Na budowanie eksperckiego wizerunku kancelarii notarialnej oraz przyciąganie na stronę internetową użytkowników wpływają regularne publikacje na blogu. Nasz Klient ze względu na napięty grafik pełen spotkań i obowiązków związanych z prowadzeniem spraw, potrzebował wsparcia w tworzeniu treści i specjalistycznych artykułów prawniczych.
Napisanie wpisu blogowego na temat prawny to spore wyzwanie – z jednej strony konieczność przygotowania tekstu o wysokiej merytoryce, który będzie zrozumiały dla odbiorcy, a z drugiej odpowiednio zoptymalizowany i wartościowy z perspektywy algorytmu.
Naszym celem było stworzenie bloga zapewniającego kancelarii pozycję eksperta w obszarach spraw rodzinnych i karnych oraz zwiększającego widoczność witryny w wynikach wyszukiwania, dzięki czemu trafi na nią więcej użytkowników potrzebujących pomocy w dziedzinie, w której specjalizuje się Klient.
Marta Tychowska, Content Specialist:
Tworzenie treści dla kancelarii adwokackich zawsze stanowi spore wyzwanie. Pisanie merytorycznych artykułów wymaga starannego researchu i jednoczesnego stosowania się do ograniczeń dotyczących informacji handlowych. Aby przyciągnąć uwagę użytkowników, tekst powinien być zrozumiały dla czytelnika, ale jednocześnie realizować wytyczne strategii SEO – tylko w ten sposób wpis blogowy ma szansę zaistnieć w wyszukiwarce.
Zespół skupił się na regularnym tworzeniu artykułów tematycznych zgodnych ze specjalizacją kancelarii, odpowiadających intencjom potencjalnych klientów. Publikacje dotyczące rozwodów, alimentów, praw opiekuńczych i odpowiedzialności karnej budowały wartość merytoryczną bloga i stopniowo przyciągały coraz większą liczbę użytkowników, którzy stanowili grupę docelową kancelarii, a tym samym potencjalnych klientów.
Po roku regularnych działań blog osiągnął imponujące wyniki:
Nie tylko użytkownicy sieci dostrzegają wpisy blogowe publikowane na stronie kancelarii. Nasz klient dostaje feedback od innych adwokatów, którzy doceniają ich wysoki poziom i przyjazny ton.
Przykład naszej współpracy z kancelarią prawną pokazuje, jak duży potencjał tkwi w content marketingu. W ciągu zaledwie roku udało się zwiększyć liczbę kliknięć na blogu o imponujące 641% – rezultat ten nie tylko zwiększył ruch na stronie, ale też wyraźnie poprawił widoczność kancelarii w wynikach wyszukiwania oraz wzmocnił jej wizerunek jako eksperta. Obecnie nasz Klient zajmuje się tyloma sprawami, że trudno mu przyjmować kolejne.
Nasz zespół rozumie specyfikę branży prawnej i potrzeby klientów poszukujących profesjonalnych porad online. Łączymy wiedzę SEO z umiejętnością tworzenia wartościowych treści, które nie tylko przyciągają ruch, ale także budują zaufanie do marki. Współpracując z nami, kancelarie mogą liczyć na elastyczność oraz pełne wsparcie w tworzeniu treści – dzięki temu mogą skoncentrować się na sprawach klientów, a my dbamy o ich wizerunek online.
Potrzebujesz wsparcia w pisaniu treści prawniczych? Chcesz, aby Twój blog przyciągał do Twojej kancelarii potencjalnych klientów? Nasz zespół pomoże Ci skutecznie rozwinąć stronę internetową i zamieszczane na niej treści!
Porozmawiajmy!