E-COMMERCE

Czy wiesz, dlaczego klienci kupują w Twoim sklepie? Możemy wspólnie sprawdzić, co sprawia, że Klienci częściej wybierają właśnie Twój sklep.

 

Szachy
Ludzie rozmawiający przy biurku

Marketing e-commerce – pozycjonowanie sklepów internetowych

Branża e-commerce potrzebuje skutecznego marketingu, aby trafić bezpośrednio do odpowiedniej grupy docelowej i zwiększyć tym samym sprzedaż. Zależy Ci na lepszej widoczności w wyszukiwarce, ale nie wiesz, jak zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego? Sprawdź, jak możemy pomóc Twojemu biznesowi online!

Naszym zdaniem pod lupę należy wziąć obszary nieoczywiste. Źródeł wzrostu trzeba solidnie poszukać. Skuteczna strategia pozycjonowania sklepów online to klucz do zwiększenia sprzedaży. Ich potwierdzenie znajdziesz w naszych Case Study!

Czym jest i na czym polega pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarce Google?

Pozycjonowanie sklepu internetowego polega na optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek. Wprowadzamy zmiany na stronie WWW, jak i działania poza nią, które mają na celu poprawić widoczność serwisu. Jak to wygląda w praktyce?

Infografika przedstawiająca proces optymalizacji SEO strony internetowej podzielony na trzy główne sekcje oznaczone kolorami: niebieski dla Linkbuilding, żółty dla Optymalizacji on-site i czerwony dla Wartościowych treści. Proces rozpoczyna się od analizy profilu linkowania, przechodzi przez optymalizację treści i kończy na publikacji artykułów, co prowadzi do oceny A+ dla strony. Każda sekcja zawiera od 2 do 3 etapy, które są wzajemnie połączone strzałkami wskazującymi kierunek działania w strategii SEO

 

Dlaczego działania marketingowe są ważne dla branży e-commerce?

E-commerce potrzebuje e-marketingu, jednak konkurencja na tym polu jest spora, a nowym firmom trudno wybić się na tle rozpoznawalnych marek, które klienci zdążyli wcześniej obdarzyć zaufaniem.

W takim wypadku prawidłowe działania SEO sklepu internetowego są kluczem do zyskania lepszej widoczności i przyciągnięcia uwagi potencjalnej grupy odbiorców.

Samo pozycjonowanie może nie wystarczyć – wartościowa strategia marketingowa opiera się na przemyślanym wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów. Cele wizerunkowe są równie ważne co sprzedażowe, pozwalają na budowanie zaufania i pozyskiwanie lojalnych klientów.

Z doświadczenia wiemy, że realizowanie długofalowego i kompleksowego planu to pewny sposób na zdobycie stabilnej pozycji na rynku.

Mieliśmy przyjemność pracować z…

Digital marketing dla e-commerce – oferta Strategiczni.pl

W Strategiczni.pl prowadzimy szerokie działania mające na celu poprawienie widoczności sklepu internetowego, zwiększenie konwersji, pozyskanie nowych klientów, a finalnie – również wyników sprzedaży

W naszej ofercie znajdziesz usługi z zakresu SEO, SEM (Google Ads, Facebook Ads), a także content marketingu. Nasz zespół wyróżnia konsekwencja – analizujemy rynek, tworzymy strategie, wyznaczamy i osiągamy cele.

Jesteś ciekawy, jak wygląda nasza praca i pozycjonowanie sklepów online?

pozycjonowanie-sklepu internetowego wrocław oferta krok po kroku

 

Pozycjonowanie dla sklepów online – dla kogo i kiedy warto je wykorzystać?

Po pozycjonowanie sklepów internetowych powinny sięgnąć osoby, które niedawno rozpoczęły działalność lub dopiero planują, a także wszystkie firmy, których wyniki sprzedażowe są mało satysfakcjonujące. Konkurencja w branży e-commerce jest ogromna – to powszechny fakt.

Jeśli zależy Ci w takim razie na rozwoju biznesu i sklepu internetowego, skorzystaj z pomocy doświadczonych ekspertów SEO.

 

Jak optymalizacja może pomóc zwiększyć Twoje wyniki sprzedażowe?

Wysoka pozycja zajmowana w wyszukiwarkach naturalnie przyczynia się do tego, że więcej osób odwiedzi Twój sklep internetowy. W ten sposób zwiększa się ruch organiczny witryny, który może znacząco wpłynąć na wyniki sprzedaży.

W połączeniu z wysokiej jakości treściami o wiele łatwiej nakłonić klientów do zakupu produktu.

SEO przyciąga nowych odbiorców, a opisana w atrakcyjny sposób oferta zatrzymuje ich na dłużej.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

    Jak możemy Ci pomóc?

    Dane kontaktowe



    Wiadomość



    Najczęstsze pytania

    Każda branża rządzi się swoimi prawami. Trzeba wówczas brać pod uwagę wiele zmiennych czynników, a przede wszystkim konkurencję i rynek. Rodzaj oferowanych produktów zawęża grupę docelową i określa sposób komunikacji. W Strategiczni.pl stawiamy na indywidualne podejście do potrzeb klienta, uwzględniając specyfikę branży, w której działa. W taki sposób możemy dobrać odpowiedni plan marketingowy i zaproponować konkretne rozwiązania.

    Optymalizacja sklepu internetowego za każdym razem wymaga indywidualnego podejścia, dlatego koszt przedsięwzięcia różni się w zależności od tego, jak wielu usprawnień wymaga witryna. Przeprowadzenie audytu SEO umożliwia dokonanie bardziej szczegółowej wyceny. Należy jednak pamiętać, że na finalny koszt optymalizacji składa się szereg elementów – od wspomnianego już audytu, po opracowanie strategii i regularne monitorowanie działań. W Strategiczni.pl przyjęliśmy model rozliczenia w postaci abonamentu, którego wysokość jest ustalana indywidualnie.

    Optymalizacja pod kątem SEO to działania długofalowe, na które wpływ ma wiele zmiennych, dlatego niezbędne jest stałe monitorowanie działań i w razie potrzeby – wdrażanie kolejnych rozwiązań. Zanim sklep internetowy zdąży się odpowiednio wypozycjonować, trzeba uzbroić się w cierpliwość i zaufać specjalistom. W zależności od konkretnego przypadku, sytuacji wyjściowej serwisu i popularności fraz efekty mogą pojawić się po kilku lub nawet kilkunastu miesiącach.

    Doświadczona agencja SEO gwarantuje skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego. To opłacalna inwestycja, która pozwoli na organiczne zwiększenie ruchu i wyników sprzedaży. Stawiając na naszą agencję – Strategiczni.pl – zyskujesz pewność, że Twój sklep polepszy swoją pozycję w wyszukiwarkach. Mieliśmy klientów z różnych branż, a dzięki indywidualnemu podejściu do realizowanych projektów udało nam się wypracować skuteczne rozwiązania i osiągnąć zadowalające wyniki dla obu stron.

    Odpowiednia optymalizacja witryny, a przede wszystkim jej struktury, może pozytywnie wpłynąć na doświadczenia użytkownika. Jeśli klient trafi na atrakcyjną, przejrzystą i do tego łatwą w obsłudze stronę, zwiększa się szansa na to, że coś kupi. Elementem, który może nakłonić użytkownika do podjęcia decyzji, jest jakościowa treść. Sklep eksponujący zalety oferowanych produktów zwraca uwagę odbiorców na korzyści płynące z zakupu konkretnego przedmiotu.

    W Strategiczni.pl stawiamy na transparentność, a nasi Klienci co miesiąc dostają szczegółowy raport. Za każdy projekt odpowiada konkretny specjalista, który monitoruje działania i czuwa nad całym procesem pozycjonowania. Wierzymy, że dobra komunikacja jest podstawą udanej i długofalowej współpracy. Nasi klienci wiedzą, że w przypadku wszelkich pytań czy wątpliwości mogą się z nami skontaktować – telefonicznie lub mailowo. Regularnie odbywają się również spotkania w formule online, podczas których omawiamy bieżące sprawy i podsumowujemy dotychczasowe wyniki.

    Nasza agencja posiada doświadczenia w pracy z takimi platformami e-commerce jak m.in. Shopify. Dodatkowo jesteśmy partnerem Google, dzięki czemu mamy dostęp do profesjonalnych narzędzi i z powodzeniem możemy realizować kampanie reklamowe dla naszych Klientów (w tym m.in. Google Ads, Google Shopping).

    W przypadku branży e-commerce można na wiele sposobów pozyskiwać klientów online. Social media marketing stanowi nie tylko kolejne źródło generowania ruchu, ale przede wszystkim kanał do kreowania pozytywnego wizerunku marki. Stworzenie zaangażowanej i lojalnej społeczności to podstawa do ugruntowania pozycji na rynku, a także wyróżnienia się na tle konkurencji. Dziś social media mają ogromny potencjał sprzedażowy, dlatego warto rozważyć również wdrożenie strategii na platformy takie jak Facebook czy Instagram, która będzie wsparciem dla pozostałych działań marketingowych.