wyszukiwarka google na tablecie

Google ogłosiło na swoim Twitterze, że rozpoczyna testowanie Search Console Insights. Jest to nowy widok danych, który łączy wyniki z Google Search Console i Google Analytics. Zestawienie statystyk z tych dwóch narzędzi w jednym widoku ma być ułatwieniem dla twórców treści i pomóc im w ulepszaniu swojego contentu.

google twitter - search console insights

Źródło: Twitter

Search Console Insight występuje w wersji beta i na ten moment widok jest dostępny tylko dla wybranych użytkowników korzystających z GSC. Amerykański gigant wyraża jednak chęć, aby w przyszłości rozszerzyć dostęp dla większej liczby właścicieli witryn. 

Dlaczego Search Console Insight przyda się osobom zajmującym się tworzeniem contentu? Pozwoli zrozumieć, które treści są najlepsze, jak wypadają statystyki nowych treści dodawanych w witrynie oraz które zapytania w wyszukiwarce Google dotyczące strony są najpopularniejsze. Dzięki nowemu sposobowi prezentacji danych zaplanowanie nowych treści stanie się łatwiejsze.

Przykładowe widoki Search Console Insights:

search console insights - widok

search console insights - widok2

search console insights - widok3

 

Źródło fotografii: https://pixabay.com/pl/users/firmbee-663163/

 

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się