strategia domina

Jeżeli chcesz przekonać się o skuteczności linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google to ten rodzaj kampanii jest doskonałym punktem startowym.

  • check
    Reklama w wyszukiwarce to doskonały sposób na dotarcie do klientów
  • check
    Wyświetlaj się w momencie, kiedy poszukują Twoich usług lub produktów
  • check
    Przewyższa pod kątem ilości konwersji, pozostałe formy reklamowe
  • check
    Pełna kontrola nad budżetem
  • check
    Bogata możliwość optymalizacji reklam
Osiągnij pełny potencjał kampanii reklamowej. Napisz do nas

Pokażemy Ci jak Google Adwords może pomóc Tobie w rozwoju biznesu.

Oferujemy wieloletnie eksperckie doświadczanie PPC, doskonała wiedza pozwala nam zarządzać kampaniami Google Adwords z łatwością. 

W Strategiczni.pl ( Agencja SEM we Wrocławiu) zarządzenie kampaniami reklamowymi Google znamy na wylot.

Google Adwords to program reklamowy Google, znany również jako PPC (Pay Per Click). Google adwords używa internetowego systemu aukcyjnego, który pozwala licytować pozycję sponsorowaną w wyszukiwarce Google. Reklamy Google pojawiają się na poszczególnych stronach i mogą być bardzo wartościowe w niektórych okolicznościach.

Strategiczni.pl sp. z o.o. to certyfikowany partner Google Adwords, w pełni wykwalifikowany i akceptowany przez Google, tak, żeby pomóc Ci wystartować i zarządzać Twoim kontem. Google Adwords to jedna z najlepszych dróg do wystartowania nowej strony i generowania ruchu na starsze strony, które mają kłopot z widocznością w wyszukiwarce Google.

Google korzysta z procesu zwanego kierowaniem kontekstowym, polegającym na dopasowaniu reklam do odpowiednich witryn za pomocą słów kluczowych. Analizując tekst, język, linki i strukturę milionów stron, Google jest w stanie dopasować reklamy ze stronami, które odwiedzają konsumenci. Kiedy jest to odpowiednio skierowane, może przyczynić się do niesamowitego wzrostu ruchu i zysku Twojej firmy. Implementacja efektywnej strategii Adwords, może być niezwykle trudna dla niedoświadczonego użytkownika.

Jak działają reklamy w Google?

Google Adwords łączy produkty i usługi z odpowiednim potencjałem kupujących. Innymi słowy, jeśli Sprzedawca A sprzedaje muzyczne instrumenty, a Kupiec B szuka muzycznych instrumentów w Internecie, Adwords używa złożonego algorytmu, żeby połączyć Sprzedawcę A z Kupcem B. Jeśli sprzedajesz produkty lub usługi, chcesz, żeby Twoi klienci znaleźli Cię tak łatwo, jak to tylko możliwe, nieważne, gdzie szukają.

Adwords używa systemu aukcyjnego. Jako sprzedawca, masz możliwość licytować słowa kluczowe. Następnie tworzysz reklamy, które są wyświetlane w sekcji linków sponsorowanych Google. W momencie, kiedy ktoś kliknie w Twoją reklamę i przejdzie na Twoją witrynę, płacisz prowizję opartą na wartości wybranego słowa kluczowego. Ponieważ Adwords funkcjonuje jak dom aukcyjny, wysoce konkurencyjne słowa kluczowe kosztują dużo więcej niż niszowe.

Zaletą jest to, że płacisz jedynie za wejścia na Twoją stroną. Wadą jednak jest to, żeby utrzymać pomyślność kampanii Adwords, musisz zarobić wystarczająco dużo pieniędzy ze sprzedaży (aby móc opłacić za kliknięcia z zyskiem). Dlatego tak istotny jest balans pomiędzy budżetem na reklamy a zdrowym współczynnikiem konwersji.

przykład reklamy google adwords: damskie buty sportowe

Dlaczego wybrać Strategiczni.pl?

Jeśli szukasz ekspertów prowadzenia kampanii Google Adwords, jesteś w odpowiednim miejscu. Nasza agencja mieści się we Wrocławiu i chętnie pomożemy Ci zbudować efektywną kampanię Adwords. Posiadamy wszystkie certyfikaty Adwords i setki godzin doświadczenia w zarządzaniu kampaniami w różnych branżach.

Jeśli korzystałeś z Adwords i masz za sobą negatywne doświadczenia, frustrację i stracone pieniądze, pozwól osiągnąć Twojej kampanii reklamowej pełny potencjał, zadzwoń do nas (+48 577 803 503). Uzyskasz od nas darmową analizę i wytłumaczymy Ci w jaki sposób przekształcić PPC w dochodowy zysk. Możemy zacząć w każdej chwili.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Dlaczego moja kampania Adwords nie zarabia?

Możliwe, że słyszałeś o Google Adwords i nawet próbowałeś korzystać z tej usługi sam, jednak bez pozytywnych rezultatów. Jak wszystkie dostępne technologie, Google Adwords posiada wrodzone wyzwania. Zalicza się do tego zrozumienie odpowiedniego badania słów kluczowych, budowania wysokiego Wyniku Jakości, pisania reklam, które implikują wysoki CTR i adekwatny ruch oraz wiedza jak odpowiednio geolokalizować reklamy w efektywny sposób.

W Strategiczni.pl, agencja sem i zarządzania kampaniami Google Adwods, widzieliśmy wielu klientów, którzy próbowali budować kampanie Adwords własnoręcznie i tracili jednocześnie niewyobrażalną sumę pieniędzy dziennie. Jeśli jesteś początkujący z tematyką AdWords, zalecamy skorzystania z profesjonalistów lub odpowiednich szkoleń, lub po prostu zatrudnienia ekspertów od zarządzania kampaniami.

Żeby Twoja reklama była zyskowna, musisz przeprowadzić analizę ROI Twoich kampanii, grup reklam, reklam i słów kluczowych. Możesz mieć zyskowną kampanię, ale możesz równie dobrze tracić pieniądze na konkretne słowa kluczowe lub reklamy. Powinieneś ciągle zmieniać i odświeżać kampanię nowymi i lepszymi reklamami, opartymi na wiedzy z poprzednich działań. Dlatego tak istotne jest, żeby posiadać profesjonalnego eksperta Google AdWrods, który pomoże w zarządzaniu kampanią: eksperta, który ma doświadczenie w widzeniu tego co działa a co nie, ma wyczucie i instynkt odnośnie tego, co może pójść źle w kampanii.

Przewaga konkurencyjna

Jeśli chodzi o AdWords, Google oferuje konkretne porady. Po pierwsze, zidentyfikuj cele reklam. Każda firma jest zaznajomiona z określaniem celów i cele Twojego płatnego ruchu powinny być jasne i zwięzłe. Google rekomenduje również organizowanie konta do maksimum efektowności, wyboru adekwatnych słów kluczowych, miejsc, tworzenia konkretnych i docelowych reklam, optymalizowania strony dla konwersji, mierzenia wydajności oraz testowania kampanii do wprowadzania koniecznych modyfikacji.

Na pierwszy rzut oka, to są idealne porady, ale ich implementacja potrafi być niezwykle wyzywająca. Na przykład, jak wybrać właściwe słowa kluczowe i prawidłowo targetować je?

Jakie są idealne techniki optymalizacji Twojej strony? Czy jesteś pewien, że Twoje reklamy są najlepiej dopasowane do osiągnięcia maksymalnych konwersji?

Wyzwania te tylko pokazują, jak możesz bardzo zyskać, sięgając pomocy profesjonalistów. Nasza wiedza ekspercka z zakresu Adowrds jest poparta setkami testów, implementacjami scenariuszy dla dużych i małych klientów oraz know-how optymalizacji kampanii pay-per-click dla maksymalnych konwersji.

W sercu marketingu bezpośredniego jest budowanie relacji z odpowiednią grupą osób we właściwym czasie. Zarządzenie kampanią reklamową Google (lub inaczej Adwords) jest wartościową częścią marketingu, zarówno do wyłonienia Twoich potencjalnych klientów, segmentacji grup docelowych, jak i spersonalizowanych kampanii reklamowych. Jako wrocławska firma PPC, zajmiemy się Twoją reklamą kompleksowo.

płatności za kliknięcie grafika

Marketing internetowy z Strategiczni.pl

  • check
    Marketing w wyszukiwarce – identyfikacja i eliminacja słabych wariantów fraz kluczowych oraz identyfikacja nowych wysoce efektywnych fraz w Google Adwords.
  • check
    Sieć reklamowa i Remarketing – sięganie po wysoce wartościowych odbiorców, używając targetowania geograficznego, behawioralnego i kontekstowego, jak również przejęcia utraconych użytkowników z pomocą remarketingu.
  • check
    Ecommerce oraz kampanie produktowe (PLA) – umiejętność realizowania sezonowych oraz długoterminowych strategii, kampanii zakupowych oraz zarządzanie kampaniami produktowymi.
  • check
    Reklamy w sieciach społecznościowych – umiejętność optymalizacji oraz targetowania odbiorców w większości sieci społecznościowych tj: Facebook, Youtube.
  • check
    Wsparcie analityczne – rozwiązywanie problemów i identyfikacja mierzalnych możliwości cyforywch.

Zarządzanie Kampanią Reklamową Adwords

Usługi związane z płatym wyszukiwaniem:

  • check
    Proces odkrywania, audyt konta i rozwój strategii kampanii
  • check
    Targetowanie za pomocą odpowiedniego segmentowania użytkowników, danych wizerunkowych, nasłuchiwania sieci społecznościowych, insight fraz kluczowych i wiele więcej
  • check
    Badanie i analiza konkurencji.
  • check
    Strukturyzowanie konta Adwords
  • check
    Stały kreatywny rozwój i testowanie.
  • check
    Kierowania reklam lokalizacyjne i na urządzenia.
  • check
    Zarządzanie stawkami.
  • check
    Miesięczne raportowania i zestawienia.

Diagnoza PPC

Psiadasz działającą już kampanię reklam sponsorowanych i zastanawiasz się czy konto jest prowadzone zgodnie z wytycznymi Google lub poszukujesz eksperckiej oceny strategii działania?

  • check
    Przeprowadzimy kompleksowy audyt Twoich kont.
  • check
    Przeprowadzimy konkurencyjcny research.
  • check
    Zbadamy analitykę, żeby upewnić się, że poprawnie są skonfigurowane cele lub/i ecommerce.
  • check
    Dostarczmy gotowe do implementacji rekomendacje.

Zarządzanie reklamami sponsorowanymi i pozycjonowanie w wynikach organicznych

Kampanie Adwords oferują więcej kontroli nad rezultatami niż optymalizacja pod kątem wyników organicznych w wyszukiwarce Google (SEO). Mając do dyspozycji efektywne zarządzanie Pay Per Click (PPC), masz możliwość konkurowania relatywnie szybko na frazy, które potrzebują dużo więcej czasu na zabezpieczenie pozycji za pomocą pozycjonowania. Podczas gdy nowe strony czasem potrzebują sporo czasu, żeby zdobyć wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwarki (SEPR), solidne prowadzenie kampanii reklam sponsorowanych może stworzyć ruch niemal natychmiastowy z pomocą narzędzi Google Adwords czy Facebook Ads. Wykorzystywanie wspólnego potencjału płatnych reklam oraz SEO pomaga w stworzeniu synergii. Tworzy to tzw. „efekt halo”, który poprawia wydajność obu kanałów marketingowych.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.