Na rynku wydawniczym nie brakuje pozycji, które mierzą się z tematem pozycjonowania stron internetowych. Jedną z najnowszych jest propozycja od Pawła Cengiela zatytułowana SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy. Jak podkreśla sam autor, który jest też praktykiem, pomysł na publikację zrodził się podczas współpracy z klientami.
O co chodzi, czyli co znajdziesz w książce
Posiadanie strony internetowej, do której nie docierają użytkownicy to duży błąd, który można naprawić skutecznym pozycjonowaniem. Jak to zrobić? Każdy właściciel strony powinien posiadać wiedzę, która pozwoli mu zrozumieć podstawowe procesy marketingu internetowego, a dokładniej optymalizację SEO. Książka przeprowadza czytelnika krok po kroku po najważniejszych pojęciach i zagadnieniach pozycjonowania stron. Na początek autor serwuje wyjaśnienie ogólnych terminów oraz zwraca uwagę na algorytmy Google, które mają istotny wpływ na widoczność stron. Pozycjonowanie jest ściśle związane ze słowami kluczowymi, dlatego i ten wątek znalazł swoje miejsce w książce. Inne zagadnienia to: rola i znaczenie audytu SEO, link building, czy content marketing. Duża część książki to przedstawienie i opis narzędzi do analizy danych. Tutaj nie brakuje przykładowych screenów, które wyjaśniają różne funkcjonalności narzędzi.
Książka dla rozpoczynających przygodę z SEO
Warto podkreślić, że SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy nie jest pozycją, która zaskoczy doświadczonych specjalistów SEO. Dla nich informacje ujęte w książce są już doskonale znane. Polecić można ją natomiast osobom, które pierwszy raz stykają się z tematem i chcą dowiedzieć się, na czym polega pozycjonowanie stron internetowych. To też dobra lektura dla klientów agencji SEO. Po jej przeczytaniu komunikacja ze specjalistami SEO będzie łatwiejsza.
Podsumowując… jeżeli zastanawiasz się, jak zacząć przygodę z SEO i szukasz książki napisanej w przystępny sposób, możesz wpisać SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy na swoją listę.
Komentarze (0)