Tagi:
Najlepsze kampanie PR w 2024 roku – zobacz, kto zachwycił jury! - Strategiczni.pl

W świecie public relations wyróżniają się ci, którzy potrafią łączyć kreatywność z realnym wpływem na odbiorców – laureaci PR Wings 2024 są tego najlepszym dowodem. Poznaj zwycięskie kampanie, które zdefiniowały standardy komunikacji w tym roku!

Gala PR Wings 2024 – święto polskiego PR-u

Podczas uroczystej gali w warszawskim Hotelu Bellotto poznaliśmy laureatów tegorocznej edycji prestiżowego konkursu PR Wings. Jury, składające się z 80 ekspertów z branży, oceniło 188 zgłoszonych projektów w 23 kategoriach. Przyznano łącznie 21 nagród, a kampania „Jazda bez Czytanki” zdobyła największe uznanie, triumfując w trzech kategoriach.

Potrójne zwycięstwo dla „Jazdy bez Czytanki”

Kampania zgłoszona przez Imago Public Relations i Stalexport Autostrada Małopolska zdobyła nagrody w kategoriach Branża motoryzacyjna, Kampania edukacyjna oraz Transport, spedycja, logistyka. Jurorzy docenili jej zaangażowanie w edukację na temat bezpieczeństwa drogowego i walkę z używaniem urządzeń mobilnych podczas jazdy.

Jedna z kreacji powstałych w ramach kampanii “Jazda bez Czytanki”

Inne wyróżnione projekty

Kampanie takie jak „Czas na #tantiemyzinternetu!” oraz „(P)okaż serce” również zdominowały wieczór, zdobywając po dwie nagrody każda. Innowacyjne podejście do tematów praw autorskich i profilaktyki zdrowotnej zyskało uznanie jury.

 

Nagroda Specjalna i wyróżnienia

Stowarzyszenie Agencji Public Relations przyznało także Nagrodę Specjalną SAPR, wyróżniając projekt firmy Bouygues Immobilier Polska za wdrażanie etycznych standardów biznesowych.

Uhonorowano również śp. Adama Łaszyna nagrodą im. Andrzeja Stolarczyka, podkreślając jego niezastąpiony wkład w rozwój polskiego PR-u.

Podsumowanie

Tegoroczne PR Wings pokazały, jak różnorodne i innowacyjne działania realizują polskie agencje PR. Zwycięzcy udowodnili, że skuteczna komunikacja to nie tylko narzędzie, ale i sztuka wpływania na świadomość społeczną.

Anna Jarocka

Content Marketing Specialist/Project Manager

Swoją karierę w Strategiczni.pl zaczynała jako copywriterka, a obecnie zajmuje stanowisko Project Manager w dziale Contentu. Bierze aktywny udział w rozwoju firmy m.in. dzięki takim projektom jak Employer Branding. Najwięcej radości dają jej zadania, w których może wykazać się swoją kreatywnością. Prywatnie ogromna fanka filmów Wesa Andersona, książek Stephena Kinga i indyjskiej kuchni.

Autor

Komentarze (0)

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się