Google wychodzi naprzeciw firmom, którym zależy na szybkim kontakcie z klientami. Nie od dziś wiadomo, że właściwe relacje z klientami odgrywają bardzo ważną rolę w prowadzeniu biznesu. Dlatego w Google Maps dotychczasowy komunikator biznesowy został rozbudowany o nowe funkcjonalności i korzystać mogą z niego kolejne branże. Aby ułatwić kontakt z klientami, w Google Maps wprowadzono m.in. nowe inteligentne odpowiedzi, wizualne karuzele produktów oraz możliwość wprowadzenia unikalnej wiadomości powitalnej. Dzięki takim rozwiązaniom właściciele firm mogą w jeszcze łatwiejszy sposób kontaktować się ze swoimi klientami i prezentować produkty oraz usługi.
Źródło: https://www.blog.google/products/maps/now-sending-business-messages-google-maps-and-search/
Nowe funkcjonalności wciąż są testowane i póki co dostępne jedynie w języku angielskim, ale kilka firm już miało możliwość sprawdzenia, jak przydają się w prowadzeniu biznesu. Rozbudowana opcja wysyłania wiadomości biznesowych będzie szczególnie istotna przy pozycjonowaniu lokalnym. Dzięki niej właściciele firm po integracji nowej funkcjonalności ze swoimi platformami obsługi klienta mogą cały kontakt przenieść do Google Maps. Dlatego tak ważne jest, aby zadbać o odpowiednią optymalizację wizytówki w Google Moja Firma i wykorzystywać jej potencjał marketingowy.
Źródło: https://www.blog.google/products/maps/now-sending-business-messages-google-maps-and-search/
Komentarze (0)