wykorzystanie potencjału reklamowego Facebooka
Działania w mediach społecznościowych przyciągają klientów, ale prawdziwy sukces odnoszą ci, którzy potrafią budować zaangażowanie użytkowników.
Dostęp do zaawansowanych opcji targetowania/kierowania kampanią.
Wsparcie dla działań, których celem jest zwiększenie ruchu, liczby zapytań oraz sprzedaży.
Efekty działań widoczne w krótkim czasie.
Doskonałe możliwości do promowania i zwiększania świadomości o marce.
Wiele atrakcyjnych formatów do wyboru.
like, share, komentarze
Obsługa prowadzenia kampanii reklamowych Facebook Ads jest rozliczana w modelu prowizyjnym, zależnym od wysokości budżetu reklamowego. Wysokość prowizji jest ustalana indywidualnie.
Chcemy poznać Twój biznes. Interesuje nas oferta, model biznesowy firmy oraz działania najbliższych konkurentów. Na podstawie tego określamy założenia strategiczne.
Określenie KPI pozwala na ocenę prowadzonych działań. Z perspektywy celów analizujemy historyczne dane: koszty konwersji, kliknięć oraz przychodów. Wnioski z tej analizy służą do wprowadzenia optymalizacji.
Mając już określone mierniki, ustawiamy narzędzia analityczne, aby wszystkie dane były poprawnie zbierane. Na codzień używamy: Google Analytics, Google Tag Manager, Data Studio.
W związku z ogromną ilością danych przechowywanych przez Facebooka, mamy okazję zidentyfikować odbiorców i precyzyjnie do nich docierać.
Skuteczne i atrakcyjne reklamy to bezpośredni czynnik sukcesu całej kampanii. Bazując na naszym doświadczeniu i analizie dostępnych danych, tworzymy efektywne reklamy.
Analizując na bieżąco dane, dokonujemy optymalizacji kampanii poprzez wprowadzanie zmian. Informacje o zmianach i wynikach przesyłamy regularnie co miesiąc w postaci raportu.
Monitorowanie reklam i budżetu przeznaczonego na kampanię facebookową, pozwala na odpowiednie skalowanie tych reklam, które cieszą większym zainteresowaniem.