Google Ads Api

Od 21 września Google Ads Api jest ogólnie dostępny dla reklamodawców i programistów. Nowy interfejs API pomoże tworzyć narzędzia wspierające firmy dzięki wprowadzeniu dodatkowych funkcji i aktualizacjom wydajności. Udoskonaleniu uległy także istniejące funkcje, takie jak Planer Słów Kluczowych, historia zmian i rozliczenia. Ułatwi to zarządzanie kampaniami na dużą skalę i zwiększy ogólną produktywność działań.

Stara wersja AdWords API jest wciąż dostępna, jednak nie będą dodawane do niej nowe funkcje. Oba interfejsy umożliwiają deweloperom tworzenie i korzystanie z aplikacji, które mają dostęp do danych konta na serwerze Google Ads.

Źródło: https://support.google.com/google-ads/answer/10085782

Źródło fotografii: https://unsplash.com/photos/MpdLxiIg0P0

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Dawid Kasprzyk
Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się