Facebook Ads

Facebook to ponad 16 milionami aktywnych użytkowników każdego miesiąca w Polsce.

Ludzie pracujący przy komputerze.

Wykorzystanie tego potencjału nie jest takie proste. Sukces odnoszą ci, którzy potrafią budować zaangażowanie użytkowników.

Benefity

  1. Opcje targetowania

    Dostęp do zaawansowanych opcji targetowania/kierowania kampanią.

  2. Promowanie marki

    Doskonałe możliwości do promowania i zwiększa świadomość marki.

    Ludzie pracujący przy komputerze.
  3. Wzrost ruchu

    Możliwy wzrost ruchu, zapytań oraz sprzedaży.

    Ludzie pracujący przy komputerze.
  4. Szybkie efekty

    Efekty działań widoczne po krótkim okresie.

Zakres działań

budowa zasięgu – dotarcie do największej liczby osób

budowanie świadomości marki

zwiększenie zaangażowania na Fanpage

like, share, komentarze

zdobywanie ruchu na Fanpage, stronę www

zdobywanie leadów

reklama filmów wideo

reklama aplikacji

reklama katalogu produktów

zarządzanie budżetem reklamowym

budowa list niestandardowych odbiorców

instalacja pixel Facebook

ustawienie remarketingu

targetowanie odbiorców

raportowanie

Sposób rozliczania

Obsługa prowadzenia kampanii reklamowych Facebook Ads jest rozliczana w modelu prowizyjnym, zależnym od wysokości budżetu reklamowego. Wysokość prowizji jest ustalana indywidualnie.

Jak to działa?

  1. Analiza wstępna

    chcemy poznać Twój biznes. Interesuje nas oferta, model biznesowy firmy oraz działania najbliższych konkurentów. Na podstawie tego określamy założenia strategiczne.

  2. Określenie celów (KPI) i analiza danych

    Określenie KPI pozwala na ocenę prowadzonych działań. Z perspektywy celów analizujemy historyczne dane: koszty konwersji, kliknięć oraz przychodów. Wnioski z tej analizy służą do wprowadzenia optymalizacji.

  3. Mierzenie efektów – konfiguracja analityki

    Mając już określone mierniki, ustawiamy narzędzia analityczne, aby wszystkie dane były poprawnie zbierane. Na codzień używamy: Google Analytics, Google Tag Manager, Data Studio.

  4. Odbiorcy i targetowanie.

    W związku z ogromną ilością przechowywanych danych przez Facebook, mamy okazję zidentyfikować i dotrzeć precyzyjnie do odbiorców.

  5. Przygotowanie treści do reklamy

    Skuteczne i atrakcyjne reklamy to bezpośredni czynnik sukcesu całej kampanii. Bazując na naszym doświadczeniu i analizie dostępnych danych tworzymy efektywne reklamy.

  6. Optymalizacja i raportowanie

    Analizując na bieżąco dane dokonujemy optymalizacji kampanii poprzez wprowadzanie zmian. Informacje o zmianach i wynikach przesyłamy w postaci raportu regularnie co miesiąc.

  7. Skalowanie

Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?

  • Reklama Facebook pozwala docierać do osób, które z największym prawdopodobieństwem będą zainteresowane Twoimi produktami czy usługami.
  • Choć reklamowanie na Facebooku nie jest tak intencjonalne jak wykorzystywanie wyszukiwarki Google. To jednak mając do dyspozycji ogromną ilość danych oraz opcji targetowania, wybierając właściwe grupy odbiorców, Facebook Ads mogą być niezwykle efektywnym narzędziem marketingowym do pozyskiwania nowych klientów przez Internet.
  • Jest to aktualnie największy serwis społecznościowy wraz z całą siecią powiązanych usług Messenger, WhatsApp, Instagram.

Jak targetować prawidłowo odbiorców?