Bamartech to jeden z wiodących producentów innowacyjnych rozwiązań w obszarze przydomowych oczyszczalni ścieków i urządzeń do zagospodarowania wody deszczowej. Firma posiada nowoczesny zakład produkcyjny, prowadząc swoją działalność na terenie całej Polski.
Potrzeby Klienta w projekcie
Wizerunek Klienta był zbudowany na identyfikacji wizualnej zaprojektowanej kilka lat wcześniej. Wraz z upływem czasu działalność firmy znacząco się rozwinęła, a dotychczasowa strona internetowa nie odzwierciedlała już faktycznej pozycji przedsiębiorstwa i jego stopnia innowacyjności, prezentując nieaktualną ofertę. Choć firma urosła i wyspecjalizowała się, stając się światowej klasy producentem, jej oficjalna strona internetowa zupełnie tego nie komunikowała. Braki wizerunkowe i nieskuteczna prezentacja produktów na stronie sprawiały, że firma przegrywała z konkurencją, mimo że odznaczała się innowacyjnością i oferowała wysokiej jakości produkty.
W 2021 roku, gdy nasz Klient celebrował otwarcie nowego zakładu produkcyjnego, przyszedł czas na inwestycję także w nową witrynę. Bamartech, jako firma z dużym potencjałem rozwoju, potrzebował kompleksowego wsparcia w zakresie strategii komunikacji dla dwóch segmentów klientów B2B i B2C, brandingu i promocji w Internecie. Nadrzędnym celem było zbudowanie profesjonalnego wizerunku i reprezentacyjnej strony internetowej z dobrą prezentacją katalogu produktów, aby zwiększyć zaufanie potencjalnych klientów i widoczność firmy w sieci.
8 osób w interdyscyplinarnym zespole Strategiczni.pl
wykorzystane kompetencje: SEO, projektowanie graficzne, programowanie, copywriting, project management
Pracę w projekcie zaczęliśmy od szczegółowej analizy obecnej sytuacji Klienta, konkurencji i grup docelowych oraz identyfikacji kluczowych problemów w zakresie prezentacji firmy i jej oferty w sieci. Następnie opracowaliśmy wytyczne SEO dla nowego serwisu.
Na etapie makietowania projektant opracował układ poszczególnych podstron, które zostały następnie zaprezentowane Klientowi w formie prototypu. Klient wiedział więc dokładnie, czego się spodziewać i rozumiał, do jakiego efektu dążymy. Dzięki temu, że działaliśmy w oparciu o przygotowaną uprzednio strategię, wiedzieliśmy, jak powinny wyglądać poszczególne podstrony ofertowe, aby skutecznie zdobywać uwagę potencjalnych klientów.
W kolejnym kroku zajęliśmy się layoutem strony, dbając o to, by był spójny z identyfikacją wizualną firmy. Współpracujący z nami projektant graficzny dostarczył komplet widoków strony w wersji desktop oraz mobile. Równolegle pracowaliśmy nad renderami 3D produktów tak, aby oferta prezentowała się przejrzyście i zrozumiale dla potencjalnych klientów.
Bazując na wytycznych SEO z audytu, zajęliśmy się tworzeniem treści do nowego serwisu. Większość z nich była pisana od nowa przez naszego copywritera, część została poddana redakcji. W rezultacie w ciągu niespełna 2 miesięcy powstało ponad 130 tys. znaków ze spacjami treści, które zasiliły strony kategorii i produktów. Przygotowaliśmy także artykuły do sekcji blogowej.
Przyszedł czas na zakodowanie podstron tak, by idealnie odzwierciedlały zaprojektowane layouty. Zależało nam na tym, aby Klient mógł w przyszłości łatwo rozwijać swoją stronę o nowe elementy oferty, dlatego zaprojektowaliśmy różne moduły podstron, które można układać niczym klocki, sprawnie tworząc nowe podstrony wedle własnych potrzeb.
Zaufaj nam, tak jak zaufał Bamartech, i odkryj potencjał swojej firmy!
Twoja firma boryka się z podobnymi wyzwaniami i szukasz profesjonalnego wsparcia w zakresie strategii komunikacji, brandingu czy szeroko pojętego marketingu internetowego? Jako Stategiczni.pl możemy Ci w tym pomóc. Zaufaj doświadczeniu ekspertów i wspólnie ustalmy najlepszą strategię dla Twojego biznesu!
Skontaktuj się z nami!