30 września, 2020

Czy opłaca się zlecić stworzenie strony internetowej agencji SEO?

Tagi: ,

Strategiczni.pl

klawiatura i kawa na bialym tle

Chcesz rozszerzyć działalność i dotrzeć ze swoimi usługami oraz produktami do klientów w sieci? Zastanawiasz się nad sprzedażą w internecie i uruchomieniem sklepu internetowego? W jednym i drugim przypadku będziesz potrzebować szybkiej, użytecznej i dobrze zoptymalizowanej strony internetowej. Komu powierzyć jej przygotowanie? Twoja firma może wiele zyskać, gdy wybierzesz agencję, która jednocześnie zajmie się zaprojektowaniem, stworzeniem i pozycjonowaniem strony internetowej. Dowiedz się, jakie korzyści przyniesie taka współpraca.

Jedna profesjonalna agencja marketingowa zamiast kilku specjalistów

Przygotowując się do stworzenia strony internetowej, możesz rozdzielić ten proces na kilku specjalistów. Najpierw powinieneś znaleźć webmastera, który zbuduje Twój serwis, zadba o całe techniczne zaplecze i uruchomi stronę. Potrzebny będzie również copywriter. Jego zadanie to wypełnienie strony wartościową treścią. A jeżeli chcesz zadbać o odpowiednią widoczność witryny w wynikach wyszukiwania, musisz znaleźć specjalistę SEO, który przyjrzy się stronie i przygotuje strategię pozycjonowania. To wszystko wydaje się być czasochłonne i tak właśnie jest, ponieważ znalezienie specjalistów z różnych dziedzin zajmuje czas, podobnie jak koordynacja ich pracy oraz działań. Jeżeli chcesz tego uniknąć i od razu postawić na zespół, który kompleksowo zajmie się tym, czego potrzebujesz, wybierz skuteczną agencję SEO. Wiele agencji z usługami SEO rozszerza swoją ofertę o tworzenie stron internetowych, dzięki czemu Ty jako klient możesz wiele zyskać.

Strona internetowa i pozycjonowanie w jednej agencji – sprawdź korzyści

Serwis budowany z myślą o pozycjonowaniu

Wielkim atutem agencji marketingowej jest to, że przygotuje dla Ciebie projekt strony internetowej, który już na samym początku zostanie skonsultowany ze specjalistami SEO. Zespół agencji weźmie pod uwagę to, jaką branżę reprezentujesz i z kim konkurujesz. Zostaną ustalone słowa kluczowe, co pomoże w zbudowaniu odpowiedniej struktury strony – menu, kategorie, podstrony, itp. Takie podejście spowoduje, że proces pozycjonowania będzie mógł wystartować od razu wraz z uruchomieniem strony. Nie musisz również martwić się o content w swoim serwisie. Copywriterzy z agencji przygotują opisy kategorii i produktów zgodnie z wytycznymi SEO. To bardzo ważny element pozycjonowania, ponieważ Google decydując o pozycji strony w wynikach wyszukiwania, bierze pod uwagę jakość treści. Ponadto już na etapie powstawania strony można zadbać o inne istotne jej elementy mające wpływ na pozycjonowanie, np. szybkość witryny czy dostosowanie serwisu do urządzeń mobilnych.

Koszty stworzenia strony internetowej i pozycjonowania

W pakiecie zazwyczaj jest taniej. Klienci, którzy zdecydują się na połączenie usługi budowy strony internetowej z jej optymalizacją, bardzo często mogą liczyć na zniżki. W takim przypadku warto porozmawiać z przedstawicielem agencji, aby dowiedzieć się, jak wyglądają koszty.

Współpraca z agencją SEO, gdy już posiadasz stronę internetową, rozpoczyna się od przeprowadzenia audytu. Jest to specjalny raport, który opisuje błędy Twojego serwisu i wskazuje, co należy zrobić, aby poprawić pozycjonowanie strony. Czasami zmiany zasugerowane w audycie mogą być kosztowne. Unikniesz tych wydatków, gdy przygotowaniem strony od początku zajmie się agencja SEO. Jej specjaliści zadbają o to, aby wyeliminować błędy w Twojej witrynie już na etapie projektu.

Skrócenie czasu pozycjonowania

Pozycjonowanie to nie jest proces, którego efekty są widoczne od razu. Jeżeli chcesz znaleźć się na topowych pozycjach w Google, a konkurujesz z wieloma firmami, musisz uzbroić się w cierpliwość. A gdy Twoja strona pojawi się wysoko w wynikach wyszukiwarki, w dalszym ciągu będziesz potrzebować zaangażowania specjalistów SEO, którzy zadbają o utrzymanie wysokich pozycji. Czas pozycjonowania uzależniony jest od wielu czynników. Strona internetowa, którą przygotują dla Ciebie specjaliści z agencji marketingowej, będzie już zoptymalizowana (przyjazne adresy url, uzupełnione meta tagi, przygotowane dane strukturalne, treści zgodne z wytycznymi SEO, itp.). To oznacza zaoszczędzony czas. Dostajesz stronę, którą po uruchomieniu mogą indeksować roboty Google.

Skupienie dwóch usług w jednej agencji

Praca nad Twoją stroną internetową i jej pozycjonowaniem wymaga dobrej komunikacji. W agencji marketingowej pracuje zespół profesjonalistów, który ma za sobą wiele doświadczeń, wiele zrealizowanych projektów i co najważniejsze potrafi ze sobą współpracować. To duży plus dla Twojej strony internetowej. Nie musisz włączać się do komunikacji pomiędzy specjalistami. Zostajesz poinformowany o konieczności wprowadzenia zmian w momencie, gdy zespół wypracuje najlepsze rozwiązania i uzgodni je między sobą. Dzięki temu możesz skupić się na innych działaniach w swojej firmie.

Współpraca z agencją, która wykonuje stronę 

Jeżeli zdecydowałeś się na skorzystanie z usług firmy, która specjalizuje się wyłącznie w tworzeniu wymagających technicznie i rozbudowanych serwisów, będziesz potrzebować wsparcia SEO. Wtedy warto zwrócić się do agencji SEO, która przygotuje wytyczne związane z optymalizacją Twojego serwisu. Tego rodzaju wskazówki są niezbędne, jeżeli zależy Ci na wysokich pozycjach w Google i chcesz pokazać się w internecie. Współpraca dwóch agencji, z których każda włoży w projekt swoją wiedzę i doświadczenie, wyjdzie na dobre Twojej stronie internetowej.

Podsumowanie

Trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie biznesu w internecie bez strony internetowej. Jej stworzenie wymaga przemyślanego projektu, który uwzględni również przyszłe działania. Skuteczny marketing internetowy sprawi, że Twoja strona www nie będzie jedną z wielu w internecie. Jeżeli chcesz profesjonalnie podejść do promocji swojego serwisu, zaufaj specjalistom. Agencja SEO, taka jak nasza zapewni Ci kompleksową usługę – pomożemy Ci stworzyć stronę i zadbamy o jej wypozycjonowanie w wyszukiwarce. Zaoszczędzisz czas i pieniądze. Skontaktuj się z nami!

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@fempreneurstyledstock

Napisz do nas

Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole
Wypełnij to pole

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.


Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych.

Uzupełnij wszystkie wymagane pola.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

Dawid Kasprzyk
Co-Founder / VP Sales

+48 577 803 503
dawid@strategiczni.pl