Raport-jakości-Microsoft-Ads

Microsoft Ads przedstawiło dane statystyczne związane z usuwaniem szkodliwych reklam oraz reagowaniem na zgłoszenia użytkowników. Jak podają, zawiesili aż 300 tysięcy kont na swojej platformie, co oznacza aż 30% wzrost w porównaniu do roku 2019. Usunęli także 1,6 miliarda reklam i 270 tysięcy stron.

Microsoft Advertising za swój cel obiera przede wszystkim podniesienie bezpieczeństwa odbiorców i autorów reklam oraz wzrost jakości przekazów. Aby to osiągnąć, skupia się na czterech kluczowych sferach:

  • reklamach politycznych,
  • produktach i usługach rządowych na stronach osób trzecich,
  • oszustwach oraz phishingu,
  • bezpieczeństwie autorów reklam.

Powyższe działania są motywowane panującą na świecie pandemią. Microsoft Ads zauważa, że w wyniku przymusu zmian form komunikowania się firm z klientami, zaistniała większa potrzeba przenoszenia swoich działań i danych do świata online.

Platforma bierze pod uwagę zgłoszenia swoich odbiorców jak i użytkowników. Z około 50 tysięcy skarg, aż 65% wskazało reklamy, które nie są zgodne z polityką Microsoft Ads. Dlatego też Microsoft zachęca, aby nadal pomagać w odnajdywaniu szkodliwych treści, a tym samym poprawiać bezpieczeństwo na platformie.

Raport na temat weryfikacji treści reklamowych i bezpieczeństwa wydał również Google Ads, o czym możecie przeczytać na naszym blogu w artykule: Roczny raport bezpieczeństwa Google Ads.

 

Źródło informacji: https://about.ads.microsoft.com/en-us/blog/post/march-2021/ad-quality-year-in-review-2020

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@ort 

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się