Rynek prywatnych usług medycznych jest wysoce konkurencyjny, przez co bardzo trudno skutecznie docierać do potencjalnych klientów. Jak zatem przyciągnąć uwagę nowych odbiorców, którzy w przyszłości mogliby stać się lojalnymi pacjentami? Oferujemy rozwiązanie tego problemu! Jako Strategiczni.pl we współpracy z doświadczonymi firmami – Creanso, Rejestratorką Medyczną i MedSi – stworzyliśmy projekt mający na celu doskonalenie strategii pozyskiwania pacjentów. Sprawdź, jak działa marketing medyczny i co dzięki niemu może zyskać Twoja placówka!
Marketing medyczny – współpraca ekspertów
Marketing medyczny łączy kompetencje specjalistów z różnych branż. Strategiczni.pl posiadają doświadczenie w szeroko rozumianym marketingu internetowym i skutecznie pomagają firmom uzyskać widoczność w sieci. Creanso z sukcesem od lat zajmuje się brandingiem, dbając o wizerunek i strategie marki. Wiedzę z zakresu szkolenia personelu medycznego do naszego projektu wnosi Katarzyna Łempicka, która jest ekspertką w dziedzinie kompleksowego wspierania placówek medycznych. MedSi z kolei specjalizuje się w nowoczesnych technologiach i dostarcza narzędzia AI dla branży medycznej.
Na stronie internetowej Marketingu medycznego znajdziesz nie tylko pełną ofertę usług, ale i darmowe webinary przygotowane przez ekspertów. Materiały są również dostępne na naszym kanale w serwisie YouTube. Dowiesz się z nich m.in. jak działa Google i Hotjar oraz jak nie zmarnować budżetu wydanego na marketing.
Realizacja projektu jest możliwa dzięki naszemu partnerowi strategicznemu – INNERGO.store Apple Authorised Enterprise Reseller.
Wizytówka Google to pierwszy krok do przyciągnięcia uwagi potencjalnych pacjentów – sprawdź jak dotrzeć do lokalnej społeczności dzięki Profilowi Firmy w Google!
Pobierz ebooka!Jak działamy? Kompleksowa oferta dla klientów z branży medycznej
Bazując na wieloletnim doświadczeniu specjalistów i znajomości specyfiki branży medycznej, gwarantujemy kompleksowy i szeroki zakres usług – doskonale dopasowany do wysoce konkurencyjnego rynku. Wspólnie udało nam się stworzyć bogatą ofertę, dzięki czemu możemy dostosować rodzaj i zakres działań do indywidualnych potrzeb klientów tak, aby dostarczać rozwiązania, które przyniosą jak najkorzystniejszy efekt dla rozwoju konkretnej firmy.
Zakres usług Marketingu medycznego obejmuje:
- tworzenie identyfikacji wizualnych, dzięki którym wyróżnisz się na tle konkurencji;
- spójną stronę internetową;
- wysokiej jakości materiały drukowane;
- optymalizacja i prowadzenie Profilu Firmy w Google, który pozwala na skuteczne dotarcie do klientów lokalnych;
- działania z zakresu SEO wpływające na polepszenie pozycji strony w wynikach wyszukiwania;
- kampanie reklamowe Google;
- szkolenia dla osób zajmujących się rejestracją medyczną;
- narzędzia AI usprawniające codzienną pracę.
Poznaj wyniki pracy Strategicznych.pl dla kliniki medycznej. W rok po przeprowadzonej migracji strony internetowej klienta i pozostałych działaniach wspierającym z zakresu SEO i SEM udało się znacząco podnieść widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania. Sprawdź, jak to zrobiliśmy!
Co zyska Twój biznes dzięki marketingowi medycznemu?
Marketing medyczny zapewnia nie tylko usługi dotyczące szeroko rozumianego marketingu internetowego, ale i nowoczesne narzędzia, które wpłyną korzystnie na działania promocyjne i codzienną pracę. Oto co może zyskać Twoja placówka:
- nowi pacjenci,
- spójny wizerunek,
- budowanie świadomości marki wśród lokalnej społeczności,
- stabilna i ugruntowana pozycja na rynku,
- przewaga konkurencyjna.
Szukasz skutecznego sposobu na pozyskanie nowych pacjentów? Odwiedź naszą stronę internetową i odkryj pełną ofertę marketingu medycznego. Skorzystaj z darmowych webinarów i dowiedz się, jak budować stabilną pozycję w branży medycznej już dziś!
Porozmawiajmy!
Komentarze (0)