SEO – Pozycjonowanie stron internetowych

usługa polegająca na zwiększaniu ruchu organicznego w serwisie

Prezentacja strategii marketingowej

SEO (z ang. Search Engine Optimization) to usługa polegająca na zwiększaniu ruchu organicznego w serwisie Klienta poprzez wzrost jego widoczności. W naszej codziennej pracy dążymy do wzrostu określonych fraz kluczowych w wynikach wyszukiwania. Wiemy jednak, że dzisiaj osiągnięcie satysfakcjonujących efektów wymaga bardziej złożonych działań niż jeszcze kilka lat temu. Właśnie dlatego współpracę z Klientem zawsze rozpoczynamy od szczegółowej analizy sytuacji jego firmy, zidentyfikowania jego indywidualnych potrzeb i określenia głównych celów biznesowych. Zanim rozpoczniemy działania, staramy się dokładnie poznać specyfikę biznesu Klienta oraz jego konkurencję. Dzięki temu jesteśmy w stanie opracować najodpowiedniejszą strategię, która pozwoli nam działać efektywnie i dostarczać satysfakcjonujące wyniki. Sprawdź, na czym polega skuteczne SEO i jak robią to nasi doświadczeni specjaliści.

Jak pozycjonowanie strony internetowej może Ci pomóc?

  1. Wysokie pozycje w wyszukiwarce Google

    Twój serwis będzie częściej wyświetlał się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w Google i przyciągnie większy ruch, który może przełożyć się na wyższą konwersję i tym samym pewny zysk finansowy.

  2. Zwiększenie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania

    Twój serwis stanie się bardziej widoczny w naturalnych wynikach wyszukiwania, a Ty łatwiej trafisz do założonej grupy docelowej. Dzięki częstemu pojawianiu się strony Twojej firmy na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google zwiększysz również świadomość marki i jej rozpoznawalność wśród użytkowników Internetu.

  3. Skuteczna identyfikacja potrzeb potencjalnych klientów twojej strony internetowej

    Za pomocą zaawansowanej analityki dowiesz się, czego szukają i potrzebują Twoi klienci. Korzystając z profesjonalnych narzędzi analitycznych, jesteśmy w stanie wyodrębnić najpopularniejsze i tym samym najważniejsze słowa kluczowe dla Twojej działalności. Analiza ta pozwoli nam lepiej dostosować treści do zapytań i intencji użytkowników w wyszukiwarce. Dzięki tej wiedzy ustalimy najskuteczniejszą strategię marketingową dla Twojego serwisu, która będzie spełniać założone cele, generując zwiększony ruch w wynikach wyszukiwania.

W jaki sposób działamy nad pozycjonowaniem strony internetowej?

Analiza wstępna i Audyt SEO

Przed rozpoczęciem właściwym prac z zakresu pozycjonowania strony internetowej chcemy dokładnie poznać Twój biznes: jego specyfikę, potrzeby i wymagania. Interesuje nas oferta, model biznesowy firmy oraz działania najbliższych konkurentów. Na początkowym etapie współpracy zajmujemy się także kompleksową analizą obecnej sytuacji, badając bieżącą kondycję serwisu i najważniejsze statystyki pozyskane za pomocą zaawansowanych narzędzi analitycznych. Na podstawie tych informacji określamy dokładnie sprecyzowane, realne do wykonania założenia strategiczne i ustalamy harmonogram przyszłych prac.

Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych

Strategię SEO przekładamy na listę działań, które mają doprowadzić nas do założonego celu. Najczęściej poprawiamy strukturę strony oraz jej treść, ale to nie wszystko! Zawsze dostosowujemy zakres podejmowanych prac do indywidualnej sytuacji i wymagań naszych Klientów. Wiemy bowiem, jak ważna jest poprawna optymalizacja witryny internetowej, która wpływa m.in. na efektywność indeksacji i szybkość ładowania strony. Odpowiednia szybkość serwisu to ponadto szansa na znaczne polepszenie doświadczenia użytkowników, co ma z kolei niebagatelny wpływ na konwersję i liczbę zapytań w wyszukiwarce.

Techniczne SEO – niezbędny element pozycjonowania stron internetowych

Zaglądamy głębiej w strukturę serwisu, analizujemy zachowania robota indeksującego. To pozwala nam osiągnąć przewagę nad konkurencją dzięki maksymalnemu wykorzystaniu potencjału, jaki daje nam Google. W ramach pozycjonowania strony internetowej proponujemy nową, udoskonaloną strukturę serwisu, wykorzystując do tego potencjał słów kluczowych. Ponadto projektujemy poszczególne podstrony witryny w taki sposób, aby były przyjazne i w pełni czytelne zarówno dla coraz bardziej wymagających robotów indeksujących Google, jak i użytkowników, którzy będą mogli swobodnie i bez trudu przemieszczać się pomiędzy kolejnymi sekcjami strony. Każdorazowo podchodzimy ze szczególną troską i uwagą do kwestii takich jak poprawna indeksacja, kod strony czy plik robots.txt, umożliwiający sprawne zarządzanie ruchem robotów Google w witrynie. Podejmując współpracę z naszą agencją, możesz mieć zatem pewność, że otrzymasz kompleksową usługę.

Wdrożenie zmian z Audytu SEO

Nasi specjaliści wykonują profesjonalny, bardzo szczegółowy audyt strony internetowej, w którego wyniku Klienci otrzymują dokument z dokładną analizą ich serwisu oraz wytycznymi do zmian, jakie należy wdrożyć. Kluczowym celem jest poprawienie dotychczasowej kondycji witryny i zwiększenie jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Jako doświadczona agencja SEO udzielamy kompleksowego wsparcia podczas wprowadzania przygotowanych zaleceń, monitorujemy efekty wdrażanych zmian i na bieżąco służymy profesjonalną pomocą. Nasi Klienci mogą ponadto liczyć na wsparcie dedykowanego specjalisty, który podczas cyklicznych spotkań będzie raportował i szeroko omawiał prowadzone działania SEO, wyjaśniając wszelkie nurtujące kwestie i pytania.

Content marketing – usprawnia skuteczne pozycjonowanie strony internetowej

Niezależnie od wdrożenia optymalizacji, rozpoczynamy działania skupione na wzmocnieniu siły domeny. Budowanie silnej reputacji witryny internetowej wykracza poza proste dodawanie linków, a użytecznym narzędziem do tego okazuje się regularnie prowadzony, wartościowy content marketing. Na tym etapie tworzymy atrakcyjne i użyteczne treści, które będą wyszukiwane przez klientów. Dzięki temu mamy możliwość pozycjonowania strony na precyzyjnie dobrane frazy kluczowe (również te z tzw. długiego ogona) i wypracowania większego ruchu w Twoim serwisie. Rzetelnie realizowany content marketing to jednocześnie niezawodny sposób na zbudowanie wizerunku firmy jako eksperta w branży.

Budowanie i zarządzanie odnośnikami – pozyskiwanie wartościowych linków

Działania off-page są dla nas równie istotne co on-page, dlatego dużą uwagę przykładamy do kwestii link buildingu i skrupulatnie pozyskujemy wysokiej jakości linki prowadzące do serwisu z zewnętrznych stron. Zbudowanie wartościowego profilu linków, które będą przekazywały stronie „moc” z innych serwisów, to bowiem skuteczne, a tym samym niezwykle istotne narzędzie w procesie efektywnego pozycjonowania strony internetowej. Dzięki zwiększonej liczbie linków przychodzących z wartościowych stron możliwe jest znaczne poprawienie mocy strony docelowej i zwiększenie jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania Google.

Monitoring widoczności w wyszukiwarce Google

Podczas trwania współpracy serwis jest podpięty do specjalistycznych narzędzi analitycznych, które codziennie informują o postępach prac i aktualnym stanie serwisu. Dzięki temu nasi specjaliści mogą szybko reagować na dokonujące się zmiany, a Klienci mają dogodną możliwość weryfikacji dotychczasowych efektów prowadzonych przez nas prac, które są łatwo mierzalne.

Sposób rozliczenia za pozycjonowanie stron www w Strategiczni.pl

SEO jest złożoną usługą, w ramach której realizowane są różne działania, dlatego przyjmujemy uproszczony model rozliczenia w postaci abonamentu. Wysokość abonamentu jest ustalana indywidualnie i zależy od indywidualnych potrzeb i oczekiwań każdego Klienta.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych – zakres działań SEO

Techniczne SEO – czyli techniczna optymalizacja strony internetowej

Wytyczne ze strategii pozycjonowania przekładamy na listę działań, które mają doprowadzić nas do celu. Najczęściej poprawiamy strukturę strony internetowej oraz jej treść, ale obszar współpracy z naszą agencją jest dużo szerszy. Zakres naszych działań uzależniony jest od indywidualnych potrzeb i wymagań serwisu każdego Klienta, które nasi specjaliści SEO zweryfikują za pomocą szczegółowego audytu strony www.

Link building – Analiza i zarządzanie profilem linków

Dokładnie analizujemy profil linków: sprawdzamy, czy pochodzą one z wartościowych stron internetowych i zarządzamy nimi tak, aby obrana strategia link buildingowa była optymalna i skutecznie wzmacniała moc serwisu.

Administracja i doradztwo w zakresie rozwoju twojej strony

Pomagamy uporządkować strukturę strony internetowej i zaplanować jej dalszy rozwój, a jeśli tego wymaga sytuacja, przebudowujemy ją, aby była bardziej skuteczna.

Międzynarodowe SEO – pozycjonowanie stron na rynki zagraniczne

Dbamy o widoczność firmy klienta na rynkach międzynarodowych. Pomagaliśmy polskich firmom promować się na rynkach US, UK, DACH oraz w Skandynawii. Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu zagranicznym i dobrze rozumiemy specyfikę wymienionych rynków. Wiemy, jak ważne jest odpowiednie dostosowanie działań SEO do warunków i tendencji właściwych dla rynków obcojęzycznych i mamy na tym polu znaczące sukcesy.

Pozycjonowanie lokalne – SEO w Google Maps

Wspieramy firmy w docieraniu do większej liczby lokalnych klientów. Budujemy przewagę na rynku lokalnym dzięki pozycjonowaniu w mapach Google.

Content Marketing wspierający skuteczne pozycjonowanie strony www

Tworzymy treści, które są użyteczne i angażujące dla użytkowników, dzięki czemu przyciągają ruch organiczny, budują zaufanie Klientów oraz kreują pozytywny wizerunek firmy jako eksperta w branży.

Pozycjonowanie stron internetowych – FAQ

SEO to skrót, który pochodzi od ang. Search Engine Optimization i tłumaczymy go jako optymalizacja dla wyszukiwarek. Jest to ogół czynności prowadzących do optymalizacji strony internetowej tak, aby na wskazane słowa kluczowe pojawiała się na jak najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google. Celem SEO jest zbudowanie lepszej widoczności strony internetowej i pozyskanie ruchu organicznego. Bardzo często pojęcie SEO jest utożsamiane z pozycjonowaniem. W rzeczywistości są to zupełnie odmienne terminy. SEO dotyczy optymalizacji struktury, kodu i treści na stronie internetowej. Natomiast pozycjonowanie to szerszy proces, w którego skład wchodzi właśnie SEO oraz inne działania takie jak: content marketing, link building czy analityka internetowa.

Gdy w Twoim serwisie prowadzone są właściwe działania SEO, możesz liczyć na większą liczbę użytkowników odwiedzających stronę. Docierają oni do Twojego serwisu dzięki wyszukiwarce. Zwiększony ruch w witrynie oznacza, że Twój biznes ma większą rozpoznawalność w sieci, a użytkownicy są bardziej świadomi Twojej marki.

SEO to bardzo ważny element efektywnej promocji w internecie. Skuteczna optymalizacja strony może odpowiadać nawet za 60% ruchu w całym Twoim serwisie. Warto zatem dobrze wykorzystać ten potencjał! Chcesz osiągać większe zyski finansowe i przyciągać większe grono klientów? Zadbaj o skuteczne SEO.

W działania SEO i efektywne pozycjonowanie strony internetowej powinien zadbać każdy, komu zależy na rozwoju firmy. Nie jest tajemnicą, że dzisiejszy biznes działa w sieci na coraz większą skalę, dzięki czemu w Internecie znaleźć można naprawdę dużą grupę klientów. Dotarcie do potencjalnych klientów umożliwia skuteczny marketing internetowy, którego częścią jest również SEO. Przyciągając klientów do swojej strony internetowej, przyciągasz ich także do swojej firmy oraz oferty.

Reklama w wyszukiwarce (PCC) przy odpowiednim ustawieniu kampanii przynosi szybkie rezultaty. Pojawia się ona na samej górze wyników wyszukiwania Google. Trzeba jednak pamiętać, że tego rodzaju działania są płatne. Mechanizm reklamy w wyszukiwarce opiera się na płatności za każde kliknięcie użytkownika w link sponsorowany. Natomiast SEO jest to promocja strony w organicznych, czyli bezpłatnych wynikach wyszukiwania i jest związana z optymalizacją strony. Na efekty SEO trzeba poczekać nieco dłużej niż w przypadku reklam w wyszukiwarce.

Oczywiście! Uważamy, że dobra komunikacja i transparentność działań to podstawa długofalowej współpracy. Dlatego po każdym miesiącu przesyłamy szczegółowy raport wykonanych prac wraz z dokładnym omówieniem oraz przedstawieniem dalszych planów. Każdy raport jest następnie analizowany z Klientem podczas rozmowy telefonicznej lub zdalnego spotkania. Zależy nam bowiem na tym, aby nasi Klienci otrzymywali kompleksowe wsparcie i rozumieli pracę, jaką dla nich wykonujemy.

Nie stosujemy technik Black Hat. Prowadzone przez nas działania są zgodne z zasadami dobrego SEO i bezpieczne dla stron naszych klientów. Specjalizujemy się w odzyskiwaniu pozycji stron internetowych w wynikach wyszukiwania, które zostały utracone w wyniku wcześniejszych działań Black Hat.

Każdy z naszych Klientów posiada dedykowanego specjalistę, będącego opiekunem całego projektu, który na bieżąco prowadzi Klienta przez proces pozycjonowania.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

    Jak możemy Ci pomóc?

    Dane kontaktowe



    Wiadomość