zakupy online

Bing jest wyszukiwarką, która cieszy mniejszym zainteresowaniem użytkowników niż Google. Według danych gs.statcounter.com w maju 2020 w skali międzynarodowej Bing osiągnął wynik 2,61%, biorąc pod uwagę liczbę użytkowników. W tym samym czasie Google mogło pochwalić się wynikiem 92,06%. Nie oznacza to jednak, że Bing nie pracuje nad tym, aby wprowadzać do swojej wyszukiwarki nowe funkcjonalności. 

Ostatnia aktualizacja związana jest z usługą Bing Shopping. Postanowiono wyjść naprzeciw osobom, które kupują w Internecie i umożliwić im szukanie produktów za pomocą obrazu. Bing wprowadził do pola wyszukiwania ikonę aparatu. Dzięki takiej funkcjonalności użytkownicy mogą dodać zdjęcie ze swojego telefonu, komputera lub wprowadzić grafikę z produktem znalezioną w Internecie. Istnieje też możliwość dodania linku z grafiką. W zamian otrzymają listę produktów i sklepów, gdzie mogą kupić dany produkt wraz z cenami. Obecnie wyszukiwanie za pomocą obrazów dotyczy tylko odzieży i obuwia, ale wkrótce zostanie to rozszerzone również na inne działy, np. związane z wystrojem wnętrz.

bing shopping - buty

To jednak nie wszystko. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość znalezienia produktów, które do siebie pasują. Bing pod wyszukanym asortymentem proponuje produkty pasujące. To pozwala na stworzenie pełnych stylizacji i jest ułatwieniem dla użytkowników robiących zakupy w Internecie. Bing zapowiada, że w dalszym ciągu będzie pomagać kupującym w odkrywaniu produktów i wprowadzać kolejne udogodnienia.

bing shopping - sukienki

Źródło: https://blogs.bing.com/search/2020_06/Bing-shopping-Introducing-new-image-based-product-search

Źródło fotografii: https://pixabay.com/pl/users/justynafaliszek-11486938/

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Masz pytania?

Dawid Kasprzyk
CEO

Skontaktuj się