Usługi profesjonalne

Spraw, aby Twoje usługi były widoczne w Internecie i łatwo znajdowane przez potencjalnych klientów.

Szachy
Ludzie rozmawiający przy biurku

Klienci nie piszą i nie dzwonią? To znak, że Twoja firma nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania Google, a Twoja strona internetowa prawdopodobnie nie działa tak dobrze, jak mogłaby z naszą pomocą.

Z doświadczenia wiemy, że w takiej sytuacji warto zadbać o dobrą reputację oraz SEO lokalne. Wykorzystaj możliwości wyszukiwarki Google, aby skutecznie pozyskiwać nowych klientów, wyprzedzić lokalną konkurencję i generować większe zyski.

Co ma na celu marketing internetowy dla firm lokalnych?

Blisko połowa wszystkich zapytań wpisywanych przez użytkowników w wyszukiwarkę Google to zapytania lokalne. Zawierają one nazwę konkretnego regionu, miasta czy dzielnicy, istotnie zawężając i precyzując otrzymane wyniki. 

Jeśli zatem Twoja firma świadczy usługi na rynku lokalnym i chce docierać do klientów znajdujących się w okolicy, powinieneś uwzględnić SEO w swojej strategii marketingowej. Bez umiejętnie realizowanego pozycjonowania lokalnego strony nie trafisz bowiem ze swoją ofertą do użytkowników szukających w Internecie usług na obszarze, w którym działasz.

Marketing internetowy dla firm lokalnych – oferta Strategiczni.pl

Dlaczego marketing internetowy w przypadku firm lokalnych okazuje się tak niezbędny? Aby zdać sobie z tego sprawę, warto zastanowić się najpierw, w jaki sposób przeciętni użytkownicy szukają informacji o usługach, które ich interesują.

W większości przypadków użytkownicy w pierwszym kroku pytają Google. Po wpisaniu zapytania otrzymują listę wyników, klikając najczęściej strony internetowe, które wyświetlają się najwyżej. Pozycja serwisu jest szczególnie ważna, ponieważ aż 70% użytkowników przegląda jedynie pierwszą stronę wyników wyszukiwania Google, nawet nie sprawdzając stron znajdujących się na dalszych pozycjach. Kluczowe znaczenie mają zatem te witryny, które wyświetlają się w TOP10 rankingu Google.

Jeśli nie ma Cię na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarce Google, sprawiasz jednocześnie, że użytkownicy nie mają szansy dowiedzieć się o Twojej ofercie. W ten sposób tracisz potencjalnych klientów i pozbawiasz się możliwości efektywnego konkurowania na lokalnym rynku.

Wykorzystaj potencjał marketingu internetowego, aby skutecznie zwiększyć sprzedaż i świadomość Twojej marki wśród klientów. W Strategiczni.pl przeprowadzimy Cię przez ten proces.

Pozycjonowanie lokalne (SEO) – zwiększenie widoczności strony internetowej

Twoja strona internetowa to Twoje miejsce w sieci i podstawowa wizytówka Twojej firmy, a tym samym istotne narzędzie sprzedaży. To tu powinieneś budować profesjonalny wizerunek, dzielić się ekspercką wiedzą i dzięki temu uwiarygadniać się w oczach potencjalnych klientów, zdobywając ich zainteresowanie, a później również zaufanie.

Strona internetowa to najważniejszy fundament i punkt wyjścia dla jakichkolwiek działań marketingowych. Użytkownicy, w tym z pewnością również i Ty, ostrożnie podchodzą do witryn, które są nieczytelne, chaotyczne, powolne, ich architektura jest skomplikowana, usługi schowane, a dodatkowo wiarygodność firmy nie jest poparta żadnymi opiniami klientów. Sprawa komplikuje się jeszcze bardziej, jeśli Twoja witryna jest niewidoczna w organicznych wynikach wyszukiwania. Aby to zmienić, potrzebujesz przemyślanej i konsekwentnie realizowanej strategii pozycjonowania strony

Optymalizacja i prowadzenie GMB – wizytówki firmy na mapach Google

Łatwość w dostępie do informacji na temat firmy jest jednym z kluczowych czynników w procesie decyzyjnym klienta. Z tego powodu prowadzenie wizytówki firmy w Google okazuje się nieodłączonym elementem skutecznego pozycjonowania lokalnego. To często również pierwszy punkt styku potencjalnego klienta z Twoją ofertą. Z doświadczenia wiemy, że dla właścicieli firm świadczących usługi lokalne żaden produkt nie ma tak dużego znaczenia jak właśnie Profil Firmy w Google.

Lokalne pozycjonowanie stron wiąże się z widocznością firmy w mapach Google. Jak pokazują statystyki, aż 85% użytkowników szukających określonej usługi w sieci sprawdza lokalizację firmy w Google Maps. Użytkownik, który wpisuje w wyszukiwarkę konkretne hasło, bezpośrednio związane z danym miejscem, wie, czego szuka. Dla firm, które świadczą pożądane usługi w wybranej lokalizacji i zajmują wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, tego typu zapytanie oznacza w praktyce niemal pewnego klienta.

Lokalny biznes wcale nie musi oznaczać ograniczonej liczby klientów. Korzystając z naszego wsparcia, masz szansę na zbudowanie strategii, która da Ci stabilność i pozwoli na stały napływ nowych klientów. Optymalizacja wizytówki Google Moja Firma to dobry start, jeśli chcesz wdrożyć marketing online w swojej firmie.

Linkbuilding lokalny – pozyskiwanie wartościowych linków z lokalnych źródeł

Strategię linkbuildingu przygotowujemy po to, by pozyskiwać wysokiej jakości odnośniki prowadzące do Twojej witryny i tym samym zwiększać moc i autorytet Twojego serwisu. Do każdej strony podchodzimy w sposób indywidualny, opracowując dedykowany plan działania, dostosowany do potrzeb danego Klienta.

Kluczowym celem procesu linkbuildingu jest zapewnienie stronie stabilnych i regularnych wzrostów widoczności w wynikach wyszukiwania Google. Każdorazowo bazujemy na zaufanych, wysokiej jakości źródłach pozyskiwania linków, które wybieramy po szczegółowej analizie w specjalistycznych narzędziach SEO. Transparentność jest dla nas ważną wartością, dlatego podsumowanie przeprowadzonych działań udostępniamy Klientom w formie comiesięcznych raportów. Dzięki takiej strategii skutecznie zaistniejesz w lokalnych mediach i trafisz do swojej grupy docelowej. 

Kampanie reklamowe Google Ads

Główną zaletą kampanii reklamowych Google Adsszybko widoczne efekty. Dzięki temu działania te stanowią świetne wsparcie dla procesu pozycjonowania strony internetowej. Poprawnie zaprojektowane i prowadzone kampanie w Google dostarczają wysokiej jakości ruch, który przekłada się na lepszą konwersję, więcej zapytań i tym samym większą sprzedaż.

Efekty prowadzonej kampanii Google Ads są ponadto łatwo mierzalne. Dzięki prawidłowej konfiguracji konta reklamowego możemy na bieżąco obserwować jej rezultaty i weryfikować, jak reklama wpływa na cele biznesowe Klienta. Współpracujące z nami firmy otrzymują stały dostęp do wyników działań reklamowych oraz możliwość wprowadzania potrzebnych zmian. Na koniec każdego miesiąca nasi Klienci otrzymują szczegółowy raport wraz z podsumowaniem ze strony specjalisty odpowiedzialnego za ich projekt.

Content marketing – tworzenie profesjonalnych, branżowych treści

Chcesz zaistnieć w świadomości odbiorców jako silna marka i ekspert w swojej dziedzinie? Twórz merytoryczne treści, edukuj potencjalnych klientów na temat Twoich usług lub produktów i buduj profesjonalny wizerunek w sieci. Wykorzystaj w tym celu możliwości, jakie daje Ci content marketing.

W Strategiczni.pl zespół copywriterów pracuje w ścisłej współpracy z Klientem, ponieważ wiemy, że to właśnie Ty jesteś ekspertem w swojej dziedzinie i najcenniejszym zasobem. Dlatego każdą współpracę rozpoczynamy od dokładnego omówienia potrzeb i oczekiwań, a przygotowany content udostępniamy do bezpośredniej weryfikacji Klienta. Dzięki temu mamy pewność, że końcowy tekst jest naprawdę wysokiej jakości.

Social media marketing – prowadzenie profilu firmy w mediach społecznościowych

Jeśli chcesz skutecznie dotrzeć do nowych klientów, musisz być tam, gdzie są Twoi odbiorcy. Efektywnym narzędziem do osiągnięcia tego celu jest social media marketing. Pokażemy Ci, jak wykorzystać potencjał firmowych profili na największych platformach społecznościowych do tego, by umiejętnie komunikować swoją eksperckość, budować zaufanie odbiorców i profesjonalny wizerunek. 

Strategię komunikacji w mediach społecznościowych takich jak Facebook, LinkedIn czy Instagram opracowujemy, uwzględniając specyfikę branży Klienta i działania konkurencji. Naszym celem jest skuteczne wyróżnienie Twojej firmy na tle konkurentów i stworzenie silnej marki, która potrafi angażować swoich odbiorców.

Jak marketing internetowy może pomóc w pozyskaniu potencjalnych klientów?

Prowadząc własny biznes, z pewnością zależy Ci na stabilnym źródle przychodu i stałym napływie nowych klientów. W dzisiejszym zdigitalizowanym świecie, gdzie coraz więcej obszarów przenosi się do kanału online, użytkownicy, którzy szukają określonych usług, w pierwszym kroku wykorzystują w tym celu wyszukiwarkę Google. W Twoim interesie leży natomiast to, by po wpisaniu żądanego hasła Twoja strona wyświetliła się na wysokiej pozycji. Tylko w ten sposób dotrzesz do odbiorców i zyskasz ich uwagę. Aby było to możliwe, potrzebujesz umiejętnie realizowanego marketingu internetowego

Usługi profesjonalne – nasze specjalności

Jesteśmy agencją marketingową z Wrocławia, a jednym z kluczowych obszarów naszej działalności są usługi profesjonalne. Dzięki temu mieliśmy okazję dogłębnie poznać specyfikę i wymagania tego sektora usług. Jak skutecznie pozyskiwać klientów i realizować wyznaczone cele biznesowe? To kluczowe wyzwanie współczesnego biznesu. Odpowiedzią jest przemyślany i prawidłowo zaplanowany marketing, o czym przekonało się już wielu naszych Klientów.

Marketing dla prawników

Szczególną grupę naszych Klientów stanowią prawnicy. Rozmawiając z licznymi kancelariami adwokackimi, przekonaliśmy się, że branża prawnicza – mimo swych specyficznych wymagań – w rzeczywistości boryka się z problemami właściwymi dla ogółu dzisiejszych firm. W ich obliczu coraz więcej prawników dostrzega potrzebę wdrożenia działań marketingowych

Skuteczny marketing to bowiem nie tylko reklama. Pozycjonowanie strony internetowej, prowadzenie wizytówki Google Moja Firma czy obsługa profilu kancelarii w social mediach – to wszystko to w pełni bezpieczne narzędzia promocji dla branży prawniczej

Marketing dla dentystów i lekarzy

Rynek usług medycznych jest bardzo nasycony, a konkurencja wciąż rośnie. W dużych miastach często można spotkać się z sytuacją, że na jednej ulicy znajduje się więcej niż jeden gabinet stomatologiczny czy placówka medyczna. Czy Twoja strona internetowa jest na tyle atrakcyjna i zachęcająca, aby potencjalny klient wybrał właśnie Ciebie? A może w ogóle nie będzie w stanie dotrzeć do Twojej oferty, ponieważ Twoja witryna zajmuje odległą pozycję w wynikach wyszukiwania Google?

Dzięki naszym działaniom pozbędziesz się tego dylematu. Konsekwentnie realizowany marketing internetowy pozwoli Ci skutecznie trafić do szerszej grupy odbiorców, a także zbudować profesjonalny wizerunek i zaufanie wśród użytkowników.

Mieliśmy przyjemność pracować z…

Najczęstsze pytania

Dla biznesów lokalnych podstawowym narzędziem w marketingu internetowym jest wizytówka w Google, która pozwoli dotrzeć do użytkowników z okolicy. Warto zadbać też o pozycjonowanie strony internetowej i wysokiej jakości content marketing, co przyczyni się do zwiększenia widoczności firmy w sieci. Mając tak silne fundamenty, można uzupełnić strategię marketingową o aktywne prowadzenie profili w mediach społecznościowych i zwiększanie rozpoznawalności i autorytetu marki.

Punktem wyjścia jest pozycjonowanie strony internetowej, a w przypadku biznesów działających lokalnie – również pozycjonowanie w Google Maps oraz prowadzenie wizytówki Google Moja Firma. Warto zadbać o content marketing i aktywność firmy w social mediach, w których obecni są jej potencjalni klienci. Skutecznym wsparciem dla strategii SEO będą również kampanie reklamowe Google Ads.

Marketing w przypadku każdej firmy wymaga odpowiedniego przygotowania, zaplanowania oraz konsekwentnego prowadzenia. Warto oddać to zadanie specjalistom, ponieważ pojedyncze, spontaniczne działania podejmowane bez szerszej strategii i ściśle wyznaczonego celu bynajmniej nie przyniosą pożądanego efektu w postaci większej sprzedaży czy zaufania klientów. Aby to osiągnąć, potrzebna jest wiedza i doświadczenie.

Prawidłowo zaplanowana komunikacja marki w internecie jest kluczowa do zbudowania trwałych relacji z klientami i skutecznego angażowania odbiorców. Ważne jednak, aby strategia komunikacji była przemyślana i spójna z pozostałymi działaniami prowadzonymi przez firmę. Dzięki temu będzie ona wiarygodna w oczach potencjalnych klientów.

Dla firm lokalnych pierwszym krokiem jest założenie i aktywne prowadzenie wizytówki Google Moja Firma. Wirtualna wizytówka generuje wysokiej jakości ruch. Przyczynia się do zwiększenia widoczności firmy w lokalnych wynikach wyszukiwania, a większa liczba odwiedzin na stronie oznacza większą szansę na konwersję i skuteczną sprzedaż. Aktywnie prowadzona wizytówka Google to również sposób na kreowanie pozytywnego wizerunku marki, zwiększanie jej świadomości i budowanie zaufania wśród użytkowników.

Działając lokalnie, warto wykorzystać przede wszystkim możliwości, jakie daje wizytówka Google Moja Firma. Jej poprawna optymalizacja i regularne prowadzenie budują nie tylko wiarygodność firmy, ale również kreują jej pozytywny wizerunek i zaufanie użytkowników. Pozycję marki warto wzmacniać także konsekwentnie realizowanymi działaniami na profilach firmowych w najpopularniejszych social mediach.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!

    Jak możemy Ci pomóc?

    Dane kontaktowe



    Wiadomość