wpis blogowy Ania

W ubiegłym roku zdecydowaliśmy się spróbować czegoś nowego – budżet na tradycyjne, fizyczne prezenty dla naszych klientów, przeznaczyliśmy na wybrane inicjatywy charytatywne. Z perspektywy czasu możemy dumnie stwierdzić, że to była jedna z najlepszych decyzji, którą mogliśmy podjąć jako organizacja. Nic więc dziwnego, że w tym roku kontynuujemy tę inicjatywę, ale w nieco innej formie. Nie będziemy dłużej trzymać Was w niepewności – wszystkiego dowiecie się z poniższego wpisu!

Kogo wspieramy w tym roku?

Wybór dotyczący miejsca, któremu będziemy pomagać w 2022 roku, został podjęty wspólnie. Z ogromną dumą możemy ogłosić, że zdecydowaliśmy się wesprzeć Cafe Równik, czyli wrocławską kawiarnię prowadzoną przez Stowarzyszenie Twórców i Zwolenników Psychostymulacji zajmujące się terapią osób niepełnosprawnych intelektualnie.

To wyjątkowe miejsce, które jest okazją do realizowania się zawodowo przez osoby z niepełnosprawnościami intelektualnymi. Podopieczni byli szkoleni przez nauczycieli Zespołu Szkół Gastronomicznych we Wrocławiu, tak aby mogli obsługiwać gości i stać się kelnerami oraz baristami. Wszystko po to, aby dać im przestrzeń do rozwoju i poczucie celu w swojej codzienności.

Kiedy usłyszeliśmy o tym, że Cafe Równik zbiera środki na generalny remont i wyposażenie kuchni, nie zwlekaliśmy długo i skontaktowaliśmy się z osobami prowadzącymi to miejsce. Podczas rozmowy okazało się jednak, że nasza pomoc może przybrać zupełnie inną, jeszcze bardziej potrzebną, formę niż dołożenie swojej cegiełki do zrzutki.

Niemniej gorąco zachęcamy do wsparcia zrzutki stworzonej przez Cafe Równik. Zebrane środki zostaną wykorzystane do przeprowadzenia gruntownego remontu, którego wymaga kawiarnia.

Pomoc z wykorzystaniem kompetencji naszych Talentów

Prawda jest taka, że przez pandemię popularność Cafe Równik mocno spadła. Na początku działalności klubokawiarnię odwiedzało sporo osób. Interakcje z klientami to w rzeczywistości część terapii pracowników tego miejsca, dlatego odwiedzając kawiarnię, stajemy się również terapeutami. Ten element jest jednak niemożliwy do osiągnięcia, jeśli Cafe Równik nie przyciąga wystarczającej ilości gości. Właśnie dlatego postanowiliśmy wesprzeć to wyjątkowe miejsce tym, co potrafimy najlepiej, czyli pomocą w działaniach marketingowych.

Nauczeni doświadczeniem zdobytym przy współpracy z naszymi partnerami, w pierwszej kolejności porozmawialiśmy o potrzebach Cafe Równik z prof. Małgorzatą Młynarską, która pracuje w Stowarzyszeniu „Dina Lingua” i jest jedną z założycielek kawiarni. Okazało się, że obszary, w których możemy pomóc klubokawiarni, są bardzo konkretne.

W jaki sposób wesprzemy Cafe Równik?

  • Poprzez przygotowanie strategii social media, której głównym celem będzie promocja tego wyjątkowego miejsca na mapie kawiarni we Wrocławiu i zachęcenie gości do odwiedzin. Dodatkowo nasza specjalistka od social mediów, Natalia, będzie pomagać w prowadzeniu profili Cafe Równik przez dwa miesiące. Dzięki temu pracownicy kawiarni zdobędą wiedzę niezbędną do samodzielnego prowadzenia social mediów w przyszłości.
  • Stworzymy wytyczne do nowej strony internetowej Cafe Równik, które pozwolą skuteczniej zaistnieć w Google i tym samym przyczynią się do większego zainteresowania kawiarnią ze strony potencjalnych klientów.
  • Zaktualizujemy GMB (obecnie nazywane Profilem Firmy) Cafe Równik, dzięki czemu osoby szukające miejsca do wypicia kawy albo zjedzenia ciasta we Wrocławiu, trafią na ten wyjątkowy punkt, będąc w jego pobliżu.
  • Poszukamy partnera z klastra firm obecnych w IT Corner, który stworzy stronę internetową Cafe Równik, tak aby uwiarygodnić to miejsce i przedstawić idee za nim stojące.

Anna Jarocka

Content Marketing Specialist/Project Manager

Swoją karierę w Strategiczni.pl zaczynała jako copywriterka, a obecnie zajmuje stanowisko Project Manager w dziale Contentu. Bierze aktywny udział w rozwoju firmy m.in. dzięki takim projektom jak Employer Branding. Najwięcej radości dają jej zadania, w których może wykazać się swoją kreatywnością. Prywatnie ogromna fanka filmów Wesa Andersona, książek Stephena Kinga i indyjskiej kuchni.

Autor

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się