Google og艂osi艂o na swoim Twitterze, 偶e rozpoczyna testowanie Search Console Insights. Jest to nowy widok danych, kt贸ry 艂膮czy wyniki z Google Search Console i Google Analytics. Zestawienie statystyk z tych dw贸ch narz臋dzi w jednym widoku ma by膰 u艂atwieniem dla tw贸rc贸w tre艣ci i pom贸c im w ulepszaniu swojego contentu.
殴r贸d艂o: Twitter
Search Console Insight wyst臋puje w wersji beta i na ten moment widok jest dost臋pny tylko dla wybranych u偶ytkownik贸w korzystaj膮cych z GSC. Ameryka艅ski gigant wyra偶a jednak ch臋膰, aby w przysz艂o艣ci rozszerzy膰 dost臋p dla wi臋kszej liczby w艂a艣cicieli witryn.聽
Dlaczego Search Console Insight przyda si臋 osobom zajmuj膮cym si臋 tworzeniem contentu? Pozwoli zrozumie膰, kt贸re tre艣ci s膮 najlepsze, jak wypadaj膮 statystyki nowych tre艣ci dodawanych w witrynie oraz kt贸re zapytania w wyszukiwarce Google dotycz膮ce strony s膮 najpopularniejsze. Dzi臋ki nowemu sposobowi prezentacji danych zaplanowanie nowych tre艣ci stanie si臋 艂atwiejsze.
Przyk艂adowe widoki Search Console Insights:
殴r贸d艂o fotografii: https://pixabay.com/pl/users/firmbee-663163/