Case study

Jak zbudowaliśmy wizerunek online dla lidera w branży wentylacyjnej?

O projekcie

Od dłuższego czasu mamy przyjemność współpracować z Alnor, czyli firmą przodującą w branży wentylacyjnej, która jest znana i ceniona w całej Europie. Projekt koncentruje się na kompleksowym opracowaniu i wdrożeniu zaawansowanej strategii łączącej działania SEO i content marketingu przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi SEO i AI. Główne cele projektu to zwiększenie ruchu organicznego, widoczności oraz wzmocnienie wizerunku eksperta w branży wentylacyjnej.

Mimo rozpoznawalności w branży i silnego brandu, marka zmagała się z ograniczoną widocznością w Internecie i wynikach wyszukiwania Google.

Wyzwania:

  • rozszerzenie dotychczasowych działań marketingowych o kanał online – klient skupiał się przede wszystkim na promowaniu swojej marki w sposób offline (m.in. brał udział w targach branżowych), ale zauważył potrzebę wzmocnienia wizerunku brandu w Internecie;
  • wypromowanie brandu klienta za pomocą zupełnie nowych narzędzi marketingowych – biorąc pod uwagę międzynarodową renomę firmy oraz jej rozpoznawalność i zasięg, uzyskany dzięki działaniom offline, doradziliśmy klientowi, aby postawił na rozwój swojej marki z wykorzystaniem kompleksowej strategii SEO i content marketingu.

Cel Case Study

Prezentujemy case study dedykowane firmom o ugruntowanej pozycji rynkowej, które stoją przed wyzwaniem przeniesienia swojego sukcesu do świata online. Jeśli Twoja firma, podobnie jak Alnor, jest liderem branżowym z innowacyjnymi produktami, ale dopiero rozpoczyna swoją przygodę z marketingiem internetowym ten przykład pokaże Ci, jak skutecznie zwiększyć widoczność w sieci i wykorzystać swoją ekspertyzę do budowania silnej pozycji online. 

Dowiedz się, jak przekuć wieloletnie doświadczenie i wiedzę branżową w skuteczne narzędzie marketingowe. Otwórz się na nowe możliwości rozwoju i docieraj do szerszego grona klientów.

Tworzona przez nas kompleksowa strategia SEO opiera się na eksperckiej wiedzy klienta i jego doświadczeniu branżowym. Łącząc te unikalne atuty z naszym know-how w marketingu internetowym, tworzymy skuteczne podejście do zwiększania widoczności online. Proces obejmuje dogłębną analizę konkurencji, optymalizację treści oraz tworzenie wartościowych materiałów, które autentycznie odzwierciedlają pozycję lidera branży. Rozbudowa profilu linkowego i ciągłe działania SEO są dostosowane do specyfiki sektora klienta.

Partnerstwo z naszą agencją – globalnym leaderem w zakresie digital marketingu – pozwala efektywnie przenieść sukces offline do świata cyfrowego, wzmacniając wizerunek eksperta w sieci i otwierając nowe możliwości biznesowe.

Skala działalności klienta

Alnor, polski producent systemów wentylacyjnych z siedzibą w Warszawie, działa na rynku od 1994 roku. Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu oraz innowacyjnym rozwiązaniom, firma oferuje szeroką gamę najwyższej jakości produktów wentylacyjnych. Alnor posiada również własne laboratorium badawcze, co pozwala na ciągłe doskonalenie oferowanych rozwiązań.

Zatrudniając ponad 600 pracowników Alnor jest jednym z liderów branży wentylacyjnej w Polsce. Firma aktywnie uczestniczy w wielu stowarzyszeniach branżowych, co świadczy o jej zaangażowaniu w rozwój sektora. Dzięki ciągłemu rozwojowi i inwestycjom w nowoczesne technologie Alnor wzmacnia swoją pozycję na rynku krajowym, jak i na rynkach zagranicznych.

Nasza rola – Talenty w projekcie

grafika przedstawia zespół projektowy pracujący w projekcie Alnor

Co zrealizowaliśmy?

  1. Dogłębna analiza treści obejmująca analizy konkurencji oraz fraz kluczowych
  2. Opracowanie strategii łączącej elementy SEO i content marketingu wspólnie z klientem i jego ekspertami z branży wentylacyjnej
  3. Zwiększenie profilu linków o kilkanaście procent linkujących domen, z użyciem specjalistycznych artykułów na portalach branżowych, dzięki czemu klient dotarł ze swoją ofertą do zupełnie nowej grupy docelowej
  4. Optymalizacja onsite stron w serwisie wspólnie z klientem – my analizowaliśmy i przygotowywaliśmy wytyczne, które według wcześniejszych ustaleń były wdrażane na stronę przez specjalistę po stronie klienta
  5. Dzięki wiedzy i doświadczeniu klienta, w połączeniu z naszymi wytycznymi SEO, wspólnie tworzyliśmy eksperckie artykuły na bloga wspierające proces budowania eksperckiego wizerunku online.
  6. Redakcja i optymalizacja istniejących już treści na podstawie wytycznych SEO w celu poprawienia ich widoczności i podniesienia pozycji w wynikach wyszukiwania Google oraz, aby uspójnić wizerunek klienta w sieci.

Nasza współpraca z Alnor zaowocowała skuteczną strategią marketingową, która przełożyła się na wymierne korzyści biznesowe dla klienta:

  1. Spójny, ekspercki wizerunek w Internecie – dzięki kompleksowemu podejściu do kwestii promocji marki Alnor w sieci oraz efektywnej współpracy z klientem udało się przenieść renomę brandu wypracowaną bardziej tradycyjnymi kanałami marketingowymi w świat online;
  2. Zadbanie o techniczne kwestie – nasz klient nie musi rozumieć, czym są słowa kluczowe czy działania onsite. Zadbaliśmy o aspekty związane z działaniem i płynnością strony, a także jej widocznością, po to, aby klient mógł skupić się na rozwoju firmy w innych obszarach;
  3. Uspójnienie artykułów blogowych oraz podstron produktowych – treści na stronie klienta są zoptymalizowane nie tylko pod wymogi wyszukiwarek, ale przede wszystkim pod potrzeby odbiorców, dzięki czemu marka wzbudza zaufanie wśród potencjalnych klientów.

Zaufaj nam, tak jak zaufał Alnor i odkryj potencjał swojej firmy!

Masz zbudowany silny wizerunek firmy offline i chcesz przenieść ten sukces w świat online? Umów się na rozmowę i wspólnie ustalmy, jak możemy Ci pomóc w osiągnięciu tego celu!

Porozmawiajmy!