Działania w mediach społecznościowych przyciągają klientów, ale prawdziwy sukces odnoszą ci, którzy potrafią budować zaangażowanie użytkowników. Sprawdź, jakie korzyści dla Twojego biznesu może przynieść skuteczna reklama Facebook Ads!
Dostęp do zaawansowanych opcji targetowania/kierowania kampanią, aby dotarła do odpowiedniej grupy docelowej. Zawężenie obszaru wyświetlania reklamy ma duży wpływ na skuteczność kampanii reklamowej. Możliwość targetowania potencjalnych odbiorców – ze względu na kryteria takie jak płeć, lokalizacja czy zainteresowania – pozwoli na wyodrębnienie grupy osób skłonnej do podjęcia działania, a co za tym idzie również dokonania zakupu.
Wsparcie dla działań, których celem jest zwiększenie ruchu w witrynie, a także liczby zapytań oraz kliknięć. Głównym powodem przekierowania użytkowników (np. aplikacji mobilnej Facebooka) na stronę www Twojej firmy może być poprawienie wyników sprzedaży w sklepie internetowym.
Efekty tworzenia kampanii, a później prowadzenia jej, są widoczne po krótkim czasie. Dzięki odpowiednio zoptymalizowanym materiałom promocyjnym szansa na szybki zwrot inwestycji jest naprawdę wysoka. Menadżer reklam umożliwia monitorowanie na bieżąco postępów kampanii Facebook Ads, a w razie potrzeby – edycję i wdrożenie zmian.
Doskonałe możliwości do promowania i kreowania świadomości marki. Facebook Ads pozwolą Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji, a skuteczna kampania reklamowa przyciągnie grono nowych odbiorców. To prosty sposób na zwiększenie rozpoznawalności wśród klientów i pozyskanie ich uwagi.
Wiele atrakcyjnych formatów reklam do wyboru dostosowanych pod cele (np. sprzedażowe, wizerunkowe) oraz potrzeby Twojej firmy. Skuteczne kreacje reklamowe to odpowiednio dobrane treści promocyjne. Tworząc kampanię na Facebooku, użytkownik ma do dyspozycji kilka formatów w tym obraz, film, karuzelę, materiał błyskawiczny oraz kolekcję.
Strategiczni.pl oferują kompleksowe podejście do planowania działań w ramach Facebook Ads. Kampanie reklamowe – tworzone przez grupę ekspertów – obejmują precyzyjne targetowanie, określenie przemyślanego budżet reklamowy, a także opracowanie strategii, która pozwoli na realizację wskazanych celów sprzedażowych i wizerunkowych. Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojej firmy!
Opcje, które oferuje FB Ads, to obraz, film, karuzela, materiał błyskawiczny oraz kolekcja.
Facebook Ads umożliwia tworzenie treści dedykowanych urządzeniom mobilnym (np. kanwa), a także modyfikacje takie jak umiejscowienie reklamy w Messengerze.
W oparciu o doświadczenie w pracy z klientami z różnych branż Strategiczni.pl pomogą osiągnąć Twojemu biznesowi określone cele, jednocześnie rozważnie kierując budżetem.
Prowadząc kampanię reklamową, eksperci zajmują się monitorowaniem, raportowaniem i analizowaniem osiągniętych wyników.
Skonfigurowanie Pixel Meta daje wgląd do preferencji klientów, dzięki możliwości monitorowania aktywności użytkowników w Twoim sklepie.
Facebook Ads oferuje tworzenie kampanii reklamowych skierowanych bezpośrednio do specjalnie sprofilowanego grona użytkowników.
Optymalizacja działań promocyjnych obejmuje również tworzenie kampanii reklamowych dedykowanych osobom, które wcześniej weszły w interakcję np. z fanpagem firmy lub stroną internetową.
Generowanie ruchu i zaangażowania na wszystkich kanałach (w tym stronie internetowej i kontach na mediach społecznościowych).
Reklamy na Facebooku mogą pozytywnie wpłynąć na kreowanie rozpoznawalności marki.
Skierowanie materiałów promocyjnych do starannie dobranej grupy użytkowników pozwoli zmaksymalizować efekt prowadzenia kampanii.
Odpowiednio dostosowana treść reklamy zapewni nie tylko więcej like-ów, komentarzy czy obserwujących, ale i lojalnych klientów.
Planowanie wydatków na promocję wymaga wyboru konkretnej formy rozliczania za wyświetlane odbiorcom treści sponsorowane. Do dyspozycji jest kilka opcji, w tym określenie budżetu całej kampanii lub konkretnych zestawów reklam. Dodatkowo można zdecydować się na płatność całkowitą (kwota ostateczna) lub dzienną (kwota średnia).
W zależności od indywidualnych potrzeb i celów klienta trzeba wziąć pod uwagę kilka czynników. Na budżet reklamowy reklamy Facebook Ads wpływa m.in.:
Obsługa prowadzenia kampanii reklamowych Facebook Ads jest rozliczana w modelu prowizyjnym, zależnym od wysokości budżetu reklamowego. Wysokość prowizji jest ustalana indywidualnie.
Twój firma chce zwiększyć zasięg reklamy i dotrzeć bezpośrednio do właściwej grupy odbiorców? Skuteczna optymalizacja kampanii reklamowej często poprzedzona jest latami praktyki i zbieraniem cennego doświadczenia w pracy z różnorodnymi projektami. Reklamowanie się na Facebooku wymaga testowania, monitorowania i optymalizacji kampanii w celu osiągnięcia najkorzystniejszych efektów, czyli jak największych zysków przy niskim koszcie. I tym właśnie zajmujemy się w Strategiczni.pl – agencji PPC.