Cennik pozycjonowania stron – SEO – Marzec 2021

Pozycjonowanie to skuteczny sposób na pokazanie się w wynikach wyszukiwania Google. Czy za każdym razem kosztuje tyle samo? Proces osiągnięcia wysokich pozycji w Google to szereg działań, które za każdym razem wyceniamy indywidualnie.

cennik pozycjonowania 2020
ile kosztuje pozycjonowanie stron
wycena pozycjonowania

Gdy rozważasz promocję swojej strony internetowej w wyszukiwarkach, z pewnością chcesz poznać odpowiedź na bardzo ważne pytanie – ile kosztuje pozycjonowanie? To zrozumiałe. Prowadząc własną firmę, nastawiasz się na konkretne efekty i zależy Ci na rozwoju. Cennik pozycjonowania stron internetowych uzależniony jest od wielu czynników. Bez przeprowadzenia dokładnej analizy strony, trudno będzie specjalistom SEO zaplanować właściwe działania, a to ich złożoność decyduje o ostatecznej wycenie procesu pozycjonowania. Sprawdź, jak kształtuje się cennik pozycjonowania w naszej agencji i dowiedz się, jak podchodzimy do wyceny.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Kilka kroków do prawidłowiej wyceny pozycjonowania

Zależy nam na zaplanowaniu dla Twojej strony internetowej skutecznych działań, które przełożą się na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Dlatego poświęcamy czas na przygotowanie rzetelnej i realnej wyceny. Jest ona poprzedzona bardzo dokładną analizą wszystkich elementów Twojej strony internetowej i zapoznaniem się z branżą, którą reprezentujesz. Chcemy, aby usługa pozycjonowania, przyniosła efekty, z których będziesz zadowolony.

  1. Krok 1 – poznanie Twojego biznesu

    Zanim zaczniemy pozycjonować, chętnie poznamy Twoją firmę. Opowiedz nam o swoim biznesie i ofercie, a my zdobytą wiedzę wykorzystamy do działań SEO. To dobry moment na zweryfikowanie obszarów, w których ma pojawić się Twoja oferta.

    żółte karteczki
  2. Krok 2 – poznanie Twojej konkurencji

    Nie zapominamy o Twojej konkurencji. Powiedz nam, z kim rywalizujesz w swojej branży. Przyjrzymy się Twoim konkurentom i ich pozycjom w Google. Dokładna analiza, którą przeprowadzamy, dotyczy także działań SEO podejmowanych przez konkurencyjne firmy. Im więcej informacji zbierzemy na temat Twoich branżowych rywali, tym lepiej zaplanujemy pozycjonowanie Twojej strony.

  3. Krok 3 – ustalenie celów

    Dobra współpraca jest dla nas bardzo ważna, dlatego chcemy poznać Twoje cele związane ze sprzedażą, widocznością w wyszukiwarkach i rozwojem firmy. Pozwoli nam to opracować plan i wdrożyć SEO, które będzie miało wpływ na sukces Twojej firmy.

  4. Krok 4 – analiza Twojego serwisu

    Zanim przygotujemy wycenę, przyglądamy się także Twojej stronie internetowej. Sprawdzamy, jakie pozycje zajmuje w wyszukiwarce Google oraz jak wyglądają kwestie techniczne. Na pozycjonowanie składa się wiele elementów, dlatego jesteśmy tak dokładni.

  5. Krok 5 – zebranie danych i przygotowanie wyceny

    Nasza wycena jest rzetelna i opracowujemy ją na podstawie zebranych informacji i analiz. Dzięki takiemu podejściu zyskujesz pewność, że przygotujemy dla Ciebie dokładny plan działania wraz z kosztami.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron – pytania i odpowiedzi

Do każdej wyceny podchodzimy indywidualnie. Pozycjonowanie rozpoczyna się od 500 zł w przypadku niszowych fraz. Klienci nastawieni na szerokie kampanie SEO (np. z branży e-commerce), powinni przygotować się na wyższe koszty. W ich przypadku nasza praca bardzo często skupia się na rozbudowanych działaniach marketingowych, które obejmują nie tylko SEO, ale również copywriting, PR czy kampanie w mediach społecznościowych, itp.

Tego rodzaju model ma wiele wad. Agencje, które proponują taką usługę, zazwyczaj skupiają się na pozycjonowaniu fraz kluczowych, które szybko osiągają wysokie pozycje, ale biznesowo są nieskuteczne. Są to słowa kluczowe o niskiej konkurencyjności, które mogą nie być wyszukiwane przez użytkowników, a tym samym nie przyczynią się do zwiększenia ruchu na stronie internetowej. Wypozycjonowanie fraz bardziej konkurencyjnych i istotnych z punktu widzenia konkretnej branży wymaga większego nakładu pracy i czasu, a na efekty trzeba poczekać dłużej.

Pozycjonowanie to złożony proces, na który wpływ ma wiele czynników. Wśród nich jest m.in. konkurencja, z którą mierzy się Twoja firma i popularność słów kluczowych, na które ma być widoczna Twoja strona internetowa. Koszt pozycjonowania uzależniony jest także od stanu Twojego serwisu i prac, jakie trzeba w nim wykonać. Analizujemy również historię domeny i profil linków kierujących do Twojej strony internetowej.

Tak. Gdy Twoja konkurencja wciąż podnosi poprzeczkę, Ty także nie powinieneś odpuszczać. Będzie to wymagało dodatkowych działań, co zwiększy koszty pozycjonowania.

Zazwyczaj kilka dni. W tym czasie rozmawiamy z Tobą o celach i działaniach, które zamierzamy wprowadzić w ramach skutecznego pozycjonowania. Wykonujemy także dogłębną analizę, aby wycena była rzetelna i dokładna.

Cennik pozycjonowania marzec 2021

Chcesz pokazać swoją firmę w internecie? Postaw na marketing internetowy i zyskaj większe zainteresowanie klientów swoją ofertą. Pozycjonowanie stron to proces, którego celem jest pokazanie Twojej witryny na wysokich pozycjach w wyszukiwarce. Nasza agencja działa na wielu polach. Realizujemy projekty dla rozmaitych branż (IT, E-commerce, Usługi profesjonalne). Chcesz poznać nasz cennik pozycjonowania stron? Skontaktuj się z nami – porozmawiajmy, co możemy zrobić dla Twojej firmy.

Zaufali nam

Nasz zespół gwarantuje najbardziej atrakcyjny cennik pozycjonowania

Przykładowy cennik pozycjonowania 2020

Cennik pozycjonowania sklepu internetowego obejmuje wycenę działań, które przeprowadzimy w Twoim serwisie. Zanim rozpoczniemy pracę, chcemy poznać Twój sklep internetowy, przeanalizować jego strukturę i dowiedzieć się, jakie cele biznesowe chcesz osiągnąć. Ułatwi nam to przygotowanie cennika dla Twojego sklepu.

Czy lokalna firma usługowa powinna być pozycjonowana? Nasza odpowiedź brzmi TAK! Google daje lokalnym przedsiębiorcom możliwość zaprezentowania swoich usług klientom z najbliższej okolicy. Przygotujemy dla Twojej firmy i zoptymalizujemy wizytówkę Google Moja Firma. Zapytaj nas o cennik pozycjonowania dla swojej działalności usługowej.

Jeżeli jesteś prawnikiem i chcesz, aby lokalni klienci dowiedzieli się o Twojej kancelarii, zadbaj o obecność w internecie. Nie jest zaskoczeniem, że wielu klientów szuka konkretnych usług za pomocą wyszukiwarki Google. Wykorzystaj nasze doświadczenie w optymalizacji stron kancelarii prawnych. Poznaj cennik pozycjonowania dla Twojej strony – skontaktuj się z naszą agencją SEO.

Chcesz, aby w Twojej szkole językowej pojawili się nowi uczniowie? Promuj skutecznie swój biznes. Pozycjonowanie lokalne bazuje na frazach powiązanych z miejscem Twojej działalności. Wrocław, Opole czy Kraków? Najważniejsze jest, aby strona internetowa Twojej szkoły językowej zajęła właściwe miejsce w wyszukiwarce Google. Chcesz dowiedzieć się więcej i poznać cennik pozycjonowania? Czekamy na Twoje pytania!

Nie wszystkie branże pozycjonuje się tak samo. Niektóre wymagają większego zaangażowania ze strony specjalistów SEO. Prowadzisz specjalistyczny sklep internetowy i chcesz dotrzeć do odpowiedniej grupy klientów? Skorzystaj z naszego doświadczenia. Opowiedz nam o swoim biznesie, a przygotujemy dla Ciebie cennik pozycjonowania dostosowany do Twojego sklepu.

Internetowa konkurencja w branży odzieżowej jest coraz większa. Pojawienie się w topach wymaga doświadczenia i wiedzy SEO na wysokim poziomie. Jeżeli zależy Ci na tym, aby wyprzedzić branżowych rywali, wybierz współpracę z profesjonalistami. Jak może wyglądać cennik pozycjonowania dla Twojej strony? Skontaktuj się z nami – przygotujemy wycenę!

Coworking zyskuje coraz większą popularność. Jak wypromować biznes związany z wynajmem wspólnych przestrzeni biurowych? Kluczowa jest obecność w internecie, ale taka, którą zauważą potencjalni klienci. Wiemy, jak pozycjonować strony internetowe wirtualnych biur i chętnie zajmiemy się optymalizacją Twojej witryny. Porozmawiajmy o szczegółach (audycie, optymalizacji i cenniku pozycjonowania).

Czy branża IT potrzebuje marketingu? Konsekwentnie udowadniamy, że tak. Jedną z naszych specjalności jest pozycjonowanie firm z sektora IT. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wygląda promocja usług programistycznych w wyszukiwarkach, sprawdź, jak robią to Strategiczni.pl

Jak przygotować promocję w wyszukiwarkach dla sklepu oferującego suplementy i odżywki dla sportowców? To marketing internetowy, na którym się znamy. Nasze działania rozpoczynamy od audytu strony internetowej. Przyglądamy się Twojemu biznesowi, aby zaplanować najbardziej skuteczne SEO. Poznaj nasz cennik i sprawdź, jak pracujemy.

Masz w swojej ofercie rekuperatory? Zastanawiasz się, jak zaplanować działania marketingowe dla swojej firmowej strony www i produktów? Pozycjonujemy witryny rozmaitych branż. Przygotujemy dla Ciebie cennik pozycjonowania, ale najpierw skontaktuj się z agencją Strategiczni.pl i powiedz nam o swoich celach.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron

Cennik pozycjonowania jest uzależniony od projektu, przy którym będą pracować nasi specjaliści SEO. Lokalna witryna wymaga innego podejścia niż duży serwis e-commerce. Dlatego przy każdej wycenie uwzględniamy potrzeby Twojej strony internetowej. Cennik przygotowujemy po dokładnej analizie i określeniu celów, na których Ci zależy. 

 

Co ma wpływ na cennik pozycjonowania?

 

Narzędzie, które wykorzystujemy do analizy stron internetowych

Specjaliści w naszej agencji używają

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

Co tak naprawdę obejmuje cennik pozycjonowania stron?

Na cennik pozycjonowania składa się wiele elementów. Trzeba również uwzględnić to, że coraz więcej firm inwestuje w swoją obecność w wyszukiwarkach. To powoduje, że specjaliści SEO mierzą się z większą konkurencją niż jeszcze kilka lat temu, a osiągnięcie wysokich pozycji zwłaszcza w branżach charakteryzujących się dużą popularnością jest wyzwaniem, któremu potrafią sprostać tylko najlepsi. Cennik odzwierciedla wiedzę, doświadczenie i nakład pracy zespołu agencji SEO. Jeżeli zależy Ci na najlepszych efektach, powinieneś powierzyć działania pozycjonerskie specjalistom, którzy wiedzą, co robią.