Holiday Marketing Guide, czyli przygotowanie do świąt według Facebooka

Pomimo tego, że do grudnia pozostało jeszcze trochę czasu, klienci zaczynają myśleć o prezentach już pod koniec października. Na sklepowych półkach, oprócz produktów nawiązujących do obecnej pory roku, pojawiają się te z motywem bożonarodzeniowym. “Przedświąteczna gorączka” ogarnia nie tylko … Read more about Holiday Marketing Guide, czyli przygotowanie do świąt według Facebooka

Co oznacza błąd 404 i jak się go pozbyć samodzielnie

“Błąd 404”, “Error 404”, “Page not found” czy “Strony nie odnaleziono” to komunikaty, które wywołują irytację u użytkowników i lekki atak paniki u SEO-wców. Informują, że strona nie jest dostępna – zarówno dla użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki. Wyjaśniamy, co oznacza błąd 404 i podpowiadamy, … Read more about Co oznacza błąd 404 i jak się go pozbyć samodzielnie

Reklamowanie na Facebooku już nie będzie takie samo – zmiany od września 2019

Stało się – od dziś obowiązuje nowa (i jedyna!) forma ustalania budżetu kampanii reklamowej na Facebooku. CBO, czyli Campaign Budget Optimisation, to oddanie władzy algorytmom Facebooka. Co to oznacza dla firm promującym się na największym portalu społecznościowym? CBO, czyli Campaign Budget … Read more about Reklamowanie na Facebooku już nie będzie takie samo – zmiany od września 2019