TECHNOLOGIA PAY-PER-CLICK

Jesteśmy na bieżąco odnośnie technicznego know-how w branży wyszukiwania Google.

Pay-Per-Click jest głównie dyscypliną reklamową, ale pod jej skorupą istnieje spory techniczny wymiar do zrozumienia i ogromna ilość danych do analizy.

Trzymamy rękę na pulsie w technicznych sprawach dotyczących reklam w wyszukiwarce Google. Wiemy zarazem, że Twój czas jest cenny, dlatego opracowujemy czytelne raporty wyników kampanii Adwords, bez nadmiaru zbędnych informacji, których nie potrzebujesz. Dodatkowo możesz również otrzymasz dokładny komentarz, jak Twoja kampania się spisuje, szczere spostrzeżenia, przemyślaną analizę i pomocne sugestie dla Twojej witryny internetowej.

Technologia w reklamach PPC dostarcza nam użytecznych narzędzi, ale co najważniejsze, w Strategiczni.pl, do tworzenia Twojej kampanii reklamowej podchodzimy starannie i indywidualnie. Wykorzystujemy własne umiejętności, spostrzeżenia i doświadczenie do optymalizacji konta i zarządzania nim.

 

NARZĘDZIA ADWORDS

Zapoznaj sie z nimi i ich zaletami

 

TWOJA OFERTA WIDOCZNA NA SAMYM
POCZĄTKU #1 STRONY WYSZUKIWARKI GOOGLE.

POZWÓL SIĘ ZNALEŹĆ PRZEZ KLIENTÓW,
KTÓRZY SĄ ZAINTERESOWANI TWOJĄ OFERTĄ.

Sieć reklamowa Google pozwala w prosty i skuteczny sposób zamieszczać reklamy w milionach dopasowanych witrynach internetowych oraz w witrynach Google. Idealnie sprawdza się w kampaniach wizerunkowych i świadomościowych, jak również w bezpośrednim generowaniu sprzedaży czy zdobywaniu bazy klientów.

Docierasz do odpowiedniego klienta

Kieruj swoje reklamy tylko do właściwych osób – określ ich płeć, lokalizację i zainteresowania. Mogą to być na przykład mężczyźni w wieku od 18 do 34 lat mieszkający we Wrocławiu lub kobiety, które lubią podróżować.

Zdobywasz sympatyków

Reklamy mogą zwiększać oglądalność filmów, zachęcać widzów do subskrypcji kanałów i stwarzać okazdje do interakcji z klientami.

Wyobraź sobie, że prowadzisz stronę internetową biura podróży. Ktoś wyszukał „dobry hotel w Nepalu”. Twoja strona wyświetliła się jako jedna z pierwszych w wyszukiwarce, dlatego użytkownik kliknął w nią. Przejrzał twoją stronę, sprawdził kilka hoteli i opuścił ją.

Remarketing działa na twoją korzyść

Następnego dnia ta sama osobna czyta Onet.opl. Remarketing pozwala serwować jej reklamę twojej strony 0 – i konkretny hotel, jaki przeglądała wcześniej – wraz ze specjalną ofertą.

Taka reklama przypomina internaucie, że miał za bookować hotel. W związku z tym, że jest już zaznajomiony z twoją marką, czuje się komfortowo, żeby kliknąć. Dodatkowo docenia fakt, że dostał specjalna ofertę i zadowolony gotowy jest od razu dokonać zakupu.

Zdjęcia produktów przedstawione w reklamie z Centrum sprzedawcy przykuwają wzrok, dodatkowo mamy od razu możliwość pokazać potencjalnym klientom cenę produktu. Ruch pozyskany z takiej formy reklamy pozwala na uzyskanie wyższego ROI z reklam w sieci wyszukiwarki, gdyż na stronę trafią osoby zainteresowanie konkretnym produktem. Wzrasta również wskaźnik CTR, średnio o 15-25%.