Zewnętrzny dział marketingu

Marketing, który odpowiada na realne wyzwania rynkowe

Specjaliści SEO Strategiczni.pl omawiają plan działań w ramach profesjonalnych usług pozycjonowania stron

Zespół specjalistów, który działa jak Twój własny, wewnętrzny zespół marketingu.

Zaplanuj z nami swoje działania marketingowe!

Wielu właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw mierzy się dziś z podobnymi wyzwaniami:

Z drugiej strony – marketing należy prowadzić tu i teraz. Rynek się zmienia, konkurencja rośnie, a klienci szukają firm, które są widoczne, komunikują wartość i wzbudzają zaufanie.

Zewnętrzny dział marketingu – odpowiedź na obecne realia rynku

Model współpracy z zespołem zewnętrznym to odpowiedź na rosnącą niepewność rynku pracy i trudności w budowie zespołu in-house.

Współpracując z nami, zyskujesz:

  1. dostęp do sprawdzonego, zgranego zespołu specjalistów,

    bez rekrutacji, wdrożeń i ryzyka „niedopasowania”.

  2. Zespół, który już działa jako całość,

    zna się i uzupełnia kompetencjami.

  3. Oszczędność czasu i budżetu,

    nie płacisz za etaty, benefity, urlopy i onboardingi.

  4. Realne wsparcie strategiczne i operacyjne,

    bez konieczności zarządzania każdym wykonawcą z osobna.

  5. Elastyczność w działaniach,

    zwiększasz lub zmniejszasz zakres działań w zależności od sytuacji firmy.

Dlaczego firmy wybierają Outsourcing Marketingowy?

Zewnętrzny dział marketingu wybierają firmy, które:

To także realna alternatywa dla sytuacji, w której:

A co, jeśli w przyszłości planujesz budowę zespołu w Twojej firmie?

Świetnie – zewnętrzny dział marketingu może być etapem przejściowym, który pomoże Ci:

Zanim zatrudnisz – warto sprawdzić, co naprawdę działa.
Zanim zbudujesz dział – warto zdefiniować podstawowe procesy, które będzie można rozwijać.

Jak wygląda współpraca w praktyce?

Współpraca z Zewnętrznym Działem Marketingu jest przejrzysta i poukładana – ale elastyczna na tyle, by dostosować się do dynamiki Twojej firmy.

Spotkania raz w miesiącu online (lub częściej, jeśli jest taka potrzeba), podczas których zespół prezentuje podsumowanie i plany kolejnych działań;

Stały kontakt mailowy i telefoniczny – sprawny i szybki kontakt;

Raporty postępów co miesiąc lub po zakończeniu kluczowych etapów;

Start współpracy w ciągu kilku dni roboczych od podpisania umowy – nie czekasz tygodniami.

Na co dzień masz też kontakt z Project Managerem lub Interim Marketing Managerem – to osoba, która koordynuje zespół, realizuje plan, pilnuje harmonogramów i dba o jasną komunikację.

To model, w którym masz swój własny zespół marketingu – tylko bez konieczności rekrutacji i zarządzania nim wewnątrz organizacji.

Czujesz, że to coś dla Ciebie? Porozmawiajmy o Twoich potrzebach!

Umów bezpłatną 30-minutową konsultację, na której opowiesz nam o swojej sytuacji i obecnych wyzwaniach w marketingu, a my pokażemy, jak możemy zbudować dla Ciebie zewnętrzny dział marketingu dopasowany do celów, wyzwań i możliwości budżetowych.

Zobacz, jakie efekty osiągniesz, wybierając nasz zespół marketingowy!

Chcesz sprawdzić, czy to rozwiązanie dla Ciebie? Umów się na bezpłatną 30-minutową konsultację.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

    Jak możemy Ci pomóc?

    Dane kontaktowe



    Wiadomość



    Masz pytania o naszą usługę zewnętrznego działu marketingu? Chętnie na nie odpowiemy!

    Czym zewnętrzny dział marketingu różni się od współpracy z agencją?

    To model bardziej elastyczny i dopasowany do potrzeb Twojej firmy. Nie dostajesz gotowego pakietu usług, tylko zespół dobrany pod Twoje cele. Nie musisz sam wiedzieć, czego potrzebujesz – pomożemy to ustalić i dowieziemy rozwiązania. To połączenie wygody agencji, elastyczności freelancera i zaangażowania wewnętrznego zespołu.

    Czy mogę zacząć od małego zakresu i później go zwiększyć?

    Tak. Możesz rozpocząć od kilku godzin miesięcznie lub jednego projektu i skalować współpracę w miarę potrzeb.

    Ile kosztuje outsourcing usług marketingowych?

    Koszt zależy od zakresu działań i formy współpracy (godzinowej lub projektowej). Wyceniamy każdorazowo konkretny zakres po analizie potrzeb Klienta.

    Czy mogę zlecać tylko pojedyncze działania marketingowe?

    Tak. Jeśli nie potrzebujesz pełnego wsparcia, możesz zlecić nam konkretne działania – np. działania SEO, kampanie, czy content plan. Dostosujemy zespół i czas pracy do zadania.

    Jak szybko mogę zobaczyć efekty?

    To zależy od wybranego zakresu prac, w przypadku kampanii reklamowych – nawet w ciągu tygodnia od startu. Przy działaniach contentowych lub SEO – pierwsze efekty zwykle pojawiają się po 2–3 miesiącach. Zawsze ustalamy realistyczne cele i wskaźniki postępu.

    Jak wygląda kontakt i zarządzanie pracami?

    Otrzymujesz dedykowaną osobę kontaktową (Interim Marketing Manager/Project Manager), która planuje działania, koordynuje zespół i raportuje postępy. Komunikacja odbywa się przez e-mail, telefon, wideo lub systemy zarządzania projektami – zależnie od Twoich preferencji.

    Czy zespół zna się na mojej branży?

    Pracowaliśmy z firmami B2B, e-commerce, usługowymi, medycznymi, prawnymi, technologicznymi i doradczymi. Zawsze zaczynamy od poznania Twojego biznesu i klientów, dlatego tak ważna jest komunikacja i dzielenie się z nami swoimi doświadczeniami i perspektywą swojego biznesu.