Rozwiązanie płatności przy kampaniach Google

Nasi klienci mogą sami dokonywać wpłat na konto Adwords i rozliczać się samodzielnie na podstawie faktur wystawianych dla nich przez firmę Google. Z naszej strony wystawiana jest jedynie faktura VAT na kwotę wynikającą z prowizji za prowadzenie i zarządzanie kontem.

Istnieje również opcja, żeby to Strategiczni.pl było jedynym wystawcą faktury. Opcja ta obejmie wszystkie koszty związane z prowadzeniem kampanii. Rozliczenie odbywa się na podstawie uzgodnionego budżetu, dla którego naliczony jest podatek VAT oraz prowizja. W takim wypadku klient dokonuje przedpłaty (na podstawie faktury pro-forma) w wielkości ustalonego budżetu na kampanię, po czym na koniec danego miesiąca otrzymuje już pełną fakturę VAT obejmującą wszystkie koszta.

 

Kampania Adwords

Pobieramy jednorazową opłatę za zaprojektowanie oraz stworzenie kampanii w koncie Adwords. Koszt jest wyceniany indywidualnie w zależności od złożoności usług i ilości reklamowanych produktów.

 

„Nie” dla długoterminowych zobowiązań

Nie chcemy, żeby tylko przymusowy kontrakt wydłużał naszą współpracę; wolimy, żeby było to efektywne zarządzanie kampanią SEM oraz dobre relacje.

 

Jak wybrać budżet

Budżet zależny jest od wielkości kampanii, na którą składają się: branża (konkurencja), ilość reklamowanych produktów/usług, zasięg terytorialny …

 

Jeśli interesuje Cię pozycjonowanie Twojej strony w wyszukiwarce internetowej Google, sprawdź szczegóły tutaj:

SEO

 

  • Kwiecień 25, 2017
  • ppc

Korzyści z Search Engine Marketing

Co to jest Search Engine Marketing?

Reklamy Pay-Per Click (PPC), zarządzane dla Ciebie

Search Engine Marketing (SEM) – czasami nazywany PPC – to po prostu płatne reklamowanie się w wyszukiwarkach – szczególnie w Google, najpopularniejszej wyszukiwarce w Polsce i na świecie. Oznacza to, że Twoja reklama jest wyświetlana w „sekcji reklamowej” Google – tuż nad „organicznymi” wyszukiwaniami oraz po ich prawej stronie. W momencie, kiedy ktoś wyszuka odpowiednich wyrażeń, znajdzie on Twoją reklamę – i jeśli kliknie w nią, przejdzie bezpośrednio na Twoją stronę www. I tutaj generowany jest twój koszt, czyli gdy ktoś kliknie na Twoją reklamę (stąd „Per Per Click” – płać za kliknięcia).

W Strategiczni.pl zadbamy o to, żeby cały proces był dla Ciebie łatwy i efektywny. Wystarczy, że powiesz nam, co i gdzie chcesz reklamować, a my zajmiemy się resztą. Zarządzamy całą kampanią, wykorzystując w optymalny sposób budżet w stosunku do Twoich celów oraz dostarczając regularnych raportów dotyczących ruchu i korzyści jakie Twoja kampania generuje.

Piękno SEM i cyfrowego marketingu polega na tym, że jest mierzalne. Dokładnie wiesz jaką wartość otrzymujesz ze swojej inwestycji.

Szczegółowa mechanika Google Adwords zmienia się co jakiś czas, dlatego ustawienie kampanii i zarządzenie nią, może być skomplikowane i czasochłonne. Warto więc skontaktować się z nami, zadbamy o wszystko a Ty będziesz miał więcej czasu na prowadzanie swojego biznesu.

SEM to prosty i opłacalny marketing dla Twojej firmy.

W Strategiczni.pl stworzymy Twoją kampanię reklamową i będziemy nią efektywni zarządzać.

Stworzone przez nas raporty, w łatwy sposób pozwalają mierzyć Ci skuteczność.

 

Dlaczego potrzebuję Google Adwords?

Spraw by Twoja widoczność w Internecie działała dla Ciebie

 

W dzisiejszych czasach, większość biznesów posiada stronę internetową lub swego rodzaju wizytówkę online. Ale jak bardzo efektywna jest Twoja w generowaniu potencjalnych klientów i sprzedaży? Search Engine Marketing to jedna z najprostszych dróg, żeby zacząć generować ruch zainteresowanych klientów, bezpośrednio do Twojej strony. Większość firm rozpoznaje potencjał wartości jaki daje reklama w Google – ale często nie wie gdzie zacząć i jak wykorzystać to najlepiej. W końcu, jest w tym trochę nauki i gdyby każdy mógł robić to udanie, każda firma wspaniale by prosperowała.

Chodzi przede wszystkim o dotarcie do potencjalnych klientów i ostatecznie umożliwienie im zakupu. Dzięki SEM możesz dotrzeć do takiej grupy docelowej, która szuka konkretnie Twojego produktu. Możesz być pewny, że Twoja reklama jest wyświetlana tylko podczas wyszukiwań związanych z Twoją działalnością. Search Engine Marketing jest dokładny, kontrolowany i natychmiastowy – w przeciągu kilku dni od startu kampanii, będziesz miał więcej wejść na stronę oraz telefonów. Przez cały miesiąc ostrożnie “mierzymy” wydatki Twojego budżetu – by zapewnić stały i ciągły dopływ klientów zainteresowanych Twoją ofertą.

Dlatego chcielibyśmy pomóc Twojej firmie, w końcu posiadanie strony internetowej jest świetne, ale jeśli nikt jej nie odwiedza, to nie działa to wcale na Twoją korzyść.

Dlaczego Strategiczni.pl?

Pozwól profesjonalistom zrobić to dla Ciebie

Tworzenie i konfigurowanie kampanii Google Adwords to kompleksowy i czasochłonny proces. Selekcja słów kluczowych (w tym wykluczające), struktura kampanii, kierowanie na lokalizacje geograficzne, analiza wyników, strategia aukcji i optymizacja tempa budżetu … lista może iść dalej. Bez odpowiedniego doświadczenia (i dużej ilości czasu), SEM może być zniechęcającą perspektywą dla wielu firm.

Więc dlaczego nie zostawić tego ekspertom. Strategiczni.pl zarządza kampanią w możliwie najbardziej efektywny sposób. My zajmiemy się maksymalizacją wartości Twojego budżetu Adwords, podczas gdy Ty będziesz miał czas na swoją pracę.

 

Skonfigurujemy Twoją kampanię Google Adwords, żeby dotrzeć do pożądanej przez Ciebie grupy klientów.

Zoptymalizujemy Twój miesięczny budżet i „nadamy mu odpowiednie tempo”.

Zajmiemy przygotowaniem Twojej reklamy oraz jej optymalizacją.

  • Kwiecień 25, 2017
  • ppc

PPC know-how

TECHNOLOGIA PAY-PER-CLICK

Jesteśmy na bieżąco odnośnie technicznego know-how w branży wyszukiwania Google.

Pay-Per-Click jest głównie dyscypliną reklamową, ale pod jej skorupą istnieje spory techniczny wymiar do zrozumienia i ogromna ilość danych do analizy.

Trzymamy rękę na pulsie w technicznych sprawach dotyczących reklam w wyszukiwarce Google. Wiemy zarazem, że Twój czas jest cenny, dlatego opracowujemy czytelne raporty wyników kampanii Adwords, bez nadmiaru zbędnych informacji, których nie potrzebujesz. Dodatkowo możesz również otrzymasz dokładny komentarz, jak Twoja kampania się spisuje, szczere spostrzeżenia, przemyślaną analizę i pomocne sugestie dla Twojej witryny internetowej.

Technologia w reklamach PPC dostarcza nam użytecznych narzędzi, ale co najważniejsze, w Strategiczni.pl, do tworzenia Twojej kampanii reklamowej podchodzimy starannie i indywidualnie. Wykorzystujemy własne umiejętności, spostrzeżenia i doświadczenie do optymalizacji konta i zarządzania nim.

 

NARZĘDZIA ADWORDS

Zapoznaj sie z nimi i ich zaletami

 

TWOJA OFERTA WIDOCZNA NA SAMYM
POCZĄTKU #1 STRONY WYSZUKIWARKI GOOGLE.

POZWÓL SIĘ ZNALEŹĆ PRZEZ KLIENTÓW,
KTÓRZY SĄ ZAINTERESOWANI TWOJĄ OFERTĄ.

Sieć reklamowa Google pozwala w prosty i skuteczny sposób zamieszczać reklamy w milionach dopasowanych witrynach internetowych oraz w witrynach Google. Idealnie sprawdza się w kampaniach wizerunkowych i świadomościowych, jak również w bezpośrednim generowaniu sprzedaży czy zdobywaniu bazy klientów.

Docierasz do odpowiedniego klienta

Kieruj swoje reklamy tylko do właściwych osób – określ ich płeć, lokalizację i zainteresowania. Mogą to być na przykład mężczyźni w wieku od 18 do 34 lat mieszkający we Wrocławiu lub kobiety, które lubią podróżować.

Zdobywasz sympatyków

Reklamy mogą zwiększać oglądalność filmów, zachęcać widzów do subskrypcji kanałów i stwarzać okazdje do interakcji z klientami.

Wyobraź sobie, że prowadzisz stronę internetową biura podróży. Ktoś wyszukał „dobry hotel w Nepalu”. Twoja strona wyświetliła się jako jedna z pierwszych w wyszukiwarce, dlatego użytkownik kliknął w nią. Przejrzał twoją stronę, sprawdził kilka hoteli i opuścił ją.

Remarketing działa na twoją korzyść

Następnego dnia ta sama osobna czyta Onet.opl. Remarketing pozwala serwować jej reklamę twojej strony 0 – i konkretny hotel, jaki przeglądała wcześniej – wraz ze specjalną ofertą.

Taka reklama przypomina internaucie, że miał za bookować hotel. W związku z tym, że jest już zaznajomiony z twoją marką, czuje się komfortowo, żeby kliknąć. Dodatkowo docenia fakt, że dostał specjalna ofertę i zadowolony gotowy jest od razu dokonać zakupu.

Zdjęcia produktów przedstawione w reklamie z Centrum sprzedawcy przykuwają wzrok, dodatkowo mamy od razu możliwość pokazać potencjalnym klientom cenę produktu. Ruch pozyskany z takiej formy reklamy pozwala na uzyskanie wyższego ROI z reklam w sieci wyszukiwarki, gdyż na stronę trafią osoby zainteresowanie konkretnym produktem. Wzrasta również wskaźnik CTR, średnio o 15-25%.

  • Kwiecień 25, 2017
  • ppc

Stoisz przed wyborem odpowiedniej agencji SEO?

Przygotowaliśmy siedem kluczowych porad. Pomogą Ci w wyborze odpowiedniej agencji, która zajmie się optymalizacją Twojej strony dla wyszukiwarki internetowej.

  1. Wielkość Twojej Firmy

Podczas doboru agencji SEO, upewnij się, że oferują klientom różne ceny, zależne od wielkości firmy. Pozycjonowanie NIE jest takie same dla każdego biznesu, rozumiemy to, że każda firma dociera do potencjalnych klientów, dzięki indywidualnej strategii marketingowej, a nie taśmowemu podejściu. Jeśli używałeś tej samej strategii co inne firmy w Twojej branży, Twoje treści i strony mogą nigdy nie zostać znalezione.

  1. Konkretna Optymalizacja Słów Kluczowych

Optymalizacja słów kluczowych na Twojej stronie to integralna część działania robotów Google, co odzwierciedlą się pozycjami w wyszukiwarce oraz tym, jak efektywnie klienci znajdą Twoją ofertę. Nasza firma zaczyna od analizy contentu na Twojej stronie, następnie optymalizujemy słowa kluczowe i sugerujemy alternatywne rozwiązania, żeby polepszyć widoczność Twojej strony. Otrzymasz dogłębny raport, jakie słowa i o ile zwiększą ruch na Twojej stronie.

  1. Kontakt i Obsługa Klienta

Jeśli zaczynasz współpracę z agencją SEO, chcesz mieć pewność, że pomogą Ci odpowiedzieć na wszelkie Twoje pytania i wątpliwości. Nie chodzi tylko o to, żebyś dostał odpowiedzi w adekwatnym czasie, najlepsze firmy pozycjonerskie wyprzedzają Twoje zmartwienia i wychodzą z eksperckimi poradami, żeby zwiększyć Twoją widoczność w sieci. Szybka identyfikacja obaw, zamienią się w pytania, pozwala na szybszą implementację taktyk, żeby  zwiększyć ruch na Twojej stronie.

  1. Czas Podjąć Krok

Pozycjonowanie i czas są ściśle związane ze sobą, ponieważ konkurencja w Twojej branży nie śpi i z dnia nadzień pnie się w pozycjach Google. Firma SEO, którą ostatecznie wybierzesz, potrafi zaoszczędzić Ci cennego czasu, po przez dostarczenie profesjonalnej pracy w ściśle określonym ramach czasowych. Bez trzymania jej cały czas za rękę. Strategiczni.pl, jako eksperci, pracujemy nad tym, żeby poprawić pozycje Twojej strony, podczas gdy Ty możesz skontrować się na projektach poprawiających kondycję Twojej firmy.

  1. Płacenie za Jakość Usług

Potrzeba ciężkiej pracy, żeby agencja stworzyła odpowiednią strategię, znalazła kluczowe frazy z zadawalającym ruchem i niską konkurencją. Mimo iż nie powinieneś łapać się okazji cenowych, nie powinieneś również płacić najwyższych statek za usługi. Profesjonalna firma SEO pobiera rozsądne opłaty za wyjątkowe usługi, będąc pewna jakości dostarczonych wyników.

  1. Budowanie Strategii Linkowania

Jedna rzecz to wysoko pozycjonować słowa kluczowe, a druga to mieć solidną strategię linkowania w zanadrzu. Współpracująca z Tobą firma, będzie tworzyć obustronną oraz jednostronną strategię linkowania, ponieważ rozumie jak ważne są parametry dla wyszukiwarki internetowej. Twoja firma od pozycjonowania, nie tylko przeprowadzi głęboką analizę struktury linkowania na Twojej stronie, ale pokaże w jaki sposób planują to poprawić.

  1. Rozumienie Ostatecznej Rozgrywki

Jedną z przyczyn, dlaczego wiele firm współpracuje z nami, jest fakt, że jako agencja SEO dbamy o spełnianie obietnic. Kiedy zaczynasz pracę z profesjonalnym zespołem od optymalizacji, wyjaśnią Ci, w jaki sposób możesz „rozkwitnąć” w topowych wynikach Google. Strategie marketingowe, jakie wykorzystują, kierują więcej klientów do Twoich produktów i usług. Co w ostateczności zwiększa bazę Twoich klientów i przychodów.

 

Te porady, powinny służyć jako pewien drogowskaz dla Ciebie, kiedy staniesz przed wyborem odpowiedniej firmy marketingu internetowego wyszukiwarek. Pozycjonowanie stron nie służy tylko po to, żeby zaistnieć w sieci, ale systematycznie powiększać widoczność Twojej strony i z każdym dniem dążyć do głównego celu – pierwsze miejsca w Google.

  • Kwiecień 25, 2017
  • seo