30 czerwca, 2020

Linki z losowych portali – czy trzeba z nich rezygnować?

Tagi:

Strategiczni.pl

google linki - grafika

Link building to bardzo ważny element strategii SEO. Pozyskiwanie wartościowych linków odsyłających ma wpływ na pozycjonowanie strony internetowej. Najczęściej specjaliści SEO rekomendują umieszczanie linków zewnętrznych w witrynach powiązanych tematycznie z docelową stroną internetową.

Interesującej odpowiedzi powiązanej z tematem linków udzielił John Mueller z Google. Na Twitterze został zapytany o to, czy jeżeli domena zawiera wiele linków z serwisów, które nie są związane z usługami oferowanymi przez stronę, to należy z nich zrezygnować. Jego zdaniem losowe i niepowiązane linki nie są złe. Tę informację warto wziąć pod uwagę, podczas przeglądania profilu linków swojej strony internetowej.

linki tweet

Źródło: Twitter

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@markusspiske

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Dawid Kasprzyk
Co-Founder / VP Sales

+48 577 803 503
dawid@strategiczni.pl