Nasza klientka prowadzi kancelarię adwokacką, specjalizującą się w różnorodnych dziedzinach prawa. W zakres działalności firmy wchodzą sprawy z zakresu prawa rodzinnego (m.in. alimenty i sprawy rozwodowe), prawa cywilnego (w tym prawa spadkowego), prawa karnego oraz sprawy o zapłatę zadośćuczynienia i odszkodowania.
Kancelaria adwokacka działa nie tylko na terenie województwa dolnośląskiego, ale również świadczy usługi prawne dla klientów z całego kraju.
Klientka nawiązała z nami współpracę, ponieważ chciała docierać ze swoimi usługami do odpowiedniej grupy docelowej oraz budować wizerunek eksperta w branży prawniczej.
Wyzwania w projekcie:
Dzięki naszemu doświadczeniu od razu wiedzieliśmy, że na stronie kancelarii adwokackiej naszej klientki brakuje sekcji blogowej, gdzie powinny być regularnie publikowane wpisy eksperckie.
Klientka była otwarta na nasze sugestie i dzięki efektywnej, partnerskiej współpracy szybko opracowaliśmy od podstaw strukturę nowej podstrony oraz wprowadziliśmy ją na stronę. Razem z pojawieniem się sekcji blogowej opublikowaliśmy pierwszy artykuł.
W naszych działaniach zastosowaliśmy wytyczne oraz wskazówki z wykorzystaniem oficjalnych informacji udostępnianych przez Google. Absolutną podstawą w tworzeniu strategii było oczywiście nasze doświadczenie w zakresie SEO oraz praktyczna wiedza dotycząca tworzenia stron dla branży prawniczej.
Zwiększ widoczność swojej kancelarii adwokackiej z pomocą wartościowego Contentu. Pozwól, że pokażemy Ci, jak to zrobić!
Sprawdź nasze usługi dla prawników!*Featured snippets to w tłumaczeniu po polsku “fragmenty z odpowiedzią”. To specjalne pola wyświetlane w wynikach wyszukiwania Google w tzw. pozycji zero (nie tylko nad standardowymi formatami wyników organicznych, ale również nad płatnymi reklamami Google Ads).
Przykład featured snippets kancelarii adwokackiej naszej klientki:
Widok z narzędzia Google Search Console z wynikami kancelarii adwokackiej naszej klientki
Widok z narzędzia Ahrefs z wynikami kancelarii adwokackiej naszej klientki