wykorzystanie potencjału reklamowego Facebooka
Działania w mediach społecznościowych przyciągają klientów, ale prawdziwy sukces odnoszą ci, którzy potrafią budować zaangażowanie użytkowników. Sprawdź, jakie korzyści dla Twojego biznesu może przynieść skuteczna reklama Facebook Ads!
Dostęp do zaawansowanych opcji targetowania/kierowania kampanią, aby dotarła do odpowiedniej grupy docelowej. Zawężenie obszaru wyświetlania reklamy ma duży wpływ na skuteczność kampanii reklamowej. Możliwość targetowania potencjalnych odbiorców – ze względu na kryteria takie jak płeć, lokalizacja czy zainteresowania – pozwoli na wyodrębnienie grupy osób skłonnej do podjęcia działania, a co za tym idzie również dokonania zakupu.
Wsparcie dla działań, których celem jest zwiększenie ruchu w witrynie, a także liczby zapytań oraz kliknięć. Głównym powodem przekierowania użytkowników (np. aplikacji mobilnej Facebooka) na stronę www Twojej firmy może być poprawienie wyników sprzedaży w sklepie internetowym.
Efekty tworzenia kampanii, a później prowadzenia jej, są widoczne po krótkim czasie. Dzięki odpowiednio zoptymalizowanym materiałom promocyjnym szansa na szybki zwrot inwestycji jest naprawdę wysoka. Menadżer reklam umożliwia monitorowanie na bieżąco postępów kampanii Facebook Ads, a w razie potrzeby – edycję i wdrożenie zmian.
Doskonałe możliwości do promowania i kreowania świadomości marki. Facebook Ads pozwolą Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji, a skuteczna kampania reklamowa przyciągnie grono nowych odbiorców. To prosty sposób na zwiększenie rozpoznawalności wśród klientów i pozyskanie ich uwagi.
Wiele atrakcyjnych formatów reklam do wyboru dostosowanych pod cele (np. sprzedażowe, wizerunkowe) oraz potrzeby Twojej firmy. Skuteczne kreacje reklamowe to odpowiednio dobrane treści promocyjne. Tworząc kampanię na Facebooku, użytkownik ma do dyspozycji kilka formatów w tym obraz, film, karuzelę, materiał błyskawiczny oraz kolekcję.
like, share, komentarze
Obsługa prowadzenia kampanii reklamowych Facebook Ads jest rozliczana w modelu prowizyjnym, zależnym od wysokości budżetu reklamowego. Wysokość prowizji jest ustalana indywidualnie.
Twój firma chce zwiększyć zasięg reklamy i dotrzeć bezpośrednio do właściwej grupy odbiorców? Skuteczna optymalizacja kampanii reklamowej często poprzedzona jest latami praktyki i zbieraniem cennego doświadczenia w pracy z różnorodnymi projektami. Reklamowanie się na Facebooku wymaga testowania, monitorowania i optymalizacji kampanii w celu osiągnięcia najkorzystniejszych efektów, czyli jak największych zysków przy niskim koszcie. I tym właśnie zajmujemy się w Strategiczni.pl – agencji PPC.