SEM I SEO DLA IT

Rozwiązania dla firm technologicznych, które chcą efektywnie pozyskiwać klientów w Polsce i za granicą.

Szachy
Ludzie rozmawiający przy biurku

Chcesz zbudować widoczność firmy IT w Polsce lub za granicą w wyszukiwarce?

Nasi specjaliści przygotują dla Ciebie kompleksową strategię działania on-line popartą wieloletnim doświadczeniem w SEO oraz branży IT.

Pozycjonowanie Software House – jak budujemy strategię SEO dla Twojej firmy?

Strategia SEO odpowiada na dwa podstawowe pytania. Co i jak robić, żeby zwiększyć widoczność strony internetowej. Rozpoczynając nasze działania, wykonujemy dokładną analizę słów kluczowych oraz weryfikujemy działania Twojej bezpośredniej konkurencji.

W efekcie otrzymujesz od nas kompleksową strategię SEO na efektywną rozbudowę Twojego serwisu i maksymalne wykorzystanie jego potencjału.

Strategia

Na podstawie naszego wszechstronnego doświadczenia w wielu różnych projektach IT wiemy, że warto skupiać się na solidnym poznaniu rynku docelowego, ponieważ jego specyfika w dużym stopniu decyduje o podjętej strategii działania. Kolejny krok to zadbanie o techniczne SEO oraz zwrócenie uwagi na edukację i wartościowe treści w ramach content marketingu. 

Zobacz przykłady zrealizowanych z sukcesem strategii SEO dla IT w części  „Case Study”.

Kompleksowe rozwiązanie SEO i SEM dla branży IT

Proces pozycjonowania zaczyna się od profesjonalnego audytu serwisu, który identyfikuje mocne i słabe strony internetowej oraz proponuje konkretne działania naprawcze.

Dzięki zastosowaniu filozofii Agile i metodologii Scrum elastycznie reagujemy na zmieniające się warunki rynkowe i skutecznie realizujemy projekty, koncentrując się na zwiększeniu wartości biznesowej naszych Partnerów. Transformacja z agencji marketingowej na konsultingową pozwoliła nam jeszcze lepiej dostosować się do potrzeb branży IT i odnosić sukcesy w promocji firm na rynkach zagranicznych.

Działania Digital Marketing dla branży IT – co od nas otrzymasz w ramach współpracy?

Spersonalizowane podejście do analizy

Profesjonalne narzędzia i ekspertyza

Precyzyjna selekcja słów kluczowych

Strategia treści na miarę

Szczegółowe wytyczne i priorytetyzacja

Wsparcie w budowaniu reputacji online

Dogłębna analiza konkurencji

Monitorowanie i optymalizacja

Mieliśmy przyjemność pracować z…

Mówimy w Twoim języku, czyli jak działają Strategiczni?

Podejście Agile stanowi fundament naszych działań. To właśnie ono sprawia, że  jesteśmy elastyczni i szybko reagujemy na zmiany, czyli posiadamy cechy niezbędne w dynamicznej branży IT. Stawiamy na partnerstwo z klientem, budując silne relacje i dostosowując rozwiązania do jego indywidualnych potrzeb.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży IT posiadamy niezbędne know-how i praktyki, które pozwalają nam pracować jeszcze efektywniej i skuteczniej. Nasze projekty realizujemy w dwutygodniowych sprintach, co pozwala nam sprawnie realizować zadania, wyznaczając cele i priorytety wspólnie z klientem.

Gwarantujemy indywidualne podejście w ramach audytów SEO i strategii. W naszych działaniach stawiamy na analizę i korzystamy z dedykowanych narzędzi, co zapewnia skuteczność działań i osiąganie celów biznesowych klienta.

Jako Strategiczni efektywnie zrealizowaliśmy już wiele projektów IT. Mamy bogate doświadczenie w pozycjonowaniu zagranicznym, obsługujemy osiem różnych rynków rozmieszczonych na trzech kontynentach. Znamy specyfikę branży IT, a umiejętność adaptacji do zmian sprawia, że nasze działania marketingowe wyróżniają się na tle konkurencyjnych firm.

Strategiczni.pl x ITCORNER

Wiemy, jakie wyzwania stoją przed Twoim biznesem i dobrze rozumiemy potrzeby oraz wymagania branży IT, jesteśmy częścią wrocławskiego klastra firm IT.

Strategiczni.pl wyróżnieni przez Clutch.co

Clutch to renomowana platforma zlokalizowana w samym sercu Waszyngtonu, zaangażowana we wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw. Serwis jest wartościowym źródłem informacji dla osób szukających usługodawców, w tym agencji marketingowych czy konsultingowych. Clutch.co tworzy listy najlepszych firm na podstawie rekomendacji i ocen udzielanych przez klientów w różnorodnych kategoriach. Nasza organizacja zdobyła szereg branżowych wyróżnień, oto najważniejsze z nich:

odznaki przyznane strategiczni.pl przez clutch

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

    Jak możemy Ci pomóc?

    Dane kontaktowe



    Wiadomość



    W Strategiczni.pl stawiamy na indywidualne podejście do klienta, dzięki czemu oferujemy wszechstronne wsparcie i doradztwo na każdym etapie projektu. Staramy się zrozumieć nie tylko specyfikę branży, ale i potrzeby biznesowe firm, z którymi współpracujemy. Dla TKM Project zaprojektowaliśmy trzy strony internetowe oraz kompleksową strategię komunikacji. Projekt był realizowany ze środków z Unii Europejskiej.

    Śledź wyniki naszych działań!

    Najczęstsze pytania

    Skuteczne rozszerzenie działalności na zagraniczne rynki jest jak najbardziej możliwe. Należy jednak pamiętać, że każdy rynek wymaga indywidualnego podejścia, dlatego podstawą działań powinna być  dobrze zaplanowana strategia dostosowana do jego specyfiki oraz wdrożonej optymalizacji. Jako Strategiczni.pl posiadamy wieloletnie doświadczenie, które pozwala nam skutecznie budować widoczność w wyszukiwarce oraz organiczny ruch na stronie również na wymagających rynkach zagranicznych. Dzięki wielu zrealizowanym projektom dobrze znamy ich specyfikę, a także doskonale rozumiemy charakterystyczne przyzwyczajenia ich odbiorców.

    Przede wszystkim zaczniemy od dokładnej analizy oferty firmy po to, by wyznaczyć kluczowe punkty do jej efektywnego rozwoju, a także ustalić najważniejsze cele biznesowe. Następnie sprawdzimy, czego i w jaki sposób wyszukują użytkownicy internetu w danym kraju, z jakich wyszukiwarek i urządzeń korzystają. Wiemy bowiem, że w tym względzie mogą uwidaczniać się pewne znaczące różnice pomiędzy Polską a rynkami zagranicznymi. Na bazie tego przygotujemy strategię marketingową i szczegółowe wytyczne, które pozwolą na stworzenie dobrze zoptymalizowanego serwisu, czyli takiego, który będzie chętnie odwiedzany i przyjazny dla użytkowników szukających usług IT, a także zaakceptowany przez roboty wyszukiwarek.  Na koniec będziemy systematycznie pracować nad zbudowaniem odpowiedniej popularności serwisu, dzięki tworzeniu atrakcyjnych i wysokiej jakości treści odbiorców, takich jak artykuły blogowe czy case studies.

    Nie, każdy rynek to dla nas osobny przypadek, ponieważ zdajemy sobie sprawę z tego, że skuteczne pozycjonowanie stron internetowych wygląda w każdym państwie nieco inaczej. Zanim rozpoczniemy współpracę, szczegółowo analizujemy specyfikę danego rynku, dokładnie określając wymagany zakres działań oraz rekomendowany budżet. Obrana przez nas strategia działania zależy w dużym stopniu nie tylko od branży, ale również od tendencji rynkowych, konkurencyjności fraz kluczowych czy liczby popularnych wyszukiwarek. Dokładne przeanalizowanie tych wszystkich kwestii daje szansę na efektywną promocję firmy w sieci i osiągnięcie założonych celów biznesowych, np. przyciągnięcie uwagi przyszłych klientów poprzez zajęcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania, zwiększenie ruchu organicznego na stronie, czy pozyskiwanie leadów.

    Nie, oba kraje to dwie różne wyszukiwarki. Oznacza to, że każdy z tych rynków traktujemy jako osobną usługę. Sytuacja wygląda tak samo w przypadku wszystkich krajów anglojęzycznych. Czytaj więcej o tym jak wygląda nasze pozycjonowanie zagraniczne.

    Globalny zasięg internetu daje niemal nieograniczone możliwości w zakresie pozycjonowania stron internetowych. Z tego powodu współpraca z polską agencję SEO, która ma doświadczenie w tego rodzaju usługach i zna dobrze zarówno specyfikę zagranicznych rynków, jak i przyzwyczajenia właściwe dla ich odbiorców, może okazać się bardzo skutecznym rozwiązaniem. Co więcej, wybór rodzimej agencji, która znajduje się na miejscu, to często gwarancja sprawniejszej współpracy. Ułatwia to bowiem nawiązanie bliższej relacji z Partnerami, a co za tym idzie – również lepsze zrozumienie indywidualnych potrzeb ich biznesu.

    Tworząc stronę dotyczącą usług IT, należy mieć na uwadze przede wszystkim klienta docelowego, a więc: do kogo jest kierowana usługa oraz czym wyróżnia się na tle konkurencji. Ponadto należy zadbać o przemyślaną strategię linkowania wewnętrznego, a także uporządkowaną i przyjazną strukturę serwisu.