SEO dla software house

Software house’y mogą wybrać jedną z dwóch strategii marketingowych. Pierwsza to inbound marketing, który obejmuje tworzenie wartościowych treści. Druga – outbound marketing, polegający na aktywnym poszukiwaniu klienta, docierając do niego z konkretnym przekazem marketingowym. W obu przypadkach … Read more about SEO dla software house

5 rzeczy, które sprawiają, że Twój biznes online się nie rozwija

Wielu klientów przychodzi do nas załamując ręce, że przecież otworzyli sklep internetowy, mają “funpage” (sic!), dlaczego więc ich inwestycja nie przynosi im spodziewanych rezultatów?Po kilkudziesięciu rozmowach z klientami udało nam się zaobserwować pewną prawidłowość.Większość problemów można … Read more about 5 rzeczy, które sprawiają, że Twój biznes online się nie rozwija

PPC know-how

TECHNOLOGIA PAY-PER-CLICK Jesteśmy na bieżąco odnośnie technicznego know-how w branży wyszukiwania Google. Pay-Per-Click jest głównie dyscypliną reklamową, ale pod jej skorupą istnieje spory techniczny wymiar do zrozumienia i ogromna ilość danych do analizy.Trzymamy rękę na pulsie w … Read more about PPC know-how