Nasz klient jest jednostką certyfikującą, która oferuje usługę certyfikacji systemów zarządzania, certyfikacji osób, a wkrótce także wyrobów medycznych. Co więcej, zajmuje się również prowadzeniem szkoleń i przeprowadzaniem audytów dostawców. Choć na rynku działa dopiero od pięciu lat, to jej zespół tworzą specjaliści z ponad 20-letnim doświadczeniem, zdobywanym również za granicą. Jednostka certyfikująca w swojej pracy stawia na indywidualne podejście do każdego klienta, dostosowując ofertę do specyfiki danego przedsiębiorstwa/instytucji. Warto podkreślić, że certyfikaty ISO stanowią ważny element budowania zaufania w oczach otoczenia biznesowego i doskonalenia procesów w organizacjach, będąc oficjalnym potwierdzeniem spełnienia międzynarodowych standardów.
Profil Firmy w Google to istotne narzędzie, które umożliwia efektywne zarządzanie obecnością firmy w różnych usługach Google, takich jak mapy. W ten sposób organizacja zyskuje okazję do wyróżnienia się w sieci i ułatwienia klientom dostępu do podstawowych informacji oraz kontaktu.
Personalizacja profilu pozwala na lepsze i precyzyjne przedstawienie oferty, a także śledzenie zachowania klientów i podjętych przez nich interakcji. Tworzenie Profilu Firmy w Google jest całkowicie darmowe, dlatego warto skorzystać ze wszystkich jego możliwości, zwłaszcza że stosuje się to rozwiązanie niezależnie od wielkości organizacji czy lokalizacji i branży, w której działa.
W ramach pracy nad Profilem Firmy w Google realizowaliśmy pełną optymalizację wizytówki z analizą konkurencji i researchem słów kluczowych. Wprowadziliśmy szereg zmian, takich jak:
Nasz klient jest bardzo zaangażowanym uczestnikiem wydarzeń branżowych i podejmuje szereg dodatkowych aktywności, m.in. organizację webinarów. Oprócz publikowania regularnych wpisów na wizytówce zaproponowaliśmy uwzględnienie w harmonogramie informacji dotyczących wszelkiego rodzaju eventów. To doskonały sposób, aby budować specjalistyczny wizerunek, umacniając pozycję marki. Połączenie działań SEO, skupionych nie tylko na frazach lokalnych, ale i ogólnych, branżowych, z prezentowaniem eksperckości, pozwoliło na stworzenie kompleksowej strategii, wykorzystującej mocne strony klienta.
Co więcej, zajmowaliśmy się również weryfikacją tego, jak klient prezentuje się w katalogach NAP. Zadbaliśmy o ujednolicenie wszystkich informacji, w tym nazwy, aby zachować spójność brandu. Oprócz standardowych platform zaproponowaliśmy listę bardziej branżowych katalogów.
W zaledwie sześć miesięcy od rozpoczęcia pracy nad Profilem Firmy w Google udało nam się osiągnąć wysokie pozycje na kluczowe, branżowe frazy istotne dla klienta.
Widok z narzędzia Localo przedstawiający wzrost pozycji Profilu Firmy w Google w Warszawie i okolicach. Wartość w zielonych kołach oznacza aktualne miejsce w rankingu wyszukiwarki.
Wysokie pozycje, osiągnięte dzięki skutecznemu pozycjonowaniu pozwoliły podnieść liczbę wyświetleń profilu oraz podjętych ze strony użytkowników interakcji, na które składają się działania, takie jak kliknięcia w przycisk: zadzwoń, strona czy trasa.
Współpraca z agencją Strategiczni.pl w zakresie pozycjonowania naszej wizytówki Google była niezwykle satysfakcjonująca. Dla rozwijającej się jednostki certyfikującej, obecność w wyszukiwarce ma kluczowe znaczenie dla budowania rozpoznawalności i pozyskiwania nowych klientów. Strategiczni.pl wykazali się profesjonalizmem, skutecznością oraz zrozumieniem niełatwej specyfiki naszej branży. Regularne raporty i analizy dostarczane przez Strategicznych pozwalały nam na bieżąco śledzić efekty działań. Mogliśmy również liczyć na wsparcie w zakresie reklamy Google ADS czy Social mediów. Dzięki tej współpracy, nasza wizytówka Google osiągnęła wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, co przyciągnęło więcej klientów i zwiększyło naszą rozpoznawalność w branży. Agencja wykazała się profesjonalizmem, zaangażowaniem oraz skutecznością na każdym etapie realizacji projektu, dlatego z pełnym przekonaniem polecamy Strategicznych.pl jako partnera w budowaniu rozpoznawalności w sieci.
Utworzenie i regularne prowadzenie Profilu Firmy w Google przynosi wiele korzyści biznesowych niezależne od branży. Ze wsparciem specjalistów SEO i opracowaniu skutecznej strategii uwzględniającej analizę konkurencji i konieczność dopasowania działań do specyfiki organizacji, klient może budować stabilną przewagę konkurencyjną.
Oto największe zalety wizytówki Google:
Prowadzisz biznes i zależy Ci na przyciągnięciu nowych klientów? Zyskaj widoczność w sieci, dzięki Profilu Firmy w Google. Sprawdź naszą ofertę!
Porozmawiajmy!