Microsoft Ads przedstawiło dane statystyczne związane z usuwaniem szkodliwych reklam oraz reagowaniem na zgłoszenia użytkowników. Jak podają, zawiesili aż 300 tysięcy kont na swojej platformie, co oznacza aż 30% wzrost w porównaniu do roku 2019. Usunęli także 1,6 miliarda reklam i 270 tysięcy stron.
Microsoft Advertising za swój cel obiera przede wszystkim podniesienie bezpieczeństwa odbiorców i autorów reklam oraz wzrost jakości przekazów. Aby to osiągnąć, skupia się na czterech kluczowych sferach:
- reklamach politycznych,
- produktach i usługach rządowych na stronach osób trzecich,
- oszustwach oraz phishingu,
- bezpieczeństwie autorów reklam.
Powyższe działania są motywowane panującą na świecie pandemią. Microsoft Ads zauważa, że w wyniku przymusu zmian form komunikowania się firm z klientami, zaistniała większa potrzeba przenoszenia swoich działań i danych do świata online.
Platforma bierze pod uwagę zgłoszenia swoich odbiorców jak i użytkowników. Z około 50 tysięcy skarg, aż 65% wskazało reklamy, które nie są zgodne z polityką Microsoft Ads. Dlatego też Microsoft zachęca, aby nadal pomagać w odnajdywaniu szkodliwych treści, a tym samym poprawiać bezpieczeństwo na platformie.
Raport na temat weryfikacji treści reklamowych i bezpieczeństwa wydał również Google Ads, o czym możecie przeczytać na naszym blogu w artykule: Roczny raport bezpieczeństwa Google Ads.
Źródło informacji: https://about.ads.microsoft.com/en-us/blog/post/march-2021/ad-quality-year-in-review-2020
Źródło fotografii: https://unsplash.com/@ort
Komentarze (0)