Ahrefs wychodząc naprzeciw Google Search Console postanowiło wypuścić bezpłatne narzędzie dla kreatorów stron internetowych. Oprócz tego wprowadza nieco nowości dla swoich subskrybentów.
Porównanie funkcjonalności AWT i GA
Źródło grafiki: https://ahrefs.com/webmaster-tools
Dzięki Ahrefs Webmaster Tools każdy (nie tylko klienci płacący abonament) mogą korzystać z funkcji Site Audit oraz Site Explorer. W ten sposób firma chce pomóc rozwijać się stronom, których właściciele poszukują skutecznego narzędzia SEO, nie narażając przy tym przedsiębiorstw na dodatkowe wydatki.
Oprócz tego wprowadzono bonusowe opcje dla stałych subskrybentów. Mogą dodawać nielimitowaną ilość zweryfikowanych stron do swojego konta. Wliczają się w to także strony klientów firm SEO. Dodatkowo do każdego projektu powiększają się limity dotyczące miesięcznej liczby crawlingów na stronie, a strony zweryfikowane nie są brane pod uwagę przy naliczaniu ilości domen podpiętych do projektu.
Dla posiadaczy planu Lite nie będzie już limitu sprawdzania słów kluczowych do TOP 20. Będą mogli weryfikować wszystkie frazy, na jakie ich domeny pozycjonują w TOP 100 wyników. Poza tym niezależnie od wykupionego pakietu dostępne jest renderowanie JavaScript.
Ostatnim dodatkiem jest możliwość połączenia swojego konta Google Account z kontem na Ahrefs. Poskutkuje to automatyczną weryfikacją strony. Dbając o bezpieczeństwo swoich klientów Ahrefs zapewnia, że ich dane będą widoczne tylko dla ich teamów i nikt z zewnątrz nie będzie mieć do nich wglądu. Powyższe dane w wersji anonimowej i zagregowanej posłużą Ahrefs do usprawnienia własnego CTR oraz Search Volume Models. Opcja ta jest dobrowolna i można w dalszym ciągu weryfikować stronę starszymi metodami.
Źródło informacji: https://ahrefs.com/blog/webmaster-tools/
Źródło fotografii: https://unsplash.com/@crew
Komentarze (0)