
Google ogłosiło na swoim Twitterze, że rozpoczyna testowanie Search Console Insights. Jest to nowy widok danych, który łączy wyniki z Google Search Console i Google Analytics. Zestawienie statystyk z tych dwóch narzędzi w jednym widoku ma być ułatwieniem dla twórców treści i pomóc im w ulepszaniu swojego contentu.
Źródło: Twitter
Search Console Insight występuje w wersji beta i na ten moment widok jest dostępny tylko dla wybranych użytkowników korzystających z GSC. Amerykański gigant wyraża jednak chęć, aby w przyszłości rozszerzyć dostęp dla większej liczby właścicieli witryn.
Dlaczego Search Console Insight przyda się osobom zajmującym się tworzeniem contentu? Pozwoli zrozumieć, które treści są najlepsze, jak wypadają statystyki nowych treści dodawanych w witrynie oraz które zapytania w wyszukiwarce Google dotyczące strony są najpopularniejsze. Dzięki nowemu sposobowi prezentacji danych zaplanowanie nowych treści stanie się łatwiejsze.
Przykładowe widoki Search Console Insights:
Źródło fotografii: https://pixabay.com/pl/users/firmbee-663163/
Komentarze (0)