27 stycznia, 2021

Google wprowadza opcj臋 spadku cen do wynik贸w z elementami rozszerzonymi

Tagi: , ,

Strategiczni.pl

wyniki-element贸w-rozszerzonych

Google zacznie pokazywa膰 obni偶one ceny produkt贸w na podstawie archiwalnych danych o dotychczasowych cenach. Funkcja ta mo偶e by膰 pomocna nie tylko dla e-sklep贸w, ale r贸wnie偶 dla u偶ytkownik贸w poszukuj膮cych najlepszych ofert.

Wyniki z elementami rozszerzonymi (rich results) to dodatkowe informacje nietekstowe, kt贸re pomagaj膮 zrozumie膰, co znajduje si臋 na stronie jeszcze przed klikni臋ciem danego linku. S膮 to przyk艂adowo karuzele, czy grafiki.聽

Jak doda膰 elementy rozszerzone? Korzystaj膮c z oznacze艅 schema.org. Nale偶y wpisa膰 cen臋 produktu, wybieraj膮c opcj臋 Offer. Dzi臋ki temu pod produktem znajdzie si臋 informacja o oryginalnej cenie oraz tej po obni偶ce. Je偶eli na co dzie艅 produkt oznaczony jest AggregateOffer, czyli podaje zakres cen np. od 10 PLN do 50 PLN, nie b臋dzie m贸g艂 skorzysta膰 z nowej funkcji. Dopiero po zmianie opcji i wybraniu Offer, wy艣wietli u偶ytkownikom cen臋 po obni偶ce.

rich-results-offer殴r贸d艂o: https://www.searchenginejournal.com/

Nowa funkcja jest na razie dost臋pna jedynie w Stanach Zjednoczonych, a wi臋c w j臋zyku angielskim, na desktopie oraz w wersji mobilnej.

 

殴r贸d艂o informacji: https://developers.google.com/search/docs/data-types/product?hl=plhttps://www.searchenginejournal.com/price-drop-appearance

殴r贸d艂o fotografii: https://unsplash.com/@chronisyan

Napisz do nas

Wype艂nij to pole
Wype艂nij to pole
Wype艂nij to pole
Wype艂nij to pole

Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyra偶am zgod臋 na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupe艂nij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj si臋 z nami!

Dawid Kasprzyk
Co-Founder / VP Sales

+48 577 803 503
dawid@strategiczni.pl