Case study

[Morski Park Międzywodzie] Jak działaniami w social mediach zwiększyliśmy rezerwację pokoi o 37%

Założenia projektu

Morski Park Międzywodzie to zachodniopomorski obiekt, którego dział marketingu zwrócił się do nas z prośbą o pomoc w zaplanowaniu i poprowadzeniu kilkumiesięcznej komunikacji w mediach społecznościowych. Wyzwaniem było także stworzenie i wdrożenie strategii informowania o zawieszeniu działalności hotelu, który od października jest w trakcie przekształcania w luksusowy obiekt Radisson Blu. 

Menadżerom hotelu zależało na maksymalnym obłożeniu obiektu w sezonie letnim 2022, a także zachęceniu odbiorców do śledzenia postępów w procesie powstawania i do kupna apartamentów Radisson Blu.

Cele projektu

  • zaplanowanie komunikacji 
  • maksymalne zwiększenie liczby rezerwacji apartamentów w sezonie letnim 2022 
  • graficzne uspójnienie komunikacji 
  • wzbudzenie w odbiorcach zainteresowania regionem województwa zachodniopomorskiego
  • promocja wydarzeń odbywających się na terenie Morskiego Parku

Kanały w social mediach

  • Facebook
  • Instagram

Usługi

  • stworzenie strategii komunikacji
  • bieżąca obsługa profili
  • moderacja komentarzy
  • płatne kampanie reklamowe

Jak to zrobiliśmy?

Wykorzystując możliwości mediów społecznościowych, wdrożyliśmy szereg działań zwiększających szanse realizacji założonych celów.

  1. Stworzyliśmy strategię komunikacji i uspójniliśmy warstwę graficzną

    Morski Park Międzywodzie, oprócz świetnego położenia i wielu udogodnień na terenie obiektu, w codziennych działaniach wyraźnie zaznaczał hasła, na których opierał swoją działalność. Ekologia, holistyczne podejście do zdrowia, mindfullness to wartości, którymi kierował się nasz Dział Social Media przy tworzeniu planu komunikacji. Opracowaliśmy także spójną warstwę graficzną publikowanych treści przy wykorzystaniu rzeczywistych zdjęć obiektu oraz okolic Międzywodzia.

    morze słońce
  2. Dostosowaliśmy język komunikacji do grupy docelowej

    Po przeprowadzeniu dokładnej analizy konkurencji i grup docelowych, wypunktowaliśmy wyróżniki obiektu i stworzyliśmy przejrzysty Tone of Voice komunikacji w mediach społecznościowych. Efekt? Zwiększenie aktywności na profilach i wzrost liczby zapytań o obiekt poprzez Facebooka i Instagrama o 37% w stosunku do poprzedniego roku.

  3. Call to action

    Ponieważ głównym celem projektu było zwiększenie liczby rezerwacji pokoi w Morskim Parku Międzywodzie, większość komunikatów w social mediach wzbogacona została o CTA zachęcające do kontaktu i przekierowujące na stronę internetową. Na bieżąco informowaliśmy o zmieniającej się liczbie wolnych apartamentów i dostępności terminów. Zależało nam na maksymalnym ułatwieniu kontaktu odbiorcom i usprawnieniu procesu rezerwacyjnego.

  4. Promocja wydarzeń

    W strategię komunikacji w mediach społecznościowych Morskiego Parku Międzywodzie weszła także organiczna i płatna promocja wydarzeń dziejących się w obiekcie, takich jak warsztaty jogi, koncerty i pikniki rodzinne. Systematyczna promocja atrakcji dla dzieci pozwoliła nam dotrzeć do jednej z głównych grup docelowych, czyli rodzin chcących spędzić urlop nad morzem, zwiększając tym samym liczbę rezerwacji pobytów. Z uwagi na modyfikację szczegółów wydarzeń ich promocja wymagała od nas dużej elastyczności, gotowości do wprowadzania dynamicznych zmian i stałego monitoringu wyników. W tym przypadku niezaprzeczalnie pomogło nasze zwinne podejście i wysoki poziom komunikacji z Klientem.

    opinia gościa
  5. Transparentnie komunikowaliśmy zmiany

    Komunikacja kończącej się działalności Morskiego Parku Międzywodzie i plany dotyczące powstawania hotelu Radisson Blu było jednym z największych projektowych wyzwań. Na podstawie stworzonej strategii cyklicznie przypominaliśmy o odbywającej się transformacji i o tym, że ubiegły sezon był ostatnią okazją do odwiedzenia obiektu przed jego zamknięciem. Dzięki temu na wizytę w MPM zdecydowało się sporo gości pamiętających obiekt z lat ubiegłych oraz osób ciekawych formy funkcjonowania hotelu.

    hotel raddison blu

Efekty 

  • zwiększona o 37% liczba zapytań o rezerwację pokoi poprzez kanały social media 
  • zwiększenie zainteresowania wydarzeniami odbywającymi się na terenie obiektu 
  • zwiększenie zaangażowania na Instagramie o 40% 
  • zwiększenie zaangażowania na Facebooku o 30% 

Zainspirowaliśmy Cię do działania i generowania jeszcze lepszych sprzedażowych wyników? Potrzebujesz wsparcia w stworzeniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych swojego biznesu? Daj nam znać!

Sprawdź ofertę!

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

    Jak możemy Ci pomóc?

    Dane kontaktowe



    Wiadomość