algorytmy-recenzje-Google

Google zaczął bardziej doceniać recenzje, które pisane są przez ekspertów i znawców konkretnych tematyk. Oznacza to większą wartość opinii, które zawierają w sobie precyzyjne detale, niż tylko powierzchowne i bardzo ogólne informacje. Strony, które będą generować ten typ wartościowego contentu, docelowo mają zdobywać lepszą widoczność w wyszukiwarce oraz wywoływać liczniejszy ruch organiczny.

Chcąc pozostawić wiarygodną i profesjonalną recenzję, należy zastanowić się nad kilkoma wytycznymi. Google wymienia tu:

  • wypowiedź jest adekwatna do danego tematu,
  • zawiera istotne informacje dotyczące funkcjonalności produkty, poza tymi, które dostępne są na stronie producenta,
  • podaje policzalne wskaźniki poziomu jakości produktu,
  • jasno nakreśla różnicę między ocenianym produktem a innymi opcjami dostępnymi na rynku,
  • doradza, który produkt może być najlepszym wyborem do korzystania w konkretnym przypadku,
  • wymienia zalety i wady produktu oparte o rzetelny research,
  • zwraca uwagę na zmiany zarówno pozytywne jak i negatywne, jakie zostały wprowadzone do nowego modelu 
  • określa wytyczne, na podstawie których produkt można przydzielić do danej kategorii,
  • omawia kluczowe decyzje, jakie zostały podjęte przy jego projektowaniu i to, w jaki sposób mogą one wpływać na użytkownika.

Nowy algorytm na ten moment bierze pod uwagę wyłącznie recenzje pisane w języku angielskim.

 

Źródło informacji: https://developers.google.com/search/blog/2021/04/product-reviews-update

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@markuswinkler

 

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się