google mobile search

Google aktualizuje wygląd wyników wyszukiwania na urządzeniach mobilnych – nowy, przeprojektowany interfejs ma być bardziej czytelny i łatwiejszy w użyciu. Dzięki subtelnym zmianom użytkownicy będą mogli szybciej odnaleźć potrzebne informacje, ponieważ przestrzeń wizualna w mobilnej wersji wyszukiwarki Google ma być bardziej przejrzysta. Google poinformował o rozpoczęciu wdrażania modyfikacji 22 stycznia bieżącego roku. 

Co nowego?

Google donosi, że zaktualizowane zostaną fonty i kolory. Kształty wyświetlanych elementów ulegną zaokrągleniu, co jest kontynuacją poprzednich zmian, np. modyfikacji wyglądu pola wyszukiwania, czy samego logo Google.

Niewielkie zmiany mają służyć przede wszystkim doświadczeniu użytkownika. Uproszczony interfejs staje się przyjazny, ponieważ wyniki wyświetlają się w sposób, który umożliwia skupienie się na szukanej treści, a użytkownik nie jest zasypywany zbędnymi informacjami. 

google mobile serp

Źródło: https://www.blog.google/

Dlaczego to ważne?

Czy minimalistyczne zmiany w designie wyszukiwarki Google, ograniczone do urządzeń mobilnych, mają wpływ na coś poza doświadczeniami użytkowników? Zazwyczaj tak, dlatego warto monitorować dane analityczne, informujące o ruchu na twojej stronie, pochodzącym od użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych. 

 

Źródło informacji: https://www.blog.google/products/search/mobile-redesign-2021

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@solenfeyissa

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się