W sierpniu na naszym blogu
Interesujące tematy znów pojawiły się na Strategicznym blogu. Marketing internetowy nieustannie jest w polu naszych zainteresowań, a przykładem tego są m.in. artykuły, w których dzielimy się wiedzą i zwracamy uwagę na najważniejsze newsy z branży. W tym miesiącu szczególnie polecamy przeczytać…
4 sierpnia – Co warto wiedzieć, gdy zaczynasz pozycjonować stronę internetową? Poznaj 5 najważniejszych zagadnień
Rozmowa ze specjalistą SEO nie zawsze jest prosta. Audyty, linkowania, słowa kluczowe, optymalizacje… Można się w tym wszystkich pogubić. W naszym artykule przedstawiamy podstawowy słownik pojęć, który będzie ułatwieniem dla tych, którzy zaczynają mierzyć się z pozycjonowaniem.
11 sierpnia – SEO dla startupów – czy warto w nie inwestować?
Startupy, czyli organizacje i młode przedsiębiorstwa, które stawiają na innowacje. Czy taki rodzaj biznesu również potrzebuje SEO? O najlepszych praktykach piszemy w naszym artykule, a dodatkowo dodajemy kilka interesujących danych.
18 sierpnia – Sztuczna inteligencja w marketingu
Wsparcie dla marketerów, sprzedawców i innych specjalistów. Sztuczna inteligencja wkracza na branżowe salony. Dlatego powstał nasz artykuł, w którym wyjaśniamy, czym jest z ang. Artificial Intelligence i jak można wykorzystać ten trend w marketingu.
25 sierpnia – Dlaczego optymalizacja prędkości ładowania ma znaczenie w SEO?
Czy tworząc nową witrynę, należy wziąć pod uwagę szybkość jej ładowania? Google już w 2018 r. ogłosił, że to jeden z czynników rankingowych. Nasz specjalista SEO Kamil Hyckowski szerzej wyjaśnia to zagadnienie.