjalni klienci do znalezienia konkretnych produktów czy usług. Każdy jednak wyszukuje inaczej, wykorzystując różne frazy i słowa. Pomijając kluczowe frazy, oddajesz klientów swojej konkurencji.

Mamy dostęp do wielu narzędzi analitycznych, które pomagają nam zrozumieć intencje, określić ilość wyszukiwań i podpatrzeć skąd konkurencja czerpie ruch.

Posiadając taką wiedzę, przedstawiamy twarde dane ile potencjalnych klientów, SEO może przynieść firmie, która podejmie z nami współpracę.

Twoja strona jest marketingową wizytówka Twojej firmy w Internecie. Potrzebujesz specjalisty Search Engine Optymization, żeby prowadził klientów prosto na Twoją stronę. Możesz mieć najlepiej wyglądającą stronę, ale nic nie znaczy, jeśli ludzie nie mogą jej znaleźć.

Opłacalność

Podejmując się współpracy z ekspertem SEO we Wrocławiu, otrzymujesz większy zwrot z inwestycji. Wiele firm wyrzuca tysiące złotych miesięcznie na reklamę w Internecie, licząc na to, że ktoś kliknie w reklamę graficzną. Dzięki SEO, sięgasz z targetowanej grupy docelowej, która aktywnie szuka Twojego biznesu. Nie musisz krzyżować palców, licząc na to, czy ktoś zobaczy Twoją reklamę. Specjalista ds. pozycjonowania zna najlepsze rozwiązania optymalizacyjne i poprawi ranking w wyszukiwarce w stosunkowo niedługim okresie. Możesz liczyć również na dodatkowe wsparcie marketingowe, które pomoże spieniężyć Twoją stronę. Doświadczenie zaoszczędzi Ci czas i pieniądze.

Jeśli budżet jest ograniczany, możesz rozważyć współprace z agencją SEO na zasadzie kontraktu. Małymi krokami, będziemy optymalizować strona, po stronie. Pozwoli to zminimalizować koszty marketingu Twojej firmy. Posiadając stronę profesjonalnie z optymalizowaną wyróżnisz się na tle internetowej konkurencji. Nie ma znaczenia czy jesteś małym, czy średnim przedsiębiorcą.

Jak znaleźć dobrego eksperta?

Jest wiele sposób na znalezienie pozycjonera. Najczęściej korzysta się z polecenia przyjaciół lub internetowych platform opiniotwórczych. Często jednak można się „nadziać” i nie jesteśmy w stanie sprawdzić historii i doświadczenia agencji. Wiele agencji, nawet te największe w Polsce, nie mają pojęcia jak prawidłowo zająć się SEO lub celowo tego nie robi. W rzeczywistości, wiele firm wyrządza więcej krzywdy niż pożytku. Stosując praktyki, niezgodne z kodem profesjonalistów, mogą doprowadzić do tego, że Twoja strona napotka się filtrem lub karą Google, co doprowadzi do zniknięcia z wyników organicznych i tym samym Twoja firma będzie nie do znalezienia w Internecie.

Dlatego postaw na pewną firmę SEO we Wrocławiu. Skontaktuj się z nami już dzisiaj i zobacz na własnej skórze ile Twoja firma może zyskać!


Powiedz nam o swoich potrzebach związanych z widocznością Twojej strony w Internecie. Odpowiemy niebawem. Dziękujemy.