15 października, 2020

Google Podcasts Manager – nowe narzędzie analityczne dla podcasterów

Tagi:

Strategiczni.pl

tworzenie-podcastów

Google utworzyło nowe narzędzie analityczne dla twórców podcastów. Ma ono pomóc w optymalizacji treści pod Search Engine Google oraz analizie danych dotyczących aktywności słuchaczy.

Dzięki Google Podcasts Manager możliwe jest sprawdzenie, które odcinki programu cieszą się największą popularnością, które fragmenty są najchętniej słuchane, a które nie budzą zainteresowania. Istnieje także możliwość weryfikacji, na jakich urządzeniach użytkownicy słuchają podcastów np. komputer, smartfon, inteligentne głośniki.

Aby otrzymywać dane do analizy, należy założyć konto na Google Podcasts Manager. Dzięki temu sprawdzane są dane z wyszukiwarki dotyczące podcastu. Podcast może być wyświetlany w wynikach wyszukiwania w przeglądarce na desktopie i mobilnie. Istnieje także możliwość jego publikacji w aplikacjach: Google Search, Google Podcasts, Google Home.

Najnowsze narzędzie analityczne ma pomóc podcasterom w tworzeniu ciekawych treści i trafianiu do szerokiej grupy odbiorców. Podcasty cieszą się coraz większą popularnością, dlatego warto badać mechanizmy, jakimi kierują się użytkownicy przy wyborze programu dla siebie.
 
Źródła informacji:
https://podcastsmanager.google.com/about
https://www.searchenginejournal.com/google-podcasts-manager/383996/#close

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@soundtrap

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Dawid Kasprzyk
Co-Founder / VP Sales

+48 577 803 503
dawid@strategiczni.pl