Morski Park Międzywodzie to zachodniopomorski obiekt, którego dział marketingu zwrócił się do nas z prośbą o pomoc w zaplanowaniu i poprowadzeniu kilkumiesięcznej komunikacji w mediach społecznościowych. Wyzwaniem było także stworzenie i wdrożenie strategii informowania o zawieszeniu działalności hotelu, który od października jest w trakcie przekształcania w luksusowy obiekt Radisson Blu.
Menadżerom hotelu zależało na maksymalnym obłożeniu obiektu w sezonie letnim 2022, a także zachęceniu odbiorców do śledzenia postępów w procesie powstawania i do kupna apartamentów Radisson Blu.
Wykorzystując możliwości mediów społecznościowych, wdrożyliśmy szereg działań zwiększających szanse realizacji założonych celów.
Morski Park Międzywodzie, oprócz świetnego położenia i wielu udogodnień na terenie obiektu, w codziennych działaniach wyraźnie zaznaczał hasła, na których opierał swoją działalność. Ekologia, holistyczne podejście do zdrowia, mindfullness to wartości, którymi kierował się nasz Dział Social Media przy tworzeniu planu komunikacji. Opracowaliśmy także spójną warstwę graficzną publikowanych treści przy wykorzystaniu rzeczywistych zdjęć obiektu oraz okolic Międzywodzia.
Po przeprowadzeniu dokładnej analizy konkurencji i grup docelowych, wypunktowaliśmy wyróżniki obiektu i stworzyliśmy przejrzysty Tone of Voice komunikacji w mediach społecznościowych. Efekt? Zwiększenie aktywności na profilach i wzrost liczby zapytań o obiekt poprzez Facebooka i Instagrama o 37% w stosunku do poprzedniego roku.
Ponieważ głównym celem projektu było zwiększenie liczby rezerwacji pokoi w Morskim Parku Międzywodzie, większość komunikatów w social mediach wzbogacona została o CTA zachęcające do kontaktu i przekierowujące na stronę internetową. Na bieżąco informowaliśmy o zmieniającej się liczbie wolnych apartamentów i dostępności terminów. Zależało nam na maksymalnym ułatwieniu kontaktu odbiorcom i usprawnieniu procesu rezerwacyjnego.
W strategię komunikacji w mediach społecznościowych Morskiego Parku Międzywodzie weszła także organiczna i płatna promocja wydarzeń dziejących się w obiekcie, takich jak warsztaty jogi, koncerty i pikniki rodzinne. Systematyczna promocja atrakcji dla dzieci pozwoliła nam dotrzeć do jednej z głównych grup docelowych, czyli rodzin chcących spędzić urlop nad morzem, zwiększając tym samym liczbę rezerwacji pobytów. Z uwagi na modyfikację szczegółów wydarzeń ich promocja wymagała od nas dużej elastyczności, gotowości do wprowadzania dynamicznych zmian i stałego monitoringu wyników. W tym przypadku niezaprzeczalnie pomogło nasze zwinne podejście i wysoki poziom komunikacji z Klientem.
Komunikacja kończącej się działalności Morskiego Parku Międzywodzie i plany dotyczące powstawania hotelu Radisson Blu było jednym z największych projektowych wyzwań. Na podstawie stworzonej strategii cyklicznie przypominaliśmy o odbywającej się transformacji i o tym, że ubiegły sezon był ostatnią okazją do odwiedzenia obiektu przed jego zamknięciem. Dzięki temu na wizytę w MPM zdecydowało się sporo gości pamiętających obiekt z lat ubiegłych oraz osób ciekawych formy funkcjonowania hotelu.
Efekty
Dzięki współpracy ze Strategiczni.pl udało nam się zrealizować zamierzone cele sprzedażowe. Kompleksowa strategia komunikacji umożliwiła dotarcie do grupy docelowej, a cykliczne spotkania, stały kontakt i bieżąca analiza wyników wpłynęły na maksymalne zwiększanie efektywności działań. Dzięki temu udało nam się osiągnąć oczekiwaną liczbę rezerwacji pokoi. Kreatywne rozwiązania proponowane przez dział social media Strategiczni.pl wzbudziły zainteresowanie naszych odbiorców i pozytywnie wpłynęły na wizerunek Morskiego Parku Międzywodzie w mediach społecznościowych.
Zainspirowaliśmy Cię do działania i generowania jeszcze lepszych sprzedażowych wyników? Potrzebujesz wsparcia w stworzeniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych swojego biznesu? Daj nam znać!
Sprawdź ofertę!