Tagi: ,
Meta Threads testuje reklamy graficzne - Strategiczni.pl

Meta Threads, platforma społecznościowa powiązana z Instagramem, rozpoczęła testowanie reklam graficznych w Stanach Zjednoczonych i Japonii. Ten pilotażowy program może zapoczątkować nową erę w reklamach cyfrowych, otwierając nowe możliwości dla marketerów do eksperymentowania na platformie, która zdobywa rosnącą popularność.

Reklamy graficzne w Threads – kluczowe informacje

Aktualny program pilotażowy jest mocno ograniczony – na ten moment testy obejmują wyłącznie reklamy graficzne i są kierowane do niewielkiego procenta użytkowników w USA i Japonii. Meta nie ujawniła dotychczas również tego, które branże lub marki uczestniczą w teście.

przykładowy widok reklam w Threads

Źródło: https://www.facebook.com/business/news/introducing-ads-in-threads

Integracja z systemem reklamowym Meta

Reklamodawcy mogą łatwo włączyć Threads do swoich kampanii reklamowych w Menedżerze Reklam Meta, bez potrzeby tworzenia nowych materiałów wizualnych. Jednak udział w teście nie gwarantuje natychmiastowego wyświetlania reklam.

Podejście Meta do bezpieczeństwa i doświadczeń użytkowników

Meta, jak sama deklaruje, stawia na przejrzystość i kontrolę użytkowników, zapewniając:

  • możliwość pomijania, ukrywania lub zgłaszania nieodpowiednich reklam;
  • wykorzystanie sztucznej inteligencji do filtrowania treści, obok których pojawiają się reklamy.

Takie rozwiązania mają zachęcić marki do eksperymentowania z nowymi formatami reklam, zapewniając jednocześnie komfort użytkownikom Threads.

Dlaczego Threads to szansa dla marketerów?

Threads koncentruje się na wizualnym przekazie i swobodnej komunikacji, co pozwala reklamodawcom na kreatywne podejście do kampanii. Dzięki integracji z Instagramem, platforma oferuje dotarcie do szerokiej bazy użytkowników. To może być z kolei idealnym rozszerzeniem kampanii prowadzonych na innych platformach Meta.

Udział w testach daje markom szansę na zdobycie cennych danych na temat efektywności reklam w nowym środowisku oraz wypracowanie przewagi konkurencyjnej w szybko zmieniającym się krajobrazie mediów społecznościowych.

Podsumowanie

Meta Threads testuje nowe sposoby monetyzacji, oferując reklamodawcom możliwość dotarcia do użytkowników w nowy, kreatywny sposób. Choć program jest na wczesnym etapie, potencjał platformy i wsparcie ze strony Meta sprawiają, że warto obserwować jej rozwój i wykorzystywać dostępne szanse.

Threads może wkrótce stać się istotnym narzędziem w portfolio marketerów, oferując wyjątkowe możliwości w obszarze reklamy w sieci.

Potrzebujesz wsparcia w skutecznym rozwoju Twojej marki w social media? Jako Strategiczni.pl możemy pomóc Ci zbudować profesjonalny wizerunek w sieci, który przełoży się na większe zaufanie do Twojej marki

Porozmawiajmy!

Joanna Nadolna

Social Media Specialist

Obecnie zajmuje prowadzeniem kanałów social media klientów oraz Strategiczni.pl. Absolwentka filologii angielskiej z zamiłowaniem do marketingu i szybko zmieniających się trendów w mediach społecznościowych. Lubi nieoczywiste podejście do prowadzenia profili i ciągle szuka nowych inspiracji. W wolnym czasie zajmuje się ilustracją, którą chętnie przemyca również do swojej pracy. Prywatnie miłośniczka kotów, dobrych książek i wciągających podcastów.

Autor

Komentarze (0)

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się