Facebook Ads

wykorzystanie potencjału reklamowego Facebooka

Ludzie pracujący przy komputerze.

Działania w mediach społecznościowych przyciągają klientów, ale prawdziwy sukces odnoszą ci, którzy potrafią budować zaangażowanie użytkowników.

Benefity

  1. Opcje targetowania

    Dostęp do zaawansowanych opcji targetowania/kierowania kampanią.

  2. Wzrost ruchu

    Wsparcie dla działań, których celem jest zwiększenie ruchu, liczby zapytań oraz sprzedaży.

  3. Szybkie efekty

    Efekty działań widoczne w krótkim czasie.

    Strategiczni optymalizacja PLA
  4. Promowanie marki

    Doskonałe możliwości do promowania i zwiększania świadomości o marce.

    Strategiczni zespół SEO
  5. Różnorodność reklam

    Wiele atrakcyjnych formatów do wyboru.

Zakres działań

budowa zasięgu – dotarcie do największej liczby osób

budowanie świadomości marki

zwiększenie zaangażowania na Fanpage

like, share, komentarze

zdobywanie ruchu na Fanpage, stronę www

zdobywanie leadów

reklama filmów wideo

reklama aplikacji

reklama katalogu produktów

zarządzanie budżetem reklamowym

budowa list niestandardowych odbiorców

instalacja pixel Facebook

ustawienie remarketingu

targetowanie odbiorców

raportowanie

Sposób rozliczania

Obsługa prowadzenia kampanii reklamowych Facebook Ads jest rozliczana w modelu prowizyjnym, zależnym od wysokości budżetu reklamowego. Wysokość prowizji jest ustalana indywidualnie.

Jak to działa?

  1. Analiza wstępna

    Chcemy poznać Twój biznes. Interesuje nas oferta, model biznesowy firmy oraz działania najbliższych konkurentów. Na podstawie tego określamy założenia strategiczne.

  2. Określenie celów (KPI) i analiza danych

    Określenie KPI pozwala na ocenę prowadzonych działań. Z perspektywy celów analizujemy historyczne dane: koszty konwersji, kliknięć oraz przychodów. Wnioski z tej analizy służą do wprowadzenia optymalizacji.

  3. Mierzenie efektów – konfiguracja analityki

    Mając już określone mierniki, ustawiamy narzędzia analityczne, aby wszystkie dane były poprawnie zbierane. Na codzień używamy: Google Analytics, Google Tag Manager, Data Studio.

  4. Odbiorcy i targetowanie.

    W związku z ogromną ilością danych przechowywanych przez Facebooka, mamy okazję zidentyfikować odbiorców i precyzyjnie do nich docierać.

  5. Przygotowanie treści do reklamy

    Skuteczne i atrakcyjne reklamy to bezpośredni czynnik sukcesu całej kampanii. Bazując na naszym doświadczeniu i analizie dostępnych danych, tworzymy efektywne reklamy.

  6. Optymalizacja i raportowanie

    Analizując na bieżąco dane, dokonujemy optymalizacji kampanii poprzez wprowadzanie zmian. Informacje o zmianach i wynikach przesyłamy regularnie co miesiąc w postaci raportu.

  7. Skalowanie

    Monitorowanie reklam i budżetu przeznaczonego na kampanię facebookową, pozwala na odpowiednie skalowanie tych reklam, które cieszą większym zainteresowaniem.

Dlaczego warto reklamować się na Facebooku?

  • Reklama Facebook pozwala docierać do osób, które najbardziej będą zainteresowane Twoimi produktami czy usługami.
  • Facebook Ads jest niezwykle efektywnym narzędziem marketingowym do pozyskiwania nowych klientów w Internecie. Facebook dysponuje ogromną ilością danych, opcją targetowania, co umożliwia wybór właściwych grup odbiorców.
  • Jest to aktualnie największy serwis społecznościowy wraz z całą siecią powiązanych usług takich jak: Messenger, WhatsApp, Instagram.

Jak targetować prawidłowo odbiorców?