wpis blogowy o marketingu medycznym

Rynek prywatnych usług medycznych jest wysoce konkurencyjny, przez co bardzo trudno skutecznie docierać do potencjalnych klientów. Jak zatem przyciągnąć uwagę nowych odbiorców, którzy w przyszłości mogliby stać się lojalnymi pacjentami? Oferujemy rozwiązanie tego problemu! Jako Strategiczni.pl we współpracy z doświadczonymi firmami – Creanso, Rejestratorką Medyczną i MedSi – stworzyliśmy projekt mający na celu doskonalenie strategii pozyskiwania pacjentów. Sprawdź, jak działa marketing medyczny i co dzięki niemu może zyskać Twoja placówka!

Marketing medyczny – współpraca ekspertów

Marketing medyczny łączy kompetencje specjalistów z różnych branż. Strategiczni.pl posiadają doświadczenie w szeroko rozumianym marketingu internetowym i skutecznie pomagają firmom uzyskać widoczność w sieci. Creanso z sukcesem od lat zajmuje się brandingiem, dbając o wizerunek i strategie marki. Wiedzę z zakresu szkolenia personelu medycznego do naszego projektu wnosi Katarzyna Łempicka, która jest ekspertką w dziedzinie kompleksowego wspierania placówek medycznych. MedSi z kolei specjalizuje się w nowoczesnych technologiach i dostarcza narzędzia AI dla branży medycznej.

Na stronie internetowej Marketingu medycznego znajdziesz nie tylko pełną ofertę usług, ale i darmowe webinary przygotowane przez ekspertów. Materiały są również dostępne na naszym kanale w serwisie YouTube. Dowiesz się z nich m.in. jak działa Google i Hotjar oraz jak nie zmarnować budżetu wydanego na marketing. 

Realizacja projektu jest możliwa dzięki naszemu partnerowi strategicznemu  – INNERGO.store Apple Authorised Enterprise Reseller.

Jak działamy? Kompleksowa oferta dla klientów z branży medycznej

Bazując na wieloletnim doświadczeniu specjalistów i znajomości specyfiki branży medycznej, gwarantujemy kompleksowy i szeroki zakres usług – doskonale dopasowany do wysoce konkurencyjnego rynku. Wspólnie udało nam się stworzyć bogatą ofertę, dzięki czemu możemy dostosować rodzaj i zakres działań do indywidualnych potrzeb klientów tak, aby dostarczać rozwiązania, które przyniosą jak najkorzystniejszy efekt dla rozwoju konkretnej firmy. 

Zakres usług Marketingu medycznego obejmuje:

  • tworzenie identyfikacji wizualnych, dzięki którym wyróżnisz się na tle konkurencji;
  • spójną stronę internetową;
  • wysokiej jakości materiały drukowane;
  • optymalizacja i prowadzenie Profilu Firmy w Google, który pozwala na skuteczne dotarcie do klientów lokalnych;
  • działania z zakresu SEO wpływające na polepszenie pozycji strony w wynikach wyszukiwania;
  • kampanie reklamowe Google;
  • szkolenia dla osób zajmujących się rejestracją medyczną;
  • narzędzia AI usprawniające codzienną pracę.

Poznaj wyniki pracy Strategicznych.pl dla kliniki medycznej. W rok po przeprowadzonej migracji strony internetowej klienta i pozostałych działaniach wspierającym z zakresu SEO i SEM udało się znacząco podnieść widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania. Sprawdź, jak to zrobiliśmy!

Co zyska Twój biznes dzięki marketingowi medycznemu?

Marketing medyczny zapewnia nie tylko usługi dotyczące szeroko rozumianego marketingu internetowego, ale i nowoczesne narzędzia, które wpłyną korzystnie na działania promocyjne i codzienną pracę. Oto co może zyskać Twoja placówka:

  • nowi pacjenci,
  • spójny wizerunek,
  • budowanie świadomości marki wśród lokalnej społeczności,
  • stabilna i ugruntowana pozycja na rynku,
  • przewaga konkurencyjna.

Szukasz skutecznego sposobu na pozyskanie nowych pacjentów? Odwiedź naszą stronę internetową i odkryj pełną ofertę marketingu medycznego. Skorzystaj z darmowych webinarów i dowiedz się, jak budować stabilną pozycję w branży medycznej już dziś!

Porozmawiajmy!

Marta Tychowska

Junior Content Marketing Specialist

Absolwentka kulturoznawstwa i komunikacji wizerunkowej. Obecnie Junior Content Marketing Specialist. W czasie studiów zdobywała doświadczenie z zakresu public relations w jednej z wrocławskich agencji. Prywatnie – kinofilka, wegetarianka i stała bywalczyni festiwali wszelakich. Regularnie uprawia hate watching. W wolnych chwilach pisze o kinie współczesnym i nieśmiało stara się wychodzić z szuflady. Współpracowała z portalem Rynek i Sztuka oraz czasopismem Ekrany. Ma słabość do animacji, hyperpopu i Damona Albarna.

Autor

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się