Reklama w Google

W sercu marketingu bezpośredniego jest budowanie relacji z odpowiednią grupą osób we właściwym czasie. Zarządzenie kampanią reklamową Google (lub inaczej Adwords) jest wartościową częścią marketingu, zarówno do wyłonienia Twoich potencjalnych klientów, segmentacji grup docelowych, jak i spersonalizowanych kampanii reklamowych. Jako wrocławska firma PPC, zajmiemy się Twoją reklamą kompleksowo.

płatności za kliknięcie grafika

Marketing internetowy z Strategiczni.pl

  • Marketing w wyszukiwarce – identyfikacja i eliminacja słabych wariantów fraz kluczowych oraz identyfikacja nowych wysoce efektywnych fraz w Google Adwords.
  • Sieć reklamowa i Remarketing – sięganie po wysoce wartościowych odbiorców, używając targetowania geograficznego, behawioralnego i kontekstowego, jak również przejęcia utraconych użytkowników z pomocą remarketingu.
  • Ecommerce oraz kampanie produktowe (PLA) – umiejętność realizowania sezonowych oraz długoterminowych strategii, kampanii zakupowych oraz zarządzanie kampaniami produktowymi.
  • Reklamy w sieciach społecznościowych – umiejętność optymalizacji oraz targetowania odbiorców w większości sieci społecznościowych tj: Facebook, Youtube.
  • Wsparcie analityczne – rozwiązywanie problemów i identyfikacja mierzalnych możliwości cyforywch.

Zarządzanie Kampanią Reklamową Adwords

Usługi związane z płatym wyszukiwaniem:

    • Proces odkrywania, audyt konta i rozwój strategii kampanii
    • Targetowanie za pomocą odpowiedniego segmentowania użytkowników, danych wizerunkowych, nasłuchiwania sieci społecznościowych, insight fraz kluczowych i wiele więcej
    • Badanie i analiza konkurencji.
    • Strukturyzowanie konta Adwords
    • Stały kreatywny rozwój i testowanie.
    • Kierowania reklam lokalizacyjne i na urządzenia.
    • Zarządzanie stawkami.
    • Miesięczne raportowania i zestawienia.

    Postaw na strategiczne PPC

    Każdego dnia pojawiają się nowe reklamy w Google, nie pozwól, żeby to konkurencja wyświetlała się wyżej w rankingach.

    Diagnoza PPC

    Psiadasz działającą już kampanię reklam sponsorowanych i zastanawiasz się czy konto jest prowadzone zgodnie z wytycznymi Google lub poszukujesz eksperckiej oceny strategii działania?

    • Przeprowadzimy kompleksowy audyt Twoich kont.
    • Przeprowadzimy konkurencyjcny research.
    • Zbadamy analitykę, żeby upewnić się, że poprawnie są skonfigurowane cele lub/i ecommerce.
    • Dostarczmy gotowe do implementacji rekomendacje.

    Zarządzanie reklamami sponsorowanymi i pozycjonowanie w wynikach organicznych

    Kampanie Adwords oferują więcej kontroli nad rezultatami niż optymalizacja pod kątem wyników organicznych w wyszukiwarce Google (SEO). Mając do dyspozycji efektywne zarządzanie Pay Per Click (PPC), masz możliwość konkurowania relatywnie szybko na frazy, które potrzebują dużo więcej czasu na zabezpieczenie pozycji za pomocą pozycjonowania. Podczas gdy nowe strony czasem potrzebują sporo czasu, żeby zdobyć wysokie pozycje w organicznych wynikach wyszukiwarki (SEPR), solidne prowadzenie kampanii reklam sponsorowanych może stworzyć ruch niemal natychmiastowy z pomocą narzędzi Google Adwords czy Facebook Ads. Wykorzystywanie wspólnego potencjału płatnych reklam oraz SEO pomaga w stworzeniu synergii. Tworzy to tzw. „efekt halo”, który poprawia wydajność obu kanałów marketingowych.