Nowa odsłona raportu Google Moja Firma pozwala właścicielom firm zobaczyć, w jaki sposób użytkownicy trafili na ich wizytówkę. Po zalogowaniu na konto Google Moja Firma i przejściu do sekcji Statystyki dowiemy się, za pośrednictwem jakich platform oraz urządzeń zostaliśmy znalezieni przez użytkowników.
Jak wygląda raport?
W zaktualizowanym raporcie Statystyki możemy zobaczyć, że został on poszerzony o jedną sekcję prezentującą dane dotyczące liczby osób, które wyświetliły profil naszej firmy. Raport prezentuje podział na urządzenia – komputer lub telefon komórkowy oraz platformy – wyszukiwarka Google lub Mapy Google. Znajdziemy tam również porównanie procentowego udziału poszczególnych urządzeń oraz platform w ogólnej liczbie wyświetleń.
Widok panelu Google Moja Firma
Nowy dokument prezentuje dane dotyczące liczby unikalnych odwiedzin, co oznacza, że jeden użytkownik może być wliczony do puli wyświetleń ograniczoną liczbę razy, jeśli przegląda profil na różnych urządzeniach i platformach. Dla każdego urządzenia i platformy użytkownik może być policzony tylko raz dziennie. Wielokrotne codzienne wizyty nie są liczone.
Na co zwrócić uwagę?
Google wyjaśnia, że w danych, które dostarcza Google Moja Firma, mogą pojawić się rozbieżności, ponieważ raport reprezentuje liczbę unikalnych użytkowników, która może być niższa niż liczba wyświetleń w Google Moja Firma.
Źródło: https://support.google.com/business/answer/10018786?p=insights_change
Komentarze (0)