wyniki-elementów-rozszerzonych

Google zacznie pokazywać obniżone ceny produktów na podstawie archiwalnych danych o dotychczasowych cenach. Funkcja ta może być pomocna nie tylko dla e-sklepów, ale również dla użytkowników poszukujących najlepszych ofert.

Wyniki z elementami rozszerzonymi (rich results) to dodatkowe informacje nietekstowe, które pomagają zrozumieć, co znajduje się na stronie jeszcze przed kliknięciem danego linku. Są to przykładowo karuzele, czy grafiki. 

Jak dodać elementy rozszerzone? Korzystając z oznaczeń schema.org. Należy wpisać cenę produktu, wybierając opcję Offer. Dzięki temu pod produktem znajdzie się informacja o oryginalnej cenie oraz tej po obniżce. Jeżeli na co dzień produkt oznaczony jest AggregateOffer, czyli podaje zakres cen np. od 10 PLN do 50 PLN, nie będzie mógł skorzystać z nowej funkcji. Dopiero po zmianie opcji i wybraniu Offer, wyświetli użytkownikom cenę po obniżce.

rich-results-offerŹródło: https://www.searchenginejournal.com/

Nowa funkcja jest na razie dostępna jedynie w Stanach Zjednoczonych, a więc w języku angielskim, na desktopie oraz w wersji mobilnej.

 

Źródło informacji: https://developers.google.com/search/docs/data-types/product?hl=plhttps://www.searchenginejournal.com/price-drop-appearance

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@chronisyan

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Dawid Kasprzyk
Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się