zakupy-w-czasach-pandemii

Wyszukiwarka z Mountain View stwarza nowe możliwości dla sprzedawców internetowych dzięki darmowemu dostępowi do wyświetlania produktów w wynikach Google Shopping.

Przed końcem października w Europie pojawi się możliwość pokazywania swoich produktów w wynikach Google Shopping. Posiadając konto w Google Merchant Center w ustawieniach swojego konta można zaznaczyć, że użytkownikom mają wyświetlać się informacje o danym produkcie. Ta opcja jest całkowicie darmowa, ale nie musi to oznaczać, że stali subskrybenci na tym ucierpią. Ich oferty pojawiać się będą nad bezpłatnymi postami w Google Zakupy, a oprócz tego nadal będą widoczne na górze wyników organicznych Google Search.

Powyższe rozwiązanie zainspirowane zostało krytyczną sytuacją finansową niektórych przedsiębiorstw, spowodowaną wybuchem pandemii. Klienci okazują wzrost zainteresowania robieniem zakupów online i mimo że sklepy posiadały wyszukiwane przez nich produkty, nie były one widoczne w sieci. Darmowa opcja wyświetlania informacji na temat sprzedawanych przez sklepy towarów ma pomóc w pozyskaniu szerszej grupy odbiorców, a co za tym idzie zwiększyć liczbę transakcji

Funkcja ta działa w USA od kwietnia 2020, a w Europie i Azji pojawi się najpóźniej z końcem października bieżącego roku.

Źródło informacji: https://support.google.com/merchants/answer/10033607

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@blakewisz

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się